Jaja, alle singles behalve jij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Ik ben maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd
Misschien een beetje kortzichtig, maar vaak werkt het wel zo ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:13 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Zolang je je wip maar gehad hebt he
Je zou haar middelvinger eens moeten opmetenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
wacht ff, is onderstaande waar ?? :
[..]
want daar word ik niet bijster gruizig van.![]()
Ik weet niet wat jij nou staat te juichen, maar Litpho doet hier een aanname die hooguit wat over hém zegt.quote:
Én?... gevonden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha het singles topic, die was ik kwijt.
Probeer het maar uit en bewijs mijn ongelijk. You know you want toquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij nou staat te juichen, maar Litpho doet hier een aanname die hooguit wat over hém zegt.
Als ik nog maar een paar peuken heb en ze niet hoef te delenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Dank je, Re, ik begon me al te vervelen.
Kwaliteitspost dan maar: op welke momenten was je blij dat je single was?
Voortdurend, eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Waarom niet? Vind je dan echt niets positiefs aan het single zijn?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:11 schreef matige_muis het volgende:
Blij? Single? Het is dat ik hier niet mag zwelgen in zelfmedelijden.
Nee, ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik ooit blij was single te zijn.
Die is allang van het toneel verdwenen...quote:
Altijd single geweest, dus echt vergelijken kan ik niet, maar goed, je ziet ook genoeg in je vriendenkring.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef MLI het volgende:
Alle kamers, meubels en lakens moesten ingewijd worden... En ik heb vrij veel kamer... En meubels... En lakens...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar daar zit je toch ook nog maar net?
Ehmm.. Zo onderdehand niet meer nee. Na 2 relaties van ongeveer een maand (wat ik dus nog niet eens echt een relatie wil noemen) ben ik wel weer toe aan een nieuwe vlam.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind je dan echt niets positiefs aan het single zijn?
lone ranger meldt zichquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Waren er nog meer lone rangers?Ik heb geen zin om 5 paginas terug te lezen.
Volgens mij hangt het er vanaf waar je op gefocused bent. Als ik kijk naar de stralend gelukkige stellen met een prima relatie in mijn omgeving, lijkt dat me wel leuker dan single zijn. Maar als ik kijk naar uitgebluste vriendinnen met dito relatie die geloven dat ze het in hun eentje niet zullen redden....dan ben ik ineens zo dolblij met m'n eigen relationele statusquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:33 schreef Elegy het volgende:
Waarom niet? Vind je dan echt niets positiefs aan het single zijn?
Ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef oddman het volgende:
Ik ben overigens ook nog steeds van de partij. Wat me opvalt is dat iedereen zo licht omgaat met seksen en ONSjes... ik probeer eigenlijk alleen te seksen met dames waar ik ook van hou.
En het effect daarvan is dat ik niet zo veel krijg en zo. Ik heb ook helemaal niet de neiging om iedere aantrekkelijke dame die ik zie te gaan versieren of zo.
Ben ik nu verliefd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |