quote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
"Waar we de maat van yesse proberen te achterhalen"?
Als ik dat zeg wordt het wel heel makkelijkquote:
Langer dan dat, kom hier nooit zo vaak meer sinds mijn stage over isquote:
Mij zegt het toch weinigquote:Op donderdag 24 april 2008 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik dat zeg wordt het wel heel makkelijk
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:48 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ben naar de pub! Veel plezier nog
Mja, de gemiddelde cupmaat is tegenwoordig van een B aan het groeien naar een C, dus zeg het maarquote:Op donderdag 24 april 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Mij zegt het toch weinig
Dit zegt me dat het gewoon maatje [ afbeelding ] is
kan dat? Te veel drinken?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]Niet teveel drinken he
![]()
Veel plezier
Jeps, dan knal je uit elkaarquote:
hehe, bring it on. yesse mag me welquote:
shame on you!quote:Laatste voyeur jslavenburg
'weten' moet 'zijn' worden, denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zou het wel fijn vinden als de tt veranderd kan worden naar iets waar ik niet de maten van Yesse hoef te weten, aangezien ik totaal niet geïnteresseerd ben in de maten van haar. Voor mij is een vrouw zich zelf lekker in haar vel zit goed!
de vorige was niet echt serieus? Dus wel een beetje???quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
@Kuno: je snapt hopelijk dat de TT niet echt serieus is
Dat was de vorige ook niet echt
Als Yesse het niet leuk vind horen we het wel
Wel filmen dan hè, kunnen we lachen!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat moet ik dan toch een keer proberen
Jou neem ik helemaal niet meer serieusquote:Op donderdag 24 april 2008 20:17 schreef nicomart het volgende:
de vorige was niet echt serieus? Dus wel een beetje???
oh ja.. shitquote:Op donderdag 24 april 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Jou neem ik helemaal niet meer serieus
Goed plan!quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van mij mag de TT blijven staan hoor.No problem..
hoe vond je hem? ik heb hem verzonnenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van mij mag de TT blijven staan hoor.No problem..
Ik weet het ik lees altijd terugquote:Op donderdag 24 april 2008 20:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoe vond je hem? ik heb hem verzonnen![]()
![]()
Gegevenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
stro..
goeie "workshop" / "cursus(?)" gehad?
Jajaquote:
Jaquote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja
Ik zie trouwens net dat je vanochtend een reactie in mn FoBo geplaatst hebt![]()
Eerst Meet the Spartans maar eens downloaden
gisteren nog een keer gekeken.. leuke film.. helaas waren de custom subs serieus om te JANKEN...quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja
Ik zie trouwens net dat je vanochtend een reactie in mn FoBo geplaatst hebt![]()
Schijnt maar een kutfilm te zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja
Waar had je m vandaan? Nieuwsgroepen?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gisteren nog een keer gekeken.. leuke film.. helaas waren de custom subs serieus om te JANKEN...
jup.. nieuwsgroepen zijn de shizzle!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar had je m vandaan? Nieuwsgroepen?
Ik heb alleen mail thuis (Outlook)quote:Op donderdag 24 april 2008 21:00 schreef Yesse het volgende:
Ik heb mn gmail de hele dag op een apart tabblad open staan, zie ik vanzelf nieuwe mail
Zekerquote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
jup.. nieuwsgroepen zijn de shizzle!
Bij de spelletjes toch? Of is dat alleen op premiumquote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb alleen mail thuis (Outlook)
Waar zit Majong eigenlijk in Vista, ik kan het niet vinden
soms twijfel ik eraan om gewoon maar zonder subs te kijken.. dan erger je je niet aan de brakke taalbeheersing van de vertalers....quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Maar dan heb ik ook bagger subs
En nu verveel ik me weer
nieuwsgroepen=max snelheid downloaden (in mijn geval 833 kb/s)quote:
Daar moet je altijd afwachten of je genoeg seeders hebt. Nieuwsgroepen = maximale snelheidquote:Op donderdag 24 april 2008 21:06 schreef Yesse het volgende:
Waarom trouwens niet gewoon torrents?
Ja maar wel vaak bagger..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nieuwsgroepen=max snelheid downloaden (in mijn geval 833 kb/s)
Ah, gevondenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij de spelletjes toch? Of is dat alleen op premium
Paid Usenetquote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jup.. nieuwsgroepen zijn de shizzle!
nu bezig met downen van Reno 911 !
Ik had ook gratis nieuwsgroepen.. tot 1 April..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige positieve van Zeelandnet: gratis nieuwsgroepen
1,56 mbit!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nieuwsgroepen=max snelheid downloaden (in mijn geval 833 kb/s)
Gewoon zoeken via http://binsearch.net/quote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef Yesse het volgende:
Welke nieuwsgroepen gebruiken jullie dan?
100 Mbitquote:
Op een stad iig welquote:
Hij is perfectquote:Op donderdag 24 april 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Imdb ff gelezen, klinkt als een mooie film
FTD --> FTW!!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon zoeken via http://binsearch.net/
Maar ze vinden het hier op FOK! meestal niet zo tof als het daar over gaat
PMen mag wel natuurlijk
Ik ben verliefd op Stockholmquote:
Ik op Barcaquote:
Stoute katquote:
Zit je foto's te jatten van Manon Thomasquote:
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je, maar waar heb ik dat aan verdiend
Wie de fuck is manon thomasquote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit je foto's te jatten van Manon Thomas
quote:
Niet gaan googlenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef PoeK het volgende:
Wie de fuck is manon thomas
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook naaktfoto's Manon Thomas opgedoken
ik kan er ook nog well een tijdje in liggenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel een tijdje in kunnen liggeneen paar daagjes ofzo
quote:
Daar heb ik ook nooit problemen meequote:Op donderdag 24 april 2008 22:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel een tijdje in kunnen liggeneen paar daagjes ofzo
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
hillary duff is op tv, daar zitten ze massaal naar te kijken
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:04 schreef Jump het volgende:
zarGon is gerickrolled, dat wist hij ook en blijft daarbij 48uur weg.
Zou hij de Rickrolled per post gestuurd hebben?quote:
Neu, browserverneukende link geloof ikquote:Op donderdag 24 april 2008 22:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou hij de Rickrolled per post gestuurd hebben?
Ah zo..quote:Op donderdag 24 april 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, browserverneukende link geloof ik
Hier dus: test
Mjah ik heb dan nog wel MSN en muziekquote:Op donderdag 24 april 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
Zit hier maar een beetje voor me uit te staren
Ik heb FOK! en muziekquote:Op donderdag 24 april 2008 22:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah ik heb dan nog wel MSN en muziek
The little williesquote:Op donderdag 24 april 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb FOK! en muziek
En wat voor muziek
Wat staat er bij jou op?
Little Willies ken ik niet eensquote:Op donderdag 24 april 2008 22:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
The little williesen straks Norah Jones, lekker zwijmelen en moe worden
Zo verbrand je de calorieën met het openmaken van de nootjesquote:Op donderdag 24 april 2008 22:54 schreef Stienn het volgende:
Verdomme! waarom is het zo dat wanneer je een zakje pistachenoten koopt dat de helft nog dicht zit!
Oh ik kan heel lang wakker blijven met Norah hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Little Willies ken ik niet eens
Met Norah Jones ben je niet lang wakker
als ik calorieën wil verbranden ga ik wel naar de sportschool... met een biertje op de bank en een pistache nootje d'r bij hoeft het nietquote:Op donderdag 24 april 2008 22:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo verbrand je de calorieën met het openmaken van de nootjesslim over nagedacht
![]()
Pinda'squote:Op donderdag 24 april 2008 23:00 schreef Stienn het volgende:
[..]
als ik calorieën wil verbranden ga ik wel naar de sportschool... met een biertje op de bank en een pistache nootje d'r bij hoeft het niet
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:42 schreef Stienn het volgende:
Als stad ben ik verliefd op monaco! Weetje hoe mooi!![]()
wat een plaat is dat toch
Mogguh Bravebartquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:20 schreef Bravebart het volgende:
Dat is best kut PBSucces met je beslissing iig
Tevens mogguh
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef Deansensitized het volgende:
Cali
Kan je wel zien aan je eigen MyAT
Mijn gemiddelde cijfer ligt rond de 7, als ik dan met een mager zesje afrondt.. dan heb ik eigenlijk precies hetzelfde gedaan op de mavo... Eerst 3 jaar hoge cijfers gehaald en daarna door je examens het te niet doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, helaas kunnen wij jou er niet mee helpen...
Ik heb zoiets van slagen is slagen, maar als je graag met een 7.5 wil slagen zou je wat anders moeten doen...
Ik krijg geen cijfer op mijn eindstage, en kan hierna hier ook blijven, dus mijn baas zal het jeuken met wat voor cijfer ik slaag, dus kan er niet echt over oordelen
Succes dudequote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef Bravebart het volgende:
Collegeblok + pen, check
Labjas + veiligheidsbril, check
Laptop, check
Goed humeur, check
Ik ben er vandoor, fijne dag iedereen![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef Bravebart het volgende:
Collegeblok + pen, check
Labjas + veiligheidsbril, check
Laptop, check
Goed humeur, check
Ik ben er vandoor, fijne dag iedereen![]()
Rellende klasgenoten, altijd leukquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef PieterBas het volgende:
Klasgenoten zijn ook al op de hoogte gebracht, mailbox zit ondertussen nu vol door met een emailconversatie van 2 klasgenoten.. die het kennelijk niet eens zijn met elkaars mening
Ik keek echt op van.. Postvak IN (20)
Goedemorgenquote:
Nou na vandaag is het weekend dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai hai
Verrot geslapen vannacht
Zal blij zijn als het weekend is
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ik krijg nooit posts in mijn FoBo
Ik wel, en ik heb eigenlijk geen idee waaromquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ik krijg nooit posts in mijn FoBo
Omdat je de stats-held van de SC bentquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb eigenlijk geen idee waarom
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren nou in mn fobo gepost![]()
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat je de stats-held van de SC bent
Werken op zaterdagquote:
Misschien, zit vaak ook SPT en KAAquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
En ik kom mss in iets meer topics als de gemiddelde StageSC-er
Ik zag het alquote:
Ja maar ik maak graag mensen blijquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt een fulltime taak om iedereen blij te maken hier
Oude koeien uit de sloot halen, mag altijdquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oud nieuws
Mogguh nico
Nog geen spoor van G.![]()
Moet je hier in het bedrijf zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:17 schreef PieterBas het volgende:
Oude koeien uit de sloot halen, mag altijd
Eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vertelquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je hier in het bedrijf zeggen
Dat mag tegenwoordig niet meer blijkbaar
Relluh
Gaan we Yesse nou beledigenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hier op de afdeling kent iedereen bepaalde namen (huurachterstand enzo), maar dat zijn ouwe koeien. En volgens de vele trainingen (quote:
ja man lekker motorrrr rijdenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Rik! Heb je nog op je motor gereden?![]()
![]()
(of was dat iets té)
Ouwe koeien FTW !quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:23 schreef Piles het volgende:
[..]
hier op de afdeling kent iedereen bepaalde namen (huurachterstand enzo), maar dat zijn ouwe koeien. En volgens de vele trainingen () mag je geen ouwe koeien uit de sloot halen
![]()
Ik vind het echt engquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja man lekker motorrrr rijden
De hele week al op en neer naar stage he![]()
Johquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Rik en motorrijden doet mij altijd aan Pittige Tijden denken..
* maakt foute grap met TT en uiersquote:
Daar gaat het ook overquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Rik en motorrijden doet mij altijd aan Pittige Tijden denken..
Dat dacht ik alquote:
quote:
helemaal opnieuw beginnen, is ergens anders vanaf 0 beginnenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
moggel![]()
en PB, moet je helemaal overnieuw beginnen dan? Al t werk wat je hiervoor hebt gedaan voor niets geweest of kan je bepaalde dingen meenemen?
Als je totaal overnieuw moet beginnen zou ik voor een 6je gaan.
Ik bedoelde ook niet echt mijzelf, maar dat je misschien de gelijkenis met Rik zo groot vond. Toen bedacht ik me dat er geen enkele vergelijking is behalve de motorquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Motorrijden
duh, jou vind ik toch niet eng
hmmm, hoelang zat je daar al dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
helemaal opnieuw beginnen, is ergens anders vanaf 0 beginnen
Om niet over te veel inhoudelijke dingen te gaan hebben.. Laten we het even zo zeggen Inholland was even vergeten om mij een afstudeerbegeleider toe te wijzen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hmmm, hoelang zat je daar al dan?
Lees t al, 1,5 maand al bezig.. Konden ze (of jij?) dit niet vantevoren inschatten dat de centrale vraag te vaag was omschreven?
Zie PMquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet echt mijzelf, maar dat je misschien de gelijkenis met Rik zo groot vond. Toen bedacht ik me dat er geen enkele vergelijking is behalve de motor![]()
Maar waarom motorrijden eng? Ja, het is iets meer risico als autorijden, maar het is zo'n heeeeeerlijk gevoel
Op 3FM hadden we net de Vengaboysquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
Ok foute uur soms wel te fout.. Dragostei din tei
Aah okej.. Mooi kloten! Succes met je keuzequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om niet over te veel inhoudelijke dingen te gaan hebben.. Laten we het even zo zeggen Inholland was even vergeten om mij een afstudeerbegeleider toe te wijzen..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah okej.. Mooi kloten! Succes met je keuze!
En dragostea din tei![]()
! Noema noema hej
gezien en beantwoordquote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik op de motor vaker wat harder rijd. Het gaat ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef PieterBas het volgende:
Een vriend van mij had op zijn motor in Delft even een remspoortje gelegd... omdat een vrachtwagen zomaar overstak..
Gezien de foto, had hij erg ... "sportief" gereden.
beetje nadenken is wel vereist jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Hij werd ook eens staande gehouden toen hij achter een ambulance reed.. dan kon hij langs het verkeer.. niet wetende dat er een politieauto achter hem reed
Great minds, thinks alikequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah...Daar moest ik ook aan denken..
Excel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
waar kan je een mooie planning in maken?
Ik heb geen Visio en verder mag ik alleen open source software installeren....
ff zoeken, ben de naam even kijken en gevondenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Wat voor planning? In Excel kun je veelquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Als 't effe quick-'n-dirty kan dan is http://www.gliffy.com/gliffy/ op zich wel okay als visio-kloon (webbased). Weet verder niet echt goeie software daarvoor (alleen kivio is wel okay, maar dat draait voorlopig alleen nog op linux).quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Zelf ook gebruiktquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
Dat Ganttproject van die opensource gids is wel een goeie denk ik
thnx PB!
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Heb ik ook een paar keer gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
jammer dat dat Ganttproject ff helemaal vastloopt hier
Moet het hier doen met Arrow Classic Rockquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
Was net op 538.. Altijd een lekker nummer
ook leuk toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet het hier doen met Arrow Classic Rock
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Er wordt mij niet eens goede morgen gewenst
inmiddels 2 keer opnieuw geinstalleerd en een keer of 6 opgestart, maar verder dan de tip van de dag komt hij nietquote:
Goeiemorgen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Er wordt mij niet eens goede morgen gewenst
Al opnieuw opgestart? en heb je wel de juiste versie java..?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
inmiddels 2 keer opnieuw geinstalleerd en een keer of 6 opgestart, maar verder dan de tip van de dag komt hij niet
Toch nog een soort van kaartjequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemorgen vanuit Berlijn
Ik wilde even hallo komen zeggen, wat lief he !
Maar nu ga ik zo wel weer snel.. we zijn onderweg naar Sachsenhausen (oud concentratiekamp)!
De mijne ook. Ik heb een vreselijke smaak in mijn mond en mijn hoofd voelt als van houtquote:
Hallo KiWi...quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar nu ga ik zo wel weer snel.. we zijn onderweg naar Sachsenhausen (oud concentratiekamp)!
Kater?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De mijne ook. Ik heb een vreselijke smaak in mijn mond en mijn hoofd voelt als van hout
Ik zat met dezelfde dilemmaquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo KiWi...
Ik wou je veel plezier wensen... maar dat lijkt me een beetje ongepast als je richting een concentratiekamp gaat
Ben ik toen ook geweest, erg indrukwekkendquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
opnieuw opstarten kan ik wel eens proberen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al opnieuw opgestart? en heb je wel de juiste versie java..?
Dank je.. Ik ben er ondertussen wel uit.. nu alleen nog even de motivatie vinden om het te vertellen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:26 schreef muhammad_ali het volgende:
sterkte met je beslissing PB. Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke keuze is...
Hoiquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo KiWi...
Ik wou je veel plezier wensen... maar dat lijkt me een beetje ongepast als je richting een concentratiekamp gaat
Hmm ik ben benieuwd. We zijn er over een half uurtje ofzo, en maar met zijn 2en dus wie weet kunnen we ook ergens bij aansluitenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben ik toen ook geweest, erg indrukwekkend
Zorg voor een rondleiding, anders mis je heel veel dingen
Wij waren er toen ook, net toen een groep een rondleiding startte. Daar mochten we met ons groepje [4 man] wel bij aansluiten. We liepen eerst zo achter ze aan want die gozer kon erg goed en enthousiast vertellen. Toen hij dat merkte hebben we afgesproken ook te betalen en rest mee te lopen
Kristiaan
Lijkt me heel indrukwekkend,dat kamp..quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoi
Ja daar heb je gelijk.. maar verder is hier alles goed en gezellig hoorWilde dat gewoon graag eens bekijken. Vanavond gaan we naar het dunkeltheater! Wat dat dan ook precies mag zijn.. we gaan er ook eten.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor
Je hebt wel mn naamtopic gemist, maar ik weet niet of ik dat zo erg vind
Dank je, dat komt vast wel goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt me heel indrukwekkend,dat kamp..
Ik hoop dat je een interessante dag hebt![]()
![]()
ik heb wel betere dingen te doen vandaagquote:
Die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC #394: Piles, de gaylord van zijn stage
Als je het nog ziet![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb wel betere dingen te doen vandaag
studie en collegequote:
Voor jou poll is geen speciale poll nodig hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |