Great minds, thinks alikequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah...Daar moest ik ook aan denken..
Excel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
waar kan je een mooie planning in maken?
Ik heb geen Visio en verder mag ik alleen open source software installeren....
ff zoeken, ben de naam even kijken en gevondenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Wat voor planning? In Excel kun je veelquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Als 't effe quick-'n-dirty kan dan is http://www.gliffy.com/gliffy/ op zich wel okay als visio-kloon (webbased). Weet verder niet echt goeie software daarvoor (alleen kivio is wel okay, maar dat draait voorlopig alleen nog op linux).quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Zelf ook gebruiktquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
Dat Ganttproject van die opensource gids is wel een goeie denk ik
thnx PB!
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Heb ik ook een paar keer gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
jammer dat dat Ganttproject ff helemaal vastloopt hier
Moet het hier doen met Arrow Classic Rockquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
Was net op 538.. Altijd een lekker nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |