gisteren nog een keer gekeken.. leuke film.. helaas waren de custom subs serieus om te JANKEN...quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja
Ik zie trouwens net dat je vanochtend een reactie in mn FoBo geplaatst hebt![]()
Eerst Meet the Spartans maar eens downloaden
Schijnt maar een kutfilm te zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaja
Ik zie trouwens net dat je vanochtend een reactie in mn FoBo geplaatst hebt![]()
Eerst Meet the Spartans maar eens downloaden
Waar had je m vandaan? Nieuwsgroepen?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gisteren nog een keer gekeken.. leuke film.. helaas waren de custom subs serieus om te JANKEN...
jup.. nieuwsgroepen zijn de shizzle!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar had je m vandaan? Nieuwsgroepen?
Ik heb alleen mail thuis (Outlook)quote:Op donderdag 24 april 2008 21:00 schreef Yesse het volgende:
Ik heb mn gmail de hele dag op een apart tabblad open staan, zie ik vanzelf nieuwe mail
Zekerquote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
jup.. nieuwsgroepen zijn de shizzle!
Bij de spelletjes toch? Of is dat alleen op premiumquote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb alleen mail thuis (Outlook)
Waar zit Majong eigenlijk in Vista, ik kan het niet vinden
soms twijfel ik eraan om gewoon maar zonder subs te kijken.. dan erger je je niet aan de brakke taalbeheersing van de vertalers....quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker
Maar dan heb ik ook bagger subs
En nu verveel ik me weer
nieuwsgroepen=max snelheid downloaden (in mijn geval 833 kb/s)quote:
Daar moet je altijd afwachten of je genoeg seeders hebt. Nieuwsgroepen = maximale snelheidquote:Op donderdag 24 april 2008 21:06 schreef Yesse het volgende:
Waarom trouwens niet gewoon torrents?
Ja maar wel vaak bagger..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nieuwsgroepen=max snelheid downloaden (in mijn geval 833 kb/s)
Ah, gevondenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij de spelletjes toch? Of is dat alleen op premium
Paid Usenetquote:Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jup.. nieuwsgroepen zijn de shizzle!
nu bezig met downen van Reno 911 !
Ik had ook gratis nieuwsgroepen.. tot 1 April..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Het enige positieve van Zeelandnet: gratis nieuwsgroepen
1,56 mbit!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nieuwsgroepen=max snelheid downloaden (in mijn geval 833 kb/s)
Gewoon zoeken via http://binsearch.net/quote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef Yesse het volgende:
Welke nieuwsgroepen gebruiken jullie dan?
100 Mbitquote:
Op een stad iig welquote:
Hij is perfectquote:Op donderdag 24 april 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Imdb ff gelezen, klinkt als een mooie film
FTD --> FTW!!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon zoeken via http://binsearch.net/
Maar ze vinden het hier op FOK! meestal niet zo tof als het daar over gaat
PMen mag wel natuurlijk
Ik ben verliefd op Stockholmquote:
Ik op Barcaquote:
Stoute katquote:
Zit je foto's te jatten van Manon Thomasquote:
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je, maar waar heb ik dat aan verdiend
Wie de fuck is manon thomasquote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit je foto's te jatten van Manon Thomas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |