Mogguh Bravebartquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:20 schreef Bravebart het volgende:
Dat is best kut PBSucces met je beslissing iig
Tevens mogguh
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:19 schreef Deansensitized het volgende:
Cali
Kan je wel zien aan je eigen MyAT
Mijn gemiddelde cijfer ligt rond de 7, als ik dan met een mager zesje afrondt.. dan heb ik eigenlijk precies hetzelfde gedaan op de mavo... Eerst 3 jaar hoge cijfers gehaald en daarna door je examens het te niet doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:22 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, helaas kunnen wij jou er niet mee helpen...
Ik heb zoiets van slagen is slagen, maar als je graag met een 7.5 wil slagen zou je wat anders moeten doen...
Ik krijg geen cijfer op mijn eindstage, en kan hierna hier ook blijven, dus mijn baas zal het jeuken met wat voor cijfer ik slaag, dus kan er niet echt over oordelen
Succes dudequote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef Bravebart het volgende:
Collegeblok + pen, check
Labjas + veiligheidsbril, check
Laptop, check
Goed humeur, check
Ik ben er vandoor, fijne dag iedereen![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef Bravebart het volgende:
Collegeblok + pen, check
Labjas + veiligheidsbril, check
Laptop, check
Goed humeur, check
Ik ben er vandoor, fijne dag iedereen![]()
Rellende klasgenoten, altijd leukquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:34 schreef PieterBas het volgende:
Klasgenoten zijn ook al op de hoogte gebracht, mailbox zit ondertussen nu vol door met een emailconversatie van 2 klasgenoten.. die het kennelijk niet eens zijn met elkaars mening
Ik keek echt op van.. Postvak IN (20)
Goedemorgenquote:
Nou na vandaag is het weekend dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai hai
Verrot geslapen vannacht
Zal blij zijn als het weekend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |