ja man lekker motorrrr rijdenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Rik! Heb je nog op je motor gereden?![]()
![]()
(of was dat iets té)
Ouwe koeien FTW !quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:23 schreef Piles het volgende:
[..]
hier op de afdeling kent iedereen bepaalde namen (huurachterstand enzo), maar dat zijn ouwe koeien. En volgens de vele trainingen () mag je geen ouwe koeien uit de sloot halen
![]()
Ik vind het echt engquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja man lekker motorrrr rijden
De hele week al op en neer naar stage he![]()
Johquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Rik en motorrijden doet mij altijd aan Pittige Tijden denken..
* maakt foute grap met TT en uiersquote:
Daar gaat het ook overquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Rik en motorrijden doet mij altijd aan Pittige Tijden denken..
Dat dacht ik alquote:
quote:
helemaal opnieuw beginnen, is ergens anders vanaf 0 beginnenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
moggel![]()
en PB, moet je helemaal overnieuw beginnen dan? Al t werk wat je hiervoor hebt gedaan voor niets geweest of kan je bepaalde dingen meenemen?
Als je totaal overnieuw moet beginnen zou ik voor een 6je gaan.
Ik bedoelde ook niet echt mijzelf, maar dat je misschien de gelijkenis met Rik zo groot vond. Toen bedacht ik me dat er geen enkele vergelijking is behalve de motorquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Motorrijden
duh, jou vind ik toch niet eng
hmmm, hoelang zat je daar al dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
helemaal opnieuw beginnen, is ergens anders vanaf 0 beginnen
Om niet over te veel inhoudelijke dingen te gaan hebben.. Laten we het even zo zeggen Inholland was even vergeten om mij een afstudeerbegeleider toe te wijzen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hmmm, hoelang zat je daar al dan?
Lees t al, 1,5 maand al bezig.. Konden ze (of jij?) dit niet vantevoren inschatten dat de centrale vraag te vaag was omschreven?
Zie PMquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet echt mijzelf, maar dat je misschien de gelijkenis met Rik zo groot vond. Toen bedacht ik me dat er geen enkele vergelijking is behalve de motor![]()
Maar waarom motorrijden eng? Ja, het is iets meer risico als autorijden, maar het is zo'n heeeeeerlijk gevoel
Op 3FM hadden we net de Vengaboysquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
Ok foute uur soms wel te fout.. Dragostei din tei
Aah okej.. Mooi kloten! Succes met je keuzequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Om niet over te veel inhoudelijke dingen te gaan hebben.. Laten we het even zo zeggen Inholland was even vergeten om mij een afstudeerbegeleider toe te wijzen..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah okej.. Mooi kloten! Succes met je keuze!
En dragostea din tei![]()
! Noema noema hej
gezien en beantwoordquote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik op de motor vaker wat harder rijd. Het gaat ook zo makkelijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef PieterBas het volgende:
Een vriend van mij had op zijn motor in Delft even een remspoortje gelegd... omdat een vrachtwagen zomaar overstak..
Gezien de foto, had hij erg ... "sportief" gereden.
beetje nadenken is wel vereist jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Hij werd ook eens staande gehouden toen hij achter een ambulance reed.. dan kon hij langs het verkeer.. niet wetende dat er een politieauto achter hem reed
Great minds, thinks alikequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah...Daar moest ik ook aan denken..
Excel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
waar kan je een mooie planning in maken?
Ik heb geen Visio en verder mag ik alleen open source software installeren....
ff zoeken, ben de naam even kijken en gevondenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Wat voor planning? In Excel kun je veelquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Als 't effe quick-'n-dirty kan dan is http://www.gliffy.com/gliffy/ op zich wel okay als visio-kloon (webbased). Weet verder niet echt goeie software daarvoor (alleen kivio is wel okay, maar dat draait voorlopig alleen nog op linux).quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef nicomart het volgende:
Zelf ook gebruiktquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
Dat Ganttproject van die opensource gids is wel een goeie denk ik
thnx PB!
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
Taylor Daynequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
Tell it to my heart, tell me I'm the only one. Is this really love or just a game.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |