ooo das idd een mooie foto.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
Bedankt JEE.
Mooie foto van Huub en Claire in de Telegraaf.
[ afbeelding ]
Het is echt van een niveau waar de schoolkrant van Basisschool "De Middenmoot" de neus voor zou ophalen. Herhalingen op herhalingen, geen inventief taalgebruik, taal-, spel-, stijlfouten. Het ging een tijdje wat beter, maar ze zijn nu weer helemaal op het niveau 'Zet wat woorden random achter elkaar en je hebt een verhaaltje.'quote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef jacq2 het volgende:
tja ik kijk slechts en ik leef niet, klopt inderdaad.......![]()
en poekieroekie's taalgebruik leeft ook niet, wat een drama, hebben ze daar geen eindredacteur in dienst die dit soort rampen kan voorkomen ?
Het was per ongelukquote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef mspoez het volgende:
Waarom? Palma was toch gister zo lief met Huub?
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik ga even mijn uitkering ophalen.....fijne dag verder
Ik denk om haar puist te camoufleren.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef BarryK het volgende:
Goedemorgen
Hoezo moest Amanda Claire hebben (ze zei "kut, ze is de enige die me kan helpen" als reactie op Palma die zei dat Claire mocht uitslapen)?
Say Government Cheese!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!![]()
Goodmorning en doe eens lief allemaal!
Spelinfo hé....dat mag eigenlijk niet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom halen ze de streams nu af van Huub en José? Ze hadden het over Amanda, dat ze zo rancuneus is.
We mogen wrs niet horen hoe ze over haar denken.
Handtekeningen zetten zodat het huwelijk rechtsgeldig is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef BarryK het volgende:
Huub: "we gaan over twintig minuten weg"
Wat gaat Huub doen? ook even naar de tandarts?
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef schatje het volgende:
Handtekeningen zetten zodat het huwelijk rechtsgeldig is.
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk ben ik toch een beetje boos dat de bruiloft gisteravond als een nachtkaars uitging (uitgaatte?) omdat Brian weer para dreigde te worden. En dat terwijl ik me had voorgenomen me er niet meer sappel om te maken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef pullup het volgende:
Amanda: Claire wat doe je voor make up op als je ogen helemaal dik zijn ?
Claire: Nou ehhh eigenlijk niks.
Dat was dus geen optie
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.
Ik vraag mij toch echt af wat die 'tandarts' is hoor. Zou het haar moeder zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.
Remember the day dat haar haar werd geknipt.......quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda zou toch eens een dagje ongeplamuurd door het leven moeten gaan. Volgens mij wil ze dan liever dood. Misplaatste ijdelheid.
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub en claire gaan over 20 min weg om te gaan tekenen op het gemeentehuis.
edit ze gaan nu weer niet maar volgende week pas.
He jammer, einde van dat slaapverwekkende geleuter in de COS over de rechtsgeldigheid van het nephuwelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Huub en Claire vertrekken over 20 minuten naar het Gemeentehuis om hun handtekening te zetten. Dan is het is wel officieel.
precies en daarmee dwingen ze extra dingen af door dreigen op te stappen de viezerikken.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)
??? enne........quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.
Dat het de "tandarts" niet is, is wel duidelijk. Wie of wat het wel is blijft gokken.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:17 schreef Spaarne het volgende:
Ik vraag mij toch echt af wat die 'tandarts' is hoor. Zou het haar moeder zijn?
maar komt goed ook dat staat op beeld dus de regie staat straks nog meer voor joker door de eigen loslippigheid van hun lieverdtjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)
knap dat je dat allemaal weet .quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.
@Noekje....voedselbonnen komt in orde
Ze moest toch om 10 uur weg? Maar ach er zullen wel andere regels gelden voor de miljonairs bij de 'tandarts'.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Spaarne het volgende:
Zie je wel, Amanda had Claire nodig voor make-up camouflage. Ze wil weten hoe ze haar dikke ogen kan wegwerken. Met donkere make-up zegt Claire. Blijkbaar mogen we de prinses niet zo zien. Want de streams draaien meteen weg.
Denk aan het verhaal.quote:
Te triest voor woorden toch.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda loopt als een dolle debiel door de slaapkamer te rennen. Brian zegt dat ze rustig moet doen. Hij heeft ook heel slecht geslapen omdat Amanda zo lastig was. Het spijt haar heel erg.
Zo overleven die twee de tijd in de kooi!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar komt goed ook dat staat op beeld dus de regie staat straks nog meer voor joker door de eigen loslippigheid van hun lieverdtjes
Ze zal wel weer een nieuw jurkje krijgen oid. Als tegenprestatie omdat ze zulke rotdagen heeft gehad. Bezoekje van Mamanda of een ander familielid zal wel niet het geval zijn. Die interesseren zich niet voor haar.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat het de "tandarts" niet is, is wel duidelijk. Wie of wat het wel is blijft gokken.![]()
Wat te denken van een KNO arts die speciaal voor Amanda een plekje vrijmaakt om 19.00 uur.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:30 schreef kahaarin het volgende:
Ze moest toch om 10 uur weg? Maar ach er zullen wel andere regels gelden voor de miljonairs bij de 'tandarts'.
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.
@Noekje....voedselbonnen komt in orde
Nah....veel minder dan de meesten hier, maar je hoort soms wel eens watquote:Op donderdag 24 april 2008 10:42 schreef killerrasta het volgende:
[..]
lol heb je inside information_O-
Geen verhalen over rennen met blote tieten, dan is ze ook niet geweest.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:43 schreef blomst het volgende:
mocht Amanda wel naar de tandarts gaan dan weten we het zo als ze terug is, als ze niet klaagt over de verschrikkelijke pijn die ze heeft gehad,dan is ze niet geweest.
Natuurlijk, superdokters voor de rijken, nooit van gehoord?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van een KNO arts die speciaal voor Amanda een plekje vrijmaakt om 19.00 uur.![]()
Binnen een uur is ze terug met een zgn verdoofde keel terwijl de decibellen om je oren vliegen. Lekker geloofwaardig allemaal toch?
Time to walk the dog, laterzzzz.
Van al die steken die de redactie heeft laten vallen, kan ik een supergrote leeftrui breien. Had ik kunnen breien, that is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
Geen verhalen over rennen met blote tieten, dan is ze ook niet geweest.
Nu scheelt het dat ze ook niet heengaat natuurlijk. Wat dat aangaat laat de redactie zoveel steken vallen.
precies die moet je overbluffen ipv te laten dreigen dan dimmen ze al heel snel in hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Zo overleven die twee de tijd in de kooi!
Ik wed dat ze niks anders doen dan dreigen dreigen en nog eens dreigen!
Ja want dan kunnen ze geen programma meer maken!
Ik zou willen dat er daar eenséén zat die zei ok ga maar het is bijna afgelopen en die laatste dagen kunnen Jaap en Huub alleen wel terror maken, jullie liepen er overigens toch alleen maar bij ter versiering dus doeg!!!!!
TOT NOOIT MEER ZIENS!!!!!
Relativeren. Dat woord gebruikte Theo gisteren toch in zijn gesprek met Brian meermalen?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef petraa het volgende:
F: heb je hun gefeliciteerd.
B: Ja we zijn gewoon in de rij gaan staan, je moet kunnen relativeren. We hebben de hele dag onrust gezaaid.
F: Ja maar hij heeft jou toch ook niet gefeliciteerd met je 1,5 jaar
Zo grappig wanneer Brian weer een nieuw woord leert. De daaropvolgende dagen gebruikt hij deze te pas en te onpas in een poging intelligent over te komen; dan wordt vaak duidelijk dat hij de betekenis niet weet.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Relativeren. Dat woord gebruikte Theo gisteren toch in zijn gesprek met Brian meermalen?
Inmiddels denkt Brian waarschijnlijk dat hij niet alleen het woord, maar ook het relativeren zelf heeft uitgevonden.
U is een provinciaaltje?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut, het Amsterdams dialect begint de overhand te krijgen..... tijd om iets anders te gaan doen.
Alles buiten 020 is toch provinciaal? Ja dus.quote:
Ja, dat is zo.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Relativeren. Dat woord gebruikte Theo gisteren toch in zijn gesprek met Brian meermalen?
Inmiddels denkt Brian waarschijnlijk dat hij niet alleen het woord, maar ook het relativeren zelf heeft uitgevonden.
Die gozer is echt gek,wie gaat er nu aan de piemel van een paard zitten.En dat moet de winnaar worden,echt zielig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt tè sneu, hij kan zelfs niet van die piemel afblijvenen maar koetsiekoetsiekoën.
[ afbeelding ]
En ondertussen is de tandarts bezig met een brug in Amanda's mond.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga een brug van mijn computertafel naar mijn koffiezetapparaat bouwen.
Dan gaat het sneller.
Waar Mikey dan weer onder kan gaan slapen!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen is de tandarts bezig met een brug in Amanda's mond.
Zei Ellen er niets van?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt tè sneu, hij kan zelfs niet van die piemel afblijvenen maar koetsiekoetsiekoën.
[ afbeelding ]
Ellen zag het niet. Ze verbaasde zich wel over Brian's fascinatie maar reageerde niet echt. Wat moet je ook zeggen over zoveel perversiteit.quote:
En zo is de brug weer begaanbaar!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Waar Mikey dan weer onder kan gaan slapen!
quote:De dag komt rustig op gang vandaag! Iedereen werkt in alle stilte zijn ontbijt weg en Brian besluit Ellen te helpen met het schoonmaken van Fries. De Antilliaan gaat rustig aan het werk en schrobt en boent het dier waar hij maar kan. Fries geniet met volle teugen, zo blijkt. “Nou, volgens mij vindt hij het heerlijk!”, lacht Brian wanneer Ellen vraagt of het lukt. Tja, eerlijk is eerlijk; daar kan jij nog een puntje aan zuigen, Brian!
Ben ik de enige die daar heel gore associaties bij krijgt?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie doet vrolijk mee met Brian, vrienden voor het leven.
Tja, eerlijk is eerlijk; daar kan jij nog een puntje aan zuigen, Brian!
Heeee pssst, filmpje kopen van Black beauty?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Brian in zijn oor gefluisterd hebben?
Ik probeer het uit alle macht niet te vizualiseren, jakkes.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die daar heel gore associaties bij krijgt?
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar heel gore associaties bij krijgt?
o my godquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo zei het net zelf, hij was/is bang voor Brian als hij zo tekeer gaat. Hij durft gewoon niks anders te zeggen en geef hem eens ongelijk, Brian is een levensgevaarlijke gek.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
Eigenlijk zou het heel terecht zijn. Brian past precies bij de uitstraling die dit programma heeft: veel penoze en ander tuig, leugens en bedrog, sneakerigheden, goedkope trashy sfeertjes, geweld, chantage enz enz enzquote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Zou echt onterecht zijn als hij de winnaar werd.
Ik hoorde alleen het laatste stukje van dat gesprek, maar het viel me op hoe vaak Ricardo tegen Brian zei 'Ik schrok gewoon van je'. Brian reageerde daar alleen maar met gehum op, en toen vroeg hij Ricardo hoe vaak hij Huub al afgevoerd had zien worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Prosac het volgende:
hahahahahahahahahaha, ik lees echt een paar keer het woord relativeren dat echt totaal niet past.
Creatief met aluminiumfolie om de nek?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?
[ afbeelding ]
Wat een mormel is het toch ook hequote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?
[ afbeelding ]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Scandalous het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.
![]()
Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten(maar eerst bellen
)
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!
Of je houd dan je schmoel want je haalt het bloed onder m,n nagels.......quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!
ffs ziet er echt niet uit wat een kutkopquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:
[..]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!
Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.
Ja zeg nou zelf hij is alleen maar zielig en verder niks.
Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.
Ik vond het ook een zielige vertoning... De hele dag proberen ze H&C op te fokken, en wie wordt er uiteindelijk weer para, Brianquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:
[..]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!
Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.
Ja zeg nou zelf hij is alleen maar zielig en verder niks.
LOLquote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.
Bovendien als die te veel woordjes in zijn hoofd heeft, dan loopt het geheugen vol. En dan moet zijn trieste brein woorden gaan verwijderen om een crash te voorkomen
nu kan je goed zien hoe verrot dr bakkus isquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
whaahahahahahhahahahahahahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vreten maar varkennnnnnnnnnquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Scandalous het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.
![]()
Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten(maar eerst bellen
)
Ja daar kan ie zielig mee doen!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
'Not enough memory to complete this task'
Ik ben er zelf niet uit. Is het nou omdat hij niet in de gaten heeft hoe beroerd zijn Nederlands is, of loopt hij graag te koop met zijn paar jaartjes op Bonaire.
De speaker had meteen moeten schreeuwen:quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef geertje12 het volgende:
Die Brianless gaat het never nooit winnen, wat een domme domme kleuter en viezerik met dat paard
Past toch goed bij een kruizenruiker?quote:
Raar infantiel joch is het, dat wordt elke dag duidelijkerquote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?
ooooo leuk ik ga gelijk solliciteren als speaker daar.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef trettie het volgende:
[..]
De speaker had meteen moeten schreeuwen:
Blijf af van die leuter jij gore kleuter!!!!!
Ze wil zonnebanken maar het ding is nergens te vinden. Dan maar op je bed liggen rotten.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:
Waarom ligt Amanda in bed? Nou ja, dat zal wel niemand weten. Het zal wel zijn: omdat het kan.
Daarmee zeg je eigenlijk dat onder de zonnebank liggen een excuus is om te slapen. Hetgeen er ook al vaker op leek.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil zonnebanken maar het ding is nergens te vinden. Dan maar op je bed liggen rotten.
Linkje?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?Een focking idioot en pervert is het, je gelooft je ogen toch niet als je dat filmpje bekijkt?
Weet je het zeker? Kijken op eigen risico en hou een teiltje in de aanslag.quote:
Precies. Waarom denk je dat en nu geen streams staan op de slaapkamer, dus dat.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:56 schreef Disana het volgende:
Daarmee zeg je eigenlijk dat onder de zonnebank liggen een excuus is om te slapen. Hetgeen er ook al vaker op leek.
Ik wou al zeggen. Ontslagronde-overleg met Jaap.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Waarom denk je dat en nu geen streams staan op de slaapkamer, dus dat.
Edit: Ach, ze zijn weer in beeld.
Écht, jonguh!quote:
Wat een mongool! NOg ff en hij gaat dat beest staan aftrekken! Je ziet dat hij dat het liefst zou willen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Kijken op eigen risico en hou een teiltje in de aanslag.
Brian de Paardenpijper.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian de Paardenpijper.
Als er voor meerdere wannabees een ontslag ronde is aangevraagd. Dan moet er een keuze komen dmv een voorronde om te bepalen wie op de ontslagstoel terecht komt. Ik denk dat ze dat bedoelt.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:08 schreef fredfik het volgende:
met meerderheid van stemmen?gaat die regel vanavond ineens in??
mischien leuk als beroep voor na de kooi......het aftrekken van hengsten die hun zaad moeten verspreidenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een mongool! NOg ff en hij gaat dat beest staan aftrekken! Je ziet dat hij dat het liefst zou willen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian de Paardenpijper.
Waaaaaaaaaaaaaat?!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian de Paardenpijper.
Wow. Naast wurgseks ook een fan van bestialiteit.quote:
Zo is het net of ze samen sex hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem zo goor dat ik hem toch maar even op VOL plaats.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die tong van Fries......quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is het net of ze samen sex hebben![]()
[ afbeelding ]
eeeeeeeeeeeeeeewquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaap speelt gewoon zijn spel. Het was me al maanden duidelijk dat Jaap nooit echt met Huub zal spelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jaap is echt vies nou hij gaat samen spelen met rat lekekr dom die naaien hem er als eerste uit .
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen ze blij mee zijn daar. Nog even en je hebt weer een gesloten ST op je geweten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef mootie het volgende:
heb je een linkje van de dierenbescherming die zullen hier niet blij mee zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ding dong!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
duh... hij heeft toch ook getongzoend met Tanner?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Wow. Naast wurgseks ook een fan van bestialiteit.
Is heel gek, het is daar altijd mijn schuld.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen ze blij mee zijn daar. Nog even en je hebt weer een gesloten ST op je geweten.
Precies de FEBO heeft hier weer een duidelijke hand in.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap speelt gewoon zijn spel. Het was me al maanden duidelijk dat Jaap nooit echt met Huub zal spelen.
Jaap durft B en A niet op te breken omdat wanneer 1 van hen weg is de ander de stemmen zal krijgen. Dus wil ie Huub en Claire weg in de hoop dat de H en C stemmers die vaak fanatiek anri Brian en Amanda zijn.
Maar vanavond gaat er niemand weg. De enige kans van slagen was de exit van Jap geweest. Maar helaas dit is al de 2de maand dat Huub en Claire verzaken. Ik snap werkelijk niet waarom H en C geen ontslagronde hebben aangevraagd.
Mijn vermoeden is dat Jaap niet weggestemd mag worden van de febo. Ik kan me niet voorstellen dat na alle waarschuwingen van famile, vrienden en gastspelers Huub werkelijk nog geloofd dat Jaap aan Huub's kant staat.
Respect dat je daar nog tegen de molens vecht. Wat een nare eenheidsworst is het daar geworden.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef mootie het volgende:
Is heel gek, het is daar altijd mijn schuld.
Het hele Friesvoorval werd er niet eens genoemd, zodra iemand er iets van zegt is het stemmingmakerij
Ik vind Claire wel degelijk een grote rol hebben..... zij laat goed zien het verschil tussen 'redelijke en normale' mensen.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:35 schreef trettie het volgende:
[..]
Precies de FEBO heeft hier weer een duidelijke hand in.
En dan gaan ze claire op het laatst eruit gooien en dan gaat de strijd verder met vier personen!
Claire zit mij niks in de weg maar ook ik vind dat ze geen recht heeft op de hoofdprijs.
Daarvoor heeft ze niet genoeg inbreng gehad en ook te weinig dagen gezeten, maar nogmaals ze zit mij niet in de weg wel een paar anderen daar!
En dat is altijd wel leuk!
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Claire wel degelijk een grote rol hebben..... zij laat goed zien het verschil tussen 'redelijke en normale' mensen.
Maar als de standaard schreeuwen, roddelen en achterbaks zijn is. Tja idd, dan zal ze verliezen.
Ja, rete ordinair en para!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:44 schreef Dementor het volgende:
B en A claimen weer de overwinning terwijl die twee gister gigantisch kansloos en de lachtertjes van de dag waren.
En terecht natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 13:41 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Huub gezegd dat hij Amanda in haar bek zou slaan en helemaal in elkaar zou rammen.
Natuurlijk die je zo'n overwinning af te sluiten én te vieren met een zelfmoordpoging.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:44 schreef Dementor het volgende:
B en A claimen weer de overwinning terwijl die twee gister gigantisch kansloos en de lachtertjes van de dag waren.
en vraag je een vraag, aldus Brian.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:45 schreef Dementor het volgende:
Volgens dellie doe je geen uitspraken maar zeg je uitspraken
Ook zij zijn in Jaap's plan getrap. Door de focus zo sterk op Huub en Claire te leggen zijn ziij verblind geraakt voor het feit dat de enige onstagronde die echt kans van slagen had Jaap was geweest. Het is ook hun schuld dat Jaap nergens naar toe gaat. De ontslagronde van vanavond is een farce.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:44 schreef Dementor het volgende:
en dan die tong van het paard...quote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jaap is echt vies nou hij gaat samen spelen met rat lekekr dom die naaien hem er als eerste uit .
welnee niksquote:Op donderdag 24 april 2008 13:40 schreef mootie het volgende:
Heeft Amanda uberhaupt iets gezegd over de tandarts? Wat er gedaan is?
Nou ik vind het niets geks aan deed ik vroeger ook toen ik een jaartje of 4 5 was.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian de Paardenpijper.
Dat klopt!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:41 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Huub gezegd dat hij Amanda in haar bek zou slaan en helemaal in elkaar zou rammen.
Echt niet.... de laatste week gebeurt er waarschijnlijk geen reet. Ze kunnen zich tot de 15de profileren. Maar niemand wegspelen. Jaap zal nooit B en A uitelkaar spelen ivm met de overlopers van B fans naar A en vica versa.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vermoed dat Jaap van de febo met brajen moet spelen omdat hij anders helemaal niet uit de verf komt en hij moet toch echt wel iets laten zien in deze eind fase ik blijf bij mijn mening dat op 15 mei Jaap de switch maakt naar huub en dan alle ballen los op het ratten koppel want 2 weken voor de eindfase mochten ze los gaan op die 2
waarom wil jaap B & A niet uit elkaar halen en H & C wel? beiden geven elkaar niet op.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt niet.... de laatste week gebeurt er waarschijnlijk geen reet. Ze kunnen zich tot de 15de profileren. Maar niemand wegspelen. Jaap zal nooit B en A uitelkaar spelen ivm met de overlopers van B fans naar A en vica versa.
Vreemd vind ik dat Brian en Amanda niet lopen te janken om boetes nav het vrijgezellenfeest. De weg naar de finale ligt nu wel zo goed als vast. Claire moet nog wel even gedumpt worden ten faveure van Huub zelf op de 15de.
" Ik hoek je dwars door die stoel heen teringhoer" waren de precieze woordenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt!
Dat was tijdens de huwelijksceremonie toen ze steeds door die man heen zat te gillen![]()
Er zullen veel meer Amanda of Brian stemmers zijn die switchen dan er Claire stemmers zijn om naar Huub te switchen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom wil jaap B & A niet uit elkaar halen en H & C wel? beiden geven elkaar niet op.
Ik dacht toch wel dat Jaap meer had met Huub als met Brajen.
en mag het?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
Amanda krijgt een waarschuwing omdat ze in bed ligt. 'Nouuuuu, ik lig met m'n ogen open. Doe niet zo gemeen! Maar daarom vraag ik het nu, komt omdat ik een beetje ziek ben.'
Nee, er worden nog wat dingen over en weer gezegd en dan werpt Amanda een kushandje terwijl ze opstaat en zegt dat ze wel in de jacuzzi gaat.quote:
maar die laatste 3 popipoll kloppen voor geen meterquote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zullen veel meer Amanda of Brian stemmers zijn die switchen dan er Claire stemmers zijn om naar Huub te switchen.
Wat rolt het woord 'hoer' toch makkelijk van de tong als het om Amanda gaat. Ik vraag me echt af hoe dat komt...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
" Ik hoek je dwars door die stoel heen teringhoer" waren de precieze woorden
Heerlijke uitspraak was datquote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wie niet eigenlijk. Maar hun fanbases zullen groter zijn dan die van Claire, omdat ze er al veel langer in zitten.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar die laatste 3 popipoll kloppen voor geen meter
Dat soort taal geeft deze bruiloft toch nét dat beetje extra, iets wat je op andere bruiloften niet vaak zult horenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
oke ik volg dat maar Huub heeft het dubbele wat brajen krijgt samen met del ik snap de logica nog niet helemaalquote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zullen veel meer Amanda of Brian stemmers zijn die switchen dan er Claire stemmers zijn om naar Huub te switchen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat soort taal geeft deze bruiloft toch nét dat beetje extra, iets wat je op andere bruiloften niet vaak zult horen
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Op het illustere B&A forum is al 20.000 bij elkaar gesprokkeld voor sms-jes.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wie niet eigenlijk. Maar hun fanbases zullen groter zijn dan die van Claire, omdat ze er al veel langer in zitten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het illustere B&A forum is al 20.000 bij elkaar gesprokkeld voor sms-jes.
Stel dat Jaap Amanda wegspeeld naar wie denk je dat die stemmen gaan? Precies naar Brian. Of wanneer Brian weggespeeld wordt dan gaan de Brian fans voor Amanda. Jaap is bang voor de PP. A en B hebben nu meer dan 50% in de PP. En zo dwingen ze Jaap tegen Huub te spelen. Want zeker is dat Huub fans niet voor A of B zullen gaan. Dus zijn hoop is dat de Huub fans eventueel overlopen naar Jaap. En dat is de reden waarom Jaap heeft uitgesproken dat hij wil zorgen dat Huub de minste punten zal tijden de stemmingronde op 15 mei. Huub heeft dan geen andere keus Claire te offeren en haar de minste te punten te geven in de hoop dat zij dan minder punten heeft dan Huub.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom wil jaap B & A niet uit elkaar halen en H & C wel? beiden geven elkaar niet op.
Ik dacht toch wel dat Jaap meer had met Huub als met Brajen.
Ja en hebben ze die stoute Bram gestalkt door zijn telefoonnummer te geven .Vind het ook te erg dat Bram zomaar Curry op het bed gooit.Dan spoor je ook niet als Brianfan om Bram te gaan stalken op zijn telefoon.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het illustere B&A forum is al 20.000 bij elkaar gesprokkeld voor sms-jes.
Ja Brian's privé hoer vond ik een veel betere benaming......quote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat rolt het woord 'hoer' toch makkelijk van de tong als het om Amanda gaat. Ik vraag me echt af hoe dat komt...
Dat denk ik dus ook, alles om Huub een schoft te doen lijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian of Amanda hadden 2 maanden geleden nog wel weggespeeld kunnen worden. Maar met dank aan de febo mocht er niets tegen hen ondernomen worden. Zelf geloof ik niet dat de febo Huub laten gaan vanwege de vele SMS-jes. Maar hij moet nog wel even laten zien wat voor schoft het is door hem Claire te laten wegstemmen.
Zo zie ik het.
Hij is in zekere zin natuurlijk ook vaak een schoft. Maar volgens mij doet de FEBO hem steeds geloven dat het publiek Huub het liefst zo ziet, als Huub Heffner enzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, alles om Huub een schoft te doen lijken.
Daar lijkt het wel heel erg op inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij is in zekere zin natuurlijk ook vaak een schoft. Maar volgens mij doet de FEBO hem steeds geloven dat het publiek Huub het liefst zo ziet, als Huub Heffner enzo.
En toen vond ik het al vreemd dat Brian dat zomaar pikte.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh nee he, wat nou weer? Laat ze toch gewoon lekker ruzie maken daar in die villa.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Disana het volgende:
Er komt een cameraploeg aan.
[ afbeelding ]
Brian was ook met z'n handen gebonden...en liet ff z'n uitstekende zelfbeheersing zien.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toen vond ik het al vreemd dat Brian dat zomaar pikte.
Kiezels en motoren gaan niet zo goed samen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef T-lex het volgende:
Komt Huub ook weer met z'n voetjes aan de vloer het terrein op rijden.![]()
Kunnen ze er geen zijwieltjes op zetten.
Buiten de kooi zou hij er niet bij geweest zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 14:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian was ook met z'n handen gebonden...en liet ff z'n uitstekende zelfbeheersing zien.![]()
Ik denk dat hij buiten de kooi z'n nekkie al had omgedraaid.
ja, en ziet ze er beter uit dan een fokker of slechter?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
Dus dit is nou een Nowlife fan?
[ afbeelding ]
Mooie parelmoer lippenstiftquote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
Dus dit is nou een Nowlife fan?
[ afbeelding ]
Weet ik het. Ze is in elk geval een fors stuk formidabeler dan ikquote:Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en ziet ze er beter uit dan een fokker of slechter?
Huh? Kan iemand bevestigen dat Huub en Claire de villa uit zijn geweest vanochtend?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef chelsepels het volgende:
13:30-Nu ècht man en vrouw!
Nu ècht man en vrouw!Bijna onopgemerkt verlieten Huub en Claire vanmorgen de Villa. Na het ceremoniële huwelijk van gisteren, restte het stel nog één ding: een handtekening zetten op het stadhuis! Sinds het aanzoek op 27 maart is het snel gegaan. Krap een maand later zijn Huub en Claire getrouwd! De eerste spannende dag was de dag van de ondertrouw in Tilburg. Zenuwachtig bevestigden ze daar voor het eerst hun liefde. Gisteren zagen familie en vrienden van dichtbij hoe ze elkaar beloofden voor eeuwig elkaars partner te zullen zijn. En vandaag hoefde enkel nog de handtekening op het stadhuis gezet te worden.
[ afbeelding ]
Van zenuwachtigheid was ditmaal geen sprake meer! Ze zagen er verliefd uit en zetten de handtekening zonder enige aarzeling. Gelukkig maar!
[ afbeelding ]
Van de 10 site, nu dus wel rechtsgeldig
Of zou die pukkel weggewerkt zijn. Je ziet er nu hooguit nog een schaduw van, terwijl ie gisteren groot en rood was.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Kinga het volgende:
Enne wat heeft Amanda vandaag geshopt, tijdens haar 'tandarts' bezoekje?
Wat is dat toch met die forse Bianca's.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Disana het volgende:
Biance (fors) en Irea.
De meiden kijken al vanaf het begin.
iets met haar nepharen volgens mij, ze lijken nu nog nepper.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Kinga het volgende:
Enne wat heeft Amanda vandaag geshopt, tijdens haar 'tandarts' bezoekje?
Het is denk ik heel onopvallend gegaan. Tussen ongeveer 10.30 en 11.45 uur heb ik ze niet op de streams gezien maar dat is wel vaker. Het moet dus in die tijd gebeurd zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
Huh? Kan iemand bevestigen dat Huub en Claire de villa uit zijn geweest vanochtend?
Ik heb er niets over gelezen in de COS.
ja ze zijn de villa uitgeweest.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Kan iemand bevestigen dat Huub en Claire de villa uit zijn geweest vanochtend?
Ik heb er niets over gelezen in de COS.
Ze zou nieuwe matten krijgen van de kapster.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef Kinga het volgende:
Er is inderdaad iets met die pruik van Amanda gebeurd, heeft ze een nieuwe ofzo gekregen misschien
ja, dat ziet er wel echt uit, maar...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef chelsepels het volgende:
13:30-Nu ècht man en vrouw!
Nu ècht man en vrouw!Bijna onopgemerkt verlieten Huub en Claire vanmorgen de Villa. Na het ceremoniële huwelijk van gisteren, restte het stel nog één ding: een handtekening zetten op het stadhuis! Sinds het aanzoek op 27 maart is het snel gegaan. Krap een maand later zijn Huub en Claire getrouwd! De eerste spannende dag was de dag van de ondertrouw in Tilburg. Zenuwachtig bevestigden ze daar voor het eerst hun liefde. Gisteren zagen familie en vrienden van dichtbij hoe ze elkaar beloofden voor eeuwig elkaars partner te zullen zijn. En vandaag hoefde enkel nog de handtekening op het stadhuis gezet te worden.
[ afbeelding ]
Van zenuwachtigheid was ditmaal geen sprake meer! Ze zagen er verliefd uit en zetten de handtekening zonder enige aarzeling. Gelukkig maar!
[ afbeelding ]
Van de 10 site, nu dus wel rechtsgeldig
Het is meerdere users opgevallen dat de pruik er anders uitziet. Ze is immers vanochtend naar de "tandarts" geweest hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef Kinga het volgende:
Pruik lijkt wel geknipt voren, soort pony ofzo, had ze eerst niet.
nee, sorry, ik KAN dat niet geloven. Geen enkele kapper laat een klant toch zo de deur uitlopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is meerdere users opgevallen dat de pruik er anders uitziet. Ze is immers vanochtend naar de "tandarts" geweest hè?![]()
Cap van vanochtend.
[ afbeelding ]
Maar waaaaaarom zeggen ze dan dat ze naar de tandarts is, zeg dan gewoon dat ze naar de kapper is, of laat de kapper komen, wat meer gebruikelijk zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef noekje het volgende:
Haar pruik ziet er wel gewassen uit. Gisteren was het echt nog heel droog en vol klitten.
Ja maar dan kan ze ondertussen even lekker bij Deb op schoot babbelen over hoe geweldig ze gisteren waren.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waaaaaarom zeggen ze dan dat ze naar de tandarts is, zeg dan gewoon dat ze naar de kapper is, of laat de kapper komen, wat meer gebruikelijk zou zijn.
Omdat dit gewoon een doorzichtig uitje was, waar wij niets van af mochten weten. Waarschijnlijk is ze ook nog even langs een boetiekje gegaan en heeft ze op straat een verloren oom ontmoet.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef mootie het volgende:
Maar waaaaaarom zeggen ze dan dat ze naar de tandarts is, zeg dan gewoon dat ze naar de kapper is, of laat de kapper komen, wat meer gebruikelijk zou zijn.
Volgens mij wordt het ceremoniële gedeelte wel vaker gescheiden gedaan van het wettelijke gedeelte. Ik vind het verder echt een slaapverwekkende discussie over een nephuwelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat ziet er wel echt uit, maar...
... ik vind het wel een beetje treurig dat een echt huwelijk zo ondergeschoven wordt, en die neppe reli-dinges (dien niet rechtsgeldig is omdat het er vóór was, en waar ze ook niks mee hebben) opghemeld wordt
Hij vertelde dat hij in Bussum reed en iemand van de FEBO zijn instructeur belde dat er bezoek voor hem was.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef akveor het volgende:
Vreemd dat Huub al bijna anderhalf uur weg was... voor 20 minuutjes terugkomt en nu weer weg is.
Mijn maatstaf voor normaal ligt dan waarschijnlijk ietsjes hoger.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:11 schreef avonne het volgende:
komop, zeg
Ze zagen er heel normaal uit. Niet iedereen in nederland is fotomodel
Het lijkt hier echt op een Geaquote:Op donderdag 24 april 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is meerdere users opgevallen dat de pruik er anders uitziet. Ze is immers vanochtend naar de "tandarts" geweest hè?![]()
Cap van vanochtend.
[ afbeelding ]
door mensen die meer waarde hechten aan de ceremoniële. Huub en Claire hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze niks hebben met reli. Niettemin vind IK het treurig dat nep belangrijker is dan echt. Tis gewoon geen Real Life.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ceremoniële gedeelte wel vaker gescheiden gedaan van het wettelijke gedeelte.
moet je niet reageren, want dan krijg je weer een reactiequote:Ik vind het verder echt een slaapverwekkende discussie over een nephuwelijk.
Nou mooie planning dan.....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij in Bussum reed en iemand van de FEBO zijn instructeur belde dat er bezoek voor hem was.
Hij mocht even de kado's in ontvangst nemen.
Heb je gelijk in, kut.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef avonne het volgende:
moet je niet reageren, want dan krijg je weer een reactie
Ach DGK heeft net als kerken ook aanhangers. Gisteren zijn de voor de DGK kerk getrouwd en hebben dat vandaag bevestigd voor de wet. In real life gebeurt dat toch ook zo?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef avonne het volgende:
[..]
door mensen die meer waarde hechten aan de ceremoniële. Huub en Claire hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze niks hebben met reli. Niettemin vind IK het treurig dat nep belangrijker is dan echt. Tis gewoon geen Real Life.
[..]
moet je niet reageren, want dan krijg je weer een reactie
Jer kunt die malloten ook inhuren, het zal wel vaker gebeuren, zo'n "ceremonie". Ik vond het tenenkrommend, maar goed, smaken verschillen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef avonne het volgende:
[..]
door mensen die meer waarde hechten aan de ceremoniële. Huub en Claire hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze niks hebben met reli. Niettemin vind IK het treurig dat nep belangrijker is dan echt. Tis gewoon geen Real Life.
[..]
Over ketchup?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:27 schreef Dementor het volgende:
Goh had rat weer hans nodig om zijn woede eruit te sporten.
Stel je toch eens voor dat Amanda die lapjes tekst had moeten herhalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef Borga het volgende:
Ik hoek je dwars door die stoel heen
://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/huub_en_claire_getrouwd/
Ze heeft al moeite met de plasma bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat Amanda die lapjes tekst had moeten herhalen.
Geloof er niets van dat Amanda met Huub had willen trouwen....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat Amanda die lapjes tekst had moeten herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |