Goedemorgen

Zoals belooft, zal ik nu mijn rough day at the office dag van gisteren beschrijven. Ik had natuurlijk met mijn afstudeerbegeleider een gesprek over de voortgang van mijn scriptie.. Laten we het zo zeggen bij die voortgang zijn we nog niet eens gekomen. Omdat de opdracht niet helder is, de centrale vraag nog onduidelijker en ik te weinig relevante informatie uit mijn eigen onderzoek kon halen. Zei hij.. je kan met een zesje genoegen nemen.. of gaan voor de 7,5 of hoger, maar begin dan wel ergens anders
Als je een goeie scriptie schrijft kan je daar een x aantal jaar op teren.
Dus ik moet vandaag met een definitieve beslissing komen. Om te zorgen wat ik nu eigenlijk wil.. Aan de ene kant wil ik niet weg (uit respect voor de tijd en geld die ze er in hebben gestoken) aan de andere kant, ik wil niet afstuderen met een mager 6je.
Het komt hard aan als je 13 weken bezig ben en 5-6 weken aan je scriptie heb gewerkt.. Dan is het ff goed zuur en hard, dit kon er ook nog wel even bij deze kwalitatief uitermate teleurstellende week
[ Bericht 0% gewijzigd door PieterBas op 25-04-2008 08:13:35 ]
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:Wat ben je ook een klier :D