Hier staat het filmpje:quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
geweldig weer Mazuru.
Is er ook een filmpje van het vervolg en de reactie van Brian?
mag het eindelijk eens een keer die ratten familie doet het al 18 maandenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat bezoek zich met het spel bemoeid...![]()
Als Kenneth iets doet is het niet goed...en als Baram dan een laffe actie doet is dat ook niet goed.
ik heb hem niet horen klagen toen Jaap een vuilnisbak in zijn bed leegkieperde.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub kan ook verrekte slecht tegen dat soort geintjes. De enige die er niet wakker van ligt is Jaap.
Zelfs niet toen zijn honkballen in de brand werden gestokenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb hem niet horen klagen toen Jaap een vuilnisbak in zijn bed leegkieperde.
En ook niet toen Amanda en Eric AL zijn spullen (inclusief onze Fok-kaarten) in de vijver gooide
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat bezoek zich met het spel bemoeid...![]()
Als Kenneth iets doet is het niet goed...en als Baram dan een laffe actie doet is dat ook niet goed.
dankjewelquote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier staat het filmpje:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Dat mag dan waar zijn Avonne, maar hij is wél degene die het meest handtastelijk is geweest in die hele DGK periode. Bij (bijna) iedere knokpartij was hij betrokken en bij 90 procent was hij de eerste die met handtastelijkheden begon en/of de aanleiding was door net te ver te gaan en het te triggeren. Hij heeft ook niet voor niets de meeste boetes.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb hem niet horen klagen toen Jaap een vuilnisbak in zijn bed leegkieperde.
En ook niet toen Amanda en Eric AL zijn spullen (inclusief onze Fok-kaarten) in de vijver gooide
top tnxx wat een loser waarom is hij niet vertrokken gisteren zoals hij beweerde te zullen doen de lafaard een man houd zich aan zijn woord maar hier aan kun je zien alleen maar bedreigen verders niksquote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier staat het filmpje:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
je had het over geintjes. Moet je niet de ruzies er bij gaan halen. Daar had ik het niet over (waarbij ik bovenstaande trouwens niet onderschrijf).quote:Op donderdag 24 april 2008 09:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag dan waar zijn Avonne, maar hij is wél degene die het meest handtastelijk is geweest in die hele DGK periode. Bij (bijna) iedere knokpartij was hij betrokken en bij 90 procent was hij de eerste die met handtastelijkheden begon en/of de aanleiding was door net te ver te gaan en het te triggeren. Hij heeft ook niet voor niets de meeste boetes.
Ik vind het zo onbegrijpelijk dat mensen dat niet zien......
Ik heb Huub wel tien keer horen zeggen dat hij de poort zou uitlopen en het niet meer zag zitten. Maar goed, de held blijft schijnbaar (tegen beter weten in) altijd een held en de "slechte mens" altijd een slecht mens...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
top tnxx wat een loser waarom is hij niet vertrokken gisteren zoals hij beweerde te zullen doen de lafaard een man houd zich aan zijn woord maar hier aan kun je zien alleen maar bedreigen verders niks
quote:23:22 - Een geslaagde dag voor iedereen...
Vandaag was de dag waar alle Miljonairs al weken naar uitleefden. Door de commotie van de afgelopen nacht was het tot vanochtend niet eens zeker of het huwelijk wel door zou gaan, maar na veel tranen en gesprekken is alles goed gekomen. Voor Claire en Huub was het de belangrijkste dag van hun leven, en de andere Miljonairs wilden ook graag hun mannetje staan. Dit laatste is zeker gelukt want de terror-acties volgden elkaar op. Jaap steelde voornamelijk de show maar ook Brian en Amanda deden hun best om de aandacht tijdens het huwelijk op te eisen. Uiteindelijk hebben het bruidspaar en de gasten niet al te veel hinder ondervonden van de acties, al schoot een uitspraak van Brian bij Huub in het verkeerde keelgat. Al met al kunnen alle Miljonairs terugkijken op een geslaagde dag en iedereen is dan ook moe en voldaan. Dat wordt vanavond vroeg naar bed voor de Miljonairs!
ja bijna net zo triest als het bezoek een bewoner zomaar op zijn gezicht slaat en duwt.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:20 schreef T-lex het volgende:
Regels zijn in die tijd wel ff wat veranderd hé. Lees steeds "toen dit, toen dat...ja dat was toen.![]()
Niet zo lang geleden is zelfs aangegeven dat voor het kloten met mekaars bed een gelijke straf staat als persoonlijk bezit.
En als de "spelers" er dan niet mee aan de haal mogen gaan...is het een beetje triest als het bezoek het wel doet.
Welke uitspraak van Brian schoot Huub eigenlijk in het verkeerde keelgat ?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Amanda smeert weer een extra laag make-up op haar gevoelige ogen? Voordat ze naar de tandarts gaat en met een nieuwe outfit terugkomt.
Leuk dat Jaap gisteren tijdens de bruiloft vooral de show steelde ... Ja echt, er staat steelde.
[..]
volgens mij dat Brian Joris een tik gaf, maar ik miste het een beetjequote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke uitspraak van Brian schoot Huub eigenlijk in het verkeerde keelgat ?
'quote:Op donderdag 24 april 2008 09:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb Huub wel tien keer horen zeggen dat hij de poort zou uitlopen en het niet meer zag zitten. Maar goed, de held blijft schijnbaar (tegen beter weten in) altijd een held en de "slechte mens" altijd een slecht mens...
Brian wilde refereren aan de woorden die Huub eergisteren uitsprak tegen zijn, toen nog, aanstaande schoonmoeder. Zo ver kwam hij echter niet....Huub was al onderweg om verhaal te halen...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die uitspraak die ie niet kon doen? De eerste van zijn lange lijste 'Huub-uitspraken'? Die doorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
Die regels zijn langzaam aan zo aangepast, omdat Huub terug ging doen wat Brian deed. En Brian daar niet tegen kon en para werd.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:20 schreef T-lex het volgende:
Regels zijn in die tijd wel ff wat veranderd hé. Lees steeds "toen dit, toen dat...ja dat was toen.![]()
Niet zo lang geleden is zelfs aangegeven dat voor het kloten met mekaars bed een gelijke straf staat als persoonlijk bezit.
En als de "spelers" er dan niet mee aan de haal mogen gaan...is het een beetje triest als het bezoek het wel doet.
"wilde refereren" dat klinkt zo netjes subtiel. Hij riep het gewoon 10 keer.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian wilde refereren aan de woorden die Huub eergisteren uitsprak tegen zijn, toen nog, aanstaande schoonmoeder. Zo ver kwam hij echter niet....Huub was al onderweg om verhaal te halen...
Ok merciquote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian wilde refereren aan de woorden die Huub eergisteren uitsprak tegen zijn, toen nog, aanstaande schoonmoeder. Zo ver kwam hij echter niet....Huub was al onderweg om verhaal te halen...
ik snap niet dat hij er nog is , ik had hem niet tegen gehouden hoor ik denk niemand daar van de bewonersquote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
dankjewel
Hij is echt gestoord, zoals hij daar ook staat en zegt: ik ga nu bellen en anders vertrek ik vanavond![]()
Brian had wat quotes van Huub die hij de nacht er voor tegen z'n schoonmoeder uit had gesproken opgeschreven en ging er met megafoon ff voor zitten.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij herhaalde wat Huub tegen Netty zei.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond de actie van Joris wel geweldig. Gewoon er naartoe lopen en dat achterlijke speelgoedmegafoontje weghalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die uitspraak die ie niet kon doen? De eerste van zijn lange lijste 'Huub-uitspraken'? Die doorJoris'
agressie in de kiem werd gesmoord. Waarna het net lijkt alsof Brian met een zakdoekje naar hem gooit. Of idd met een velletje papier. Denk ik dan.
Met zo'n naam kan ik je ook nier serieus nemen. Buiten dat gelaten ooit van de show maken gehoord? Zoja dan weet je ook dat er maar 2 mensen de gouden kooi hebben gemaakt.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag dan waar zijn Avonne, maar hij is wél degene die het meest handtastelijk is geweest in die hele DGK periode. Bij (bijna) iedere knokpartij was hij betrokken en bij 90 procent was hij de eerste die met handtastelijkheden begon en/of de aanleiding was door net te ver te gaan en het te triggeren. Hij heeft ook niet voor niets de meeste boetes.
Ik vind het zo onbegrijpelijk dat mensen dat niet zien......
Ja was dat briefje, geluk voor Joris dat |Brian zo snel niets anders voor handen had, anders had Hij nu hoofdpijn gehad, jammer voor ons want dan was het dag Brian geweestquote:Op donderdag 24 april 2008 09:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Volgens mij gooit Brian een briefje naar Joris...dat A4'tje met die uitspraken van Huub denk ik.
Daar gaan we weer......zucht......op de persoon.....en ook inhoudelijk nog eens fout.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef avonne het volgende:
[..]
"wilde refereren" dat klinkt zo netjes subtiel. Hij riep het gewoon 10 keer.
Dus als jij je vader klootzak noemt, dan is het helemaal niet vervelend van mij als ik de volgende dag 10 keer klootzak naar je vader schreeuw
(man, je bent vervelend, en hebt mij net uit het forum verdreven)
jaja, tuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die regels zijn langzaam aan zo aangepast, omdat Huub terug ging doen wat Brian deed. En Brian daar niet tegen kon en para werd.
Trouwens, Amanda idem dito.
Krijg nou wat!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die uitspraak die ie niet kon doen? De eerste van zijn lange lijste 'Huub-uitspraken'? Die doorJoris'
agressie in de kiem werd gesmoord. Waarna het net lijkt alsof Brian met een zakdoekje naar hem gooit. Of idd met een velletje papier. Denk ik dan.
Weer op de persoon...thnx...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef killerrasta het volgende:
[..]
Met zo'n naam kan ik je ook nier serieus nemen. Buiten dat gelaten ooit van de show maken gehoord? Zoja dan weet je ook dat er maar 2 mensen de gouden kooi hebben gemaakt.
Brian denkt gewoon..."Ow, Joris neemt m'n taak over met de megafoon...hier zijn de quotes"quote:Op donderdag 24 april 2008 09:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krijg nou wat!
Dat had ik niet eens gezien. Hij gooit inderdaad met een papiertje of zo. Je ziet het nog net rechts uit beeld vliegen
[ afbeelding ]
En bewaking....en streamlocks......en boetes introduceren i.p.v. vertrek,quote:Op donderdag 24 april 2008 09:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
jaja, tuurlijk...alles voor Brian...die moet beschermd worden.
Vergeten jullie niet dat ze Huub het meest beschermen....hoe? vraag je.![]()
"Alcoholverbod" noemen ze dat dan.
Berga de moeder van Clairequote:Op donderdag 24 april 2008 09:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij herhaalde wat Huub tegen Netty zei.
dan was er wel iemand anders geweest waar huub mee had gespeeld en die niet zo vals vies en verrot is incl familie als brian .quote:Op donderdag 24 april 2008 09:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weer op de persoon...thnx...
Ze hebben allemaal de show gemaakt, omdat ze elkaar allemaal nodig hadden. Denk maar eens aan een Huub zonder een Brian.....
Dan kijkt die daar niet echt vrolijk bijquote:Op donderdag 24 april 2008 09:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian denkt gewoon..."Ow, Joris neemt m'n taak over met de megafoon...hier zijn de quotes"![]()
Als je die familie verrot vindt, dan is half Nederland verrot. Daar kan ik dan wél weer in mee gaan. Ik heb een pestpokke pleuris hekel aan de meeste Nederlanders die ik zo hypocriet vind als de pest.....quote:Op donderdag 24 april 2008 09:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dan was er wel iemand anders geweest waar huub mee had gespeeld en die niet zo vals vies en verrot is incl familie als brian .
ja en als er een eerlijke regie was geweest had brian al op 1,5 miljoen aan boetes gehad.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bewaking....en streamlocks......en boetes introduceren i.p.v. vertrek,
Die slabek op de achtergrondquote:Op donderdag 24 april 2008 09:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krijg nou wat!
Dat had ik niet eens gezien. Hij gooit inderdaad met een papiertje of zo. Je ziet het nog net rechts uit beeld vliegen
[ afbeelding ]
nog zo'n knoepert van een fout: vandaag was de dag waar de miljonairs al weken naar uitleefdenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Amanda smeert weer een extra laag make-up op haar gevoelige ogen? Voordat ze naar de tandarts gaat en met een nieuwe outfit terugkomt.
Leuk dat Jaap gisteren tijdens de bruiloft vooral de show steelde ... Ja echt, er staat steelde.
[..]
Heeft ie óók gedaan, denk maar aan het emotionele martelen van Lieke (inclusief liegen en bedriegen), het wegpesten van Erik, z'n uitspraken en aanvallen op Jaap toen die er pas was, voor de ogen van z'n vrouw een hoer te grazen nemen, het tarten van Palma, etc.....quote:Op donderdag 24 april 2008 09:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dan was er wel iemand anders geweest waar huub mee had gespeeld en die niet zo vals vies en verrot is incl familie als brian .
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het is te triest voor woorden dat brian met de regie een codewoord moet afspreken op het moment dat hij voelt dat hij gaat flippen dan ben je cht verkeerd bezig als regie en verdiend brian er niet meer in te zitten maar gelukkig hebben we dit nu allemaal op beeld staan
dan heb ik een tip voor jou .................. ga emigreren .quote:Op donderdag 24 april 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je die familie verrot vindt, dan is half Nederland verrot. Daar kan ik dan wél weer in mee gaan. Ik heb een pestpokke pleuris hekel aan de meeste Nederlanders die ik zo hypocriet vind als de pest.....
Klinkt hetzelfde als "Als je niet tegen alcohol kunt en het daarom niet meer mag drinken" of "Als je een keer of tien bewaking nodig hebt omdat je te ver bent gegaan" dan hoor je niet meer in het spel of in de maatschappij.....quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook zo iets!
Als je je niet kan beheersen, dan hoor je niet in dit spel.
Maar hij gaat gelijk met moord en doodslag dreigen. En het ergste is dat het waarschijnlijk niet eens een dreiging is, maar dat die ook echt gewoon een mes in iemand zou kunnen steken, of echt een nek zou kunnen breken met opzet.
Del precies hetzelfde.
Die liep toen toch ook met een slagersmes op Lieke af toen Lieke haar jurk had aangetrokken?
Die twee horen gewoon niet in de maatschappij. Trailertrash!
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef AutumnTears het volgende:
Als Amanda zo door gaat is ze morgen blind
doe toch nomaal zeg, je bent de weg echt kwijtgeraakt nuquote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ie óók gedaan, denk maar aan het emotionele martelen van Lieke (inclusief liegen en bedriegen),
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je die familie verrot vindt, dan is half Nederland verrot. Daar kan ik dan wél weer in mee gaan. Ik heb een pestpokke pleuris hekel aan de meeste Nederlanders die ik zo hypocriet vind als de pest.....
hehe eindelijk heb je door dat brian hier niet meer thuis hoort in deze maatschappij.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als "Als je niet tegen alcohol kunt en het daarom niet meer mag drinken" of "Als je een keer of tien bewaking nodig hebt omdat je te ver bent gegaan" dan hoor je niet meer in het spel of in de maatschappij.....
mag ze alsjueblieft schurft krijgen of iets toe alsjeblieft het lijkt me zo fijnquote:Op donderdag 24 april 2008 09:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisterochtend heeft ze zich ongewassen dr jurk aangedaan en begon gelijk makeup op te smeren , ik vraag me af of ze zich nu heeft gedouched?
Gisteren avond zijn B&A zowiezo in bad geweest en daarna onder de douche.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
gisterochtend heeft ze zich ongewassen dr jurk aangedaan en begon gelijk makeup op te smeren , ik vraag me af of ze zich nu heeft gedouched?
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ze kwam onder de douche vandaan met droog haarquote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gisteren avond zijn B&A zowiezo in bad geweest en daarna onder de douche.
van mij mag het ik vind het topquote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
mag ze alsjueblieft schurft krijgen of iets toe alsjeblieft het lijkt me zo fijn
Ga het eens navragen bij Lieke.....vraag maar eens hoe ze over Huub denkt.....denk nog maar eens aan het regelrechte stalken dat hij bij haar deed op het eind, hoe ze eruit zag, de huilbuien, de ruzies.....Waar twee vechten hebben natuurlijk ook meestal twee schuld, maar ik vond de bal toch meestal wel bij Huub liggen...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef jacq2 het volgende:
[..]
doe toch nomaal zeg, je bent de weg echt kwijtgeraakt nu
Hebben we al een goede cap van Amanda met dikke puist?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda stelt zich vast zo aan omdat de aandacht dan van die puist wordt afgeleid. Kan ze de hele tijd haar handen voor haar gezicht houden en die puist bedekken.
ja maar ze had na vannacht weer anaal cum uit dr reet lopen .....vandaar ff lekker douchen misschien.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
op Claire na hebben ze dat allemaal gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ie óók gedaan, denk maar aan het emotionele martelen van Lieke (inclusief liegen en bedriegen), het wegpesten van Erik, z'n uitspraken en aanvallen op Jaap toen die er pas was, voor de ogen van z'n vrouw een hoer te grazen nemen, het tarten van Palma, etc.....
Nee, waarom? Als ik half Nederland niet de moeite waard vind is er tenslotte ook nog een andere helft....quote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef killerrasta het volgende:
[..]
hahahahaha funny met deze post heb je me heel hard laten lachen. Ticket??
Dat is zijn agenda voor die dag want ja hij kan niks onthouden de sul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krijg nou wat!
[ afbeelding ]
Joh dat moet normaal toch elke dag?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als "Als je niet tegen alcohol kunt en het daarom niet meer mag drinken" of "Als je een keer of tien bewaking nodig hebt omdat je te ver bent gegaan" dan hoor je niet meer in het spel of in de maatschappij.....
Ik leef me elke dag enorm uit naar weer nieuwe ervaringen! Jij niet? Nee, jij bent zeker zo passief dat je daar enkel naar uitkijkt, zeker?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef jacq2 het volgende:
nog zo'n knoepert van een fout: vandaag was de dag waar de miljonairs al weken naar uitleefden
dus ze hebben naar de huwelijksdag uitgeleefd en toen steelde jaap de show ARGGGGGHH !!!
ik mag hopen dat het een super grote knalrode steenpuist wordt op dr vieze bakkusquote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda stelt zich vast zo aan omdat de aandacht dan van die puist wordt afgeleid. Kan ze de hele tijd haar handen voor haar gezicht houden en die puist bedekken.
Ik lees hier bij voortduring dat men Brian en Amanda de meest enge ziektes toe zit te wensen....maar dat is natuurlijk heel anders....quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef killerrasta het volgende:
[..]
Je moet echt het spel en realiteit gaan scheiden anders kan je beter bij de buren van VOL gaan zitten want die sporen al helemaal niet betreffende de adoratie naar die rat toe. Want wat ik daar lees van bepaalde users hahhaha zo grappig en die zeggen dat Huub niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer diezelfde users zeggen dan ook dat ze Huub willen dood maken whahahahaha. Kijk dat soort mensen zijn hypocriet.
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebben we al een goede cap van Amanda met dikke puist?
Niemand verplicht je om hier te blijven.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, waarom? Als ik half Nederland niet de moeite waard vind is er tenslotte ook nog een andere helft....
Ze mocht ook niet echt meehelpen in de bedieningquote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
José vond Melisa er erg goedkoop uitzien gisteren. Dat is een understatement, ze zag eruit als een hoer, as usual.
En dat als personeelslid.
Is Amanda al naar de "tandarts"?
ik zie alleen geen doodsbedreiging.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lees hier bij voortduring dat men Brian en Amanda de meest enge ziektes toe zit te wensen....maar dat is natuurlijk heel anders....
tja ik kijk slechts en ik leef niet, klopt inderdaad.......quote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leef me elke dag enorm uit naar weer nieuwe ervaringen! Jij niet? Nee, jij bent zeker zo passief dat je daar enkel naar uitkijkt, zeker?
Daarom dus...als je de dag niet begint met een douche...maakt dat dan douche voor het slapen gaan een misdrijf ofzo? Of is het een ongeschreven regel dat je 2x per dag moet douchen?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Joh dat moet normaal toch elke dag?
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft vast al een hoop geoefend.
Want ze heeft een professionele uitstraling er voor
Dit moment vond ik ook zooo mooi!
Daar gaat ze dan met haar witte wannabee trouwjurk, in een bed vol met ketchupt![]()
[ afbeelding ]
Dat doet me altijd weer denken aan een spandoek dat ik ooit zag in een of andere moslimdemonstratie. "Islam is peace. He who says Islam is violent, must be killed."quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef killerrasta het volgende:
[..]
Je moet echt het spel en realiteit gaan scheiden anders kan je beter bij de buren van VOL gaan zitten want die sporen al helemaal niet betreffende de adoratie naar die rat toe. Want wat ik daar lees van bepaalde users hahhaha zo grappig en die zeggen dat Huub niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer diezelfde users zeggen dan ook dat ze Huub willen dood maken whahahahaha. Kijk dat soort mensen zijn hypocriet.
Ik wel.....in ieder geval wenst men dingen die met gemak fataal kunnen zijn of blijvend letsel kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:55 schreef killerrasta het volgende:
[..]
ik zie alleen geen doodsbedreiging.
En weer op de persoon......thnxquote:Op donderdag 24 april 2008 09:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Beter om Neemmijnietsnut gewoon lekker te scrollen?Jammer dat z'n postfrequentie zo hoog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |