abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58272441
Palma vond Melissa er goedkoop en slecht uitzien.

Ricardo zei dat ze midden in een verhuizing zit.
pi_58272450
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Klinkt hetzelfde als "Als je niet tegen alcohol kunt en het daarom niet meer mag drinken" of "Als je een keer of tien bewaking nodig hebt omdat je te ver bent gegaan" dan hoor je niet meer in het spel of in de maatschappij.....

Je moet echt het spel en realiteit gaan scheiden anders kan je beter bij de buren van VOL gaan zitten want die sporen al helemaal niet betreffende de adoratie naar die rat toe. Want wat ik daar lees van bepaalde users hahhaha zo grappig en die zeggen dat Huub niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer diezelfde users zeggen dan ook dat ze Huub willen dood maken whahahahaha. Kijk dat soort mensen zijn hypocriet.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:51:15 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58272463
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef jacq2 het volgende:
nog zo'n knoepert van een fout: vandaag was de dag waar de miljonairs al weken naar uitleefden

dus ze hebben naar de huwelijksdag uitgeleefd en toen steelde jaap de show ARGGGGGHH !!!
Ik leef me elke dag enorm uit naar weer nieuwe ervaringen! Jij niet? Nee, jij bent zeker zo passief dat je daar enkel naar uitkijkt, zeker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 09:51:26 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_58272467
Goedemorgen

José vond Melisa er erg goedkoop uitzien gisteren. Dat is een understatement, ze zag eruit als een hoer, as usual.
En dat als personeelslid.

Is Amanda al naar de "tandarts"?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58272470
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda stelt zich vast zo aan omdat de aandacht dan van die puist wordt afgeleid. Kan ze de hele tijd haar handen voor haar gezicht houden en die puist bedekken.
ik mag hopen dat het een super grote knalrode steenpuist wordt op dr vieze bakkus
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58272485
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef killerrasta het volgende:

[..]

Je moet echt het spel en realiteit gaan scheiden anders kan je beter bij de buren van VOL gaan zitten want die sporen al helemaal niet betreffende de adoratie naar die rat toe. Want wat ik daar lees van bepaalde users hahhaha zo grappig en die zeggen dat Huub niet helemaal lekker is in zijn bovenkamer diezelfde users zeggen dan ook dat ze Huub willen dood maken whahahahaha. Kijk dat soort mensen zijn hypocriet.
Ik lees hier bij voortduring dat men Brian en Amanda de meest enge ziektes toe zit te wensen....maar dat is natuurlijk heel anders....
pi_58272494
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hebben we al een goede cap van Amanda met dikke puist?
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  donderdag 24 april 2008 @ 09:52:46 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58272500
Wie capt die puist even voor me?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58272514
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo dan
pi_58272517
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je die familie verrot vindt, dan is half Nederland verrot. Daar kan ik dan wél weer in mee gaan. Ik heb een pestpokke pleuris hekel aan de meeste Nederlanders die ik zo hypocriet vind als de pest.....
Niemand verplicht je om hier te blijven.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:54:01 #286
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_58272529
Ik heb lol om de fans van Brainlles en zijn slapie, de meeste denken hetzelfde als hem
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_58272538
Mensen, niet zo op de man spelen .
pi_58272546
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, waarom? Als ik half Nederland niet de moeite waard vind is er tenslotte ook nog een andere helft....

UItkering ies ook wel fijn hm.
pi_58272557
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen

José vond Melisa er erg goedkoop uitzien gisteren. Dat is een understatement, ze zag eruit als een hoer, as usual.
En dat als personeelslid.

Is Amanda al naar de "tandarts"?
Ze mocht ook niet echt meehelpen in de bediening
Ze heeft alleen maar een beetje stompzinnig zitten zwijgen bij B&A achter het raam. Ze is daarna weggeroepen en nooit meer teruggekomen
pi_58272559
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik lees hier bij voortduring dat men Brian en Amanda de meest enge ziektes toe zit te wensen....maar dat is natuurlijk heel anders....
ik zie alleen geen doodsbedreiging.
pi_58272573
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef Spaarne het volgende:

[..]

UItkering ies ook wel fijn hm.
Zo is dat......
pi_58272582
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik leef me elke dag enorm uit naar weer nieuwe ervaringen! Jij niet? Nee, jij bent zeker zo passief dat je daar enkel naar uitkijkt, zeker?

tja ik kijk slechts en ik leef niet, klopt inderdaad.......
en poekieroekie's taalgebruik leeft ook niet, wat een drama, hebben ze daar geen eindredacteur in dienst die dit soort rampen kan voorkomen ?
  donderdag 24 april 2008 @ 09:56:15 #293
185670 Poezewoes
pi_58272584
Over een maand is het afgelopen en over 6 maanden praat niemand meer over DGK Bewoners
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 09:56:17 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_58272585
Aha, Huub zegt dat hij toch nog naar het Gemeentehuis moet om te tekenen, dan pas is het huwelijk rechtsgeldig.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58272589
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:49 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Joh dat moet normaal toch elke dag?
Daarom dus...als je de dag niet begint met een douche...maakt dat dan douche voor het slapen gaan een misdrijf ofzo? Of is het een ongeschreven regel dat je 2x per dag moet douchen?

Amanda en Brian hebben gedouched toen ze na het vrijgezellenfeest van Huub uit de Jacuzzi kwamen...ze hebben die nacht geen sex gehad. En Amanda is gisteren zo in d'r jurk gesprongen.

Gisteren avond zijn ze in bad geweest...hebben daarna nog gedouched. (als we dan toch gaan mierenneuken, Amanda zelfs 2x omdat ze na de eerste keer nog ff moest schijten En daarna dus nog ff onder de douche stapte)

De doodstraf moest er op staan....
pi_58272608
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef schatje het volgende:
Mensen, niet zo op de man spelen .
Beter om Neemmijnietsnut gewoon lekker te scrollen? Jammer dat z'n postfrequentie zo hoog is.
pi_58272614
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die heeft vast al een hoop geoefend.
Want ze heeft een professionele uitstraling er voor

Dit moment vond ik ook zooo mooi!
Daar gaat ze dan met haar witte wannabee trouwjurk, in een bed vol met ketchupt

[ afbeelding ]

Ze dacht eerst dat het er eigen ongesteldheid was dat er lag
MOKUM XXX RATED
pi_58272616
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef killerrasta het volgende:

[..]

Dat doet me altijd weer denken aan een spandoek dat ik ooit zag in een of andere moslimdemonstratie. "Islam is peace. He who says Islam is violent, must be killed."

En dit is geen grap.
pi_58272620
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:55 schreef killerrasta het volgende:

[..]

ik zie alleen geen doodsbedreiging.
Ik wel.....in ieder geval wenst men dingen die met gemak fataal kunnen zijn of blijvend letsel kunnen veroorzaken.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:58:17 #300
185670 Poezewoes
pi_58272625
Nou nou je voelt je nog al aangesproken T lex , het zou normaal moeten zijn om je s'morgens en sávonds te wassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')