ooo das idd een mooie foto.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
Bedankt JEE.
Mooie foto van Huub en Claire in de Telegraaf.
[ afbeelding ]
Het is echt van een niveau waar de schoolkrant van Basisschool "De Middenmoot" de neus voor zou ophalen. Herhalingen op herhalingen, geen inventief taalgebruik, taal-, spel-, stijlfouten. Het ging een tijdje wat beter, maar ze zijn nu weer helemaal op het niveau 'Zet wat woorden random achter elkaar en je hebt een verhaaltje.'quote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef jacq2 het volgende:
tja ik kijk slechts en ik leef niet, klopt inderdaad.......![]()
en poekieroekie's taalgebruik leeft ook niet, wat een drama, hebben ze daar geen eindredacteur in dienst die dit soort rampen kan voorkomen ?
Het was per ongelukquote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef mspoez het volgende:
Waarom? Palma was toch gister zo lief met Huub?
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik ga even mijn uitkering ophalen.....fijne dag verder
Ik denk om haar puist te camoufleren.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef BarryK het volgende:
Goedemorgen
Hoezo moest Amanda Claire hebben (ze zei "kut, ze is de enige die me kan helpen" als reactie op Palma die zei dat Claire mocht uitslapen)?
Say Government Cheese!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!![]()
Goodmorning en doe eens lief allemaal!
Spelinfo hé....dat mag eigenlijk niet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom halen ze de streams nu af van Huub en José? Ze hadden het over Amanda, dat ze zo rancuneus is.
We mogen wrs niet horen hoe ze over haar denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |