quote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als "Als je niet tegen alcohol kunt en het daarom niet meer mag drinken" of "Als je een keer of tien bewaking nodig hebt omdat je te ver bent gegaan" dan hoor je niet meer in het spel of in de maatschappij.....
Ik leef me elke dag enorm uit naar weer nieuwe ervaringen! Jij niet? Nee, jij bent zeker zo passief dat je daar enkel naar uitkijkt, zeker?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef jacq2 het volgende:
nog zo'n knoepert van een fout: vandaag was de dag waar de miljonairs al weken naar uitleefden
dus ze hebben naar de huwelijksdag uitgeleefd en toen steelde jaap de show ARGGGGGHH !!!
ik mag hopen dat het een super grote knalrode steenpuist wordt op dr vieze bakkusquote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda stelt zich vast zo aan omdat de aandacht dan van die puist wordt afgeleid. Kan ze de hele tijd haar handen voor haar gezicht houden en die puist bedekken.
Ik lees hier bij voortduring dat men Brian en Amanda de meest enge ziektes toe zit te wensen....maar dat is natuurlijk heel anders....quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef killerrasta het volgende:
[..]
Je moet echt het spel en realiteit gaan scheiden anders kan je beter bij de buren van VOL gaan zitten want die sporen al helemaal niet betreffende de adoratie naar die rat toe. Want wat ik daar lees van bepaalde users hahhaha zo grappig en die zeggen dat Huub niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer diezelfde users zeggen dan ook dat ze Huub willen dood maken whahahahaha. Kijk dat soort mensen zijn hypocriet.
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebben we al een goede cap van Amanda met dikke puist?
Niemand verplicht je om hier te blijven.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je die familie verrot vindt, dan is half Nederland verrot. Daar kan ik dan wél weer in mee gaan. Ik heb een pestpokke pleuris hekel aan de meeste Nederlanders die ik zo hypocriet vind als de pest.....
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, waarom? Als ik half Nederland niet de moeite waard vind is er tenslotte ook nog een andere helft....
Ze mocht ook niet echt meehelpen in de bedieningquote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
José vond Melisa er erg goedkoop uitzien gisteren. Dat is een understatement, ze zag eruit als een hoer, as usual.
En dat als personeelslid.
Is Amanda al naar de "tandarts"?
ik zie alleen geen doodsbedreiging.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lees hier bij voortduring dat men Brian en Amanda de meest enge ziektes toe zit te wensen....maar dat is natuurlijk heel anders....
tja ik kijk slechts en ik leef niet, klopt inderdaad.......quote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leef me elke dag enorm uit naar weer nieuwe ervaringen! Jij niet? Nee, jij bent zeker zo passief dat je daar enkel naar uitkijkt, zeker?
Daarom dus...als je de dag niet begint met een douche...maakt dat dan douche voor het slapen gaan een misdrijf ofzo? Of is het een ongeschreven regel dat je 2x per dag moet douchen?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Joh dat moet normaal toch elke dag?
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft vast al een hoop geoefend.
Want ze heeft een professionele uitstraling er voor
Dit moment vond ik ook zooo mooi!
Daar gaat ze dan met haar witte wannabee trouwjurk, in een bed vol met ketchupt![]()
[ afbeelding ]
Dat doet me altijd weer denken aan een spandoek dat ik ooit zag in een of andere moslimdemonstratie. "Islam is peace. He who says Islam is violent, must be killed."quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef killerrasta het volgende:
[..]
Je moet echt het spel en realiteit gaan scheiden anders kan je beter bij de buren van VOL gaan zitten want die sporen al helemaal niet betreffende de adoratie naar die rat toe. Want wat ik daar lees van bepaalde users hahhaha zo grappig en die zeggen dat Huub niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer diezelfde users zeggen dan ook dat ze Huub willen dood maken whahahahaha. Kijk dat soort mensen zijn hypocriet.
Ik wel.....in ieder geval wenst men dingen die met gemak fataal kunnen zijn of blijvend letsel kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:55 schreef killerrasta het volgende:
[..]
ik zie alleen geen doodsbedreiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |