Dat kan hij idd alleen maar weten als hem dat door achter verteld is....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu weet ik zeker dat het nep is....anders zou Huub niet met dat gegeven spelen. Claire vind het ook maar niets dat hij er over begint....
Voor zover ik weet is er één aangevraagd voor Huub.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:41 schreef flubberdewups het volgende:
Wie weet of er een ontslagronde is aangevraagd voor morgen en zo ja, voor wie?
Het gaat mij door merg en been..quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
OHHHH OHHHH
AHHHH AHHHH
PIJN!! PIJN!!!
psspspspss
JAAAAA
pspspss
NEEEEEEEEE
SNIK SNIK BOEHOEHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
IK WIL OOK DE BRUID ZIJN!!
Het had eigenlijk best gekund als het toch nep was.... maar ik denk dat Brian zelfs niet aan een nep-huwelijk met Amanda wilde beginnen....... voor je het weet blijft ze hem met de kerkelijke inzegening om de oren slaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
OHHHH OHHHH
AHHHH AHHHH
PIJN!! PIJN!!!
psspspspss
JAAAAA
pspspss
NEEEEEEEEE
SNIK SNIK BOEHOEHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
IK WIL OOK DE BRUID ZIJN!!
Of voor Brainquote:Op donderdag 24 april 2008 00:39 schreef Spaarne het volgende:
Ik denk dat Amanda allergisch is geworden voor pruiken.
Of siliconen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Straks wordt Amandel ook nog anaal genomen, dan heeft ze kiespijn, oogpijn, puistpijn en holpijn.
God zou zijn favoriete zoon heus wel vergeven hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had eigenlijk best gekund als het toch nep was.... maar ik denk dat Brian zelfs niet aan een nep-huwelijk met Amanda wilde beginnen....... voor je het weet blijft ze hem met de kerkelijke inzegening om de oren slaan.
Oh damn.... brainwave... misschien is dat het wel?! Huub en Claire geven geen bal om een kerkelijke inzegening, maar voor Brian zou dat wel eens wat meer betekenis kunnen hebben gehad.
Dat meen je!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 00:47 schreef Shayndel het volgende:
jahoor. amanda heeft pijn (zogenaamd) en de rat springt er gewoon boven op. Alles draait alleen om hem.
Dat weten wij wel, maar hij nietquote:Op donderdag 24 april 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
God zou zijn favoriete zoon heus wel vergeven hoor
Die slaapt al.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:54 schreef Shayndel het volgende:
als het goed is zijn ze nu met 5/6 mensen in het huis. tenzij rikwaldo naar huis is gegaan.
Die neuroot ging al om 22:15 slapen ...... Helemaal 'too much' in de stress !quote:
Thnx dearquote:Op donderdag 24 april 2008 00:54 schreef Prospera het volgende:
Tnx voor de mooie OP Leandra![]()
![]()
Op zo'n dag dat er 30+ Topics worden geopend is een OP heel Welkom.
Ja, bedankt Leandra!quote:Op donderdag 24 april 2008 00:54 schreef Prospera het volgende:
Tnx voor de mooie OP Leandra![]()
![]()
Op zo'n dag dat er 30+ Topics worden geopend is een OP heel Welkom.
Thnxquote:Op donderdag 24 april 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, bedankt Leandra!
Mooie OP![]()
Maar vanmiddag had het ook weinig nut om uitgebreide OPs te maken. Eer ze klaar zijn is het topic vol
Is dat ook niet een boete waard?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:48 schreef Prospera het volgende:
Huub vertelt over de Curry in het bed van B&A.
Jaap: oh nou snap ik het, heb je ze er al mee geconfronteerd?
Huub zegt dat hij en Bram de frikandellen in zijn bed hebben gelegd.
[ afbeelding ]
Misschien is Brians moeder gelovig katholiek, en durfde hij zo'n kerkelijke zegening niet aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had eigenlijk best gekund als het toch nep was.... maar ik denk dat Brian zelfs niet aan een nep-huwelijk met Amanda wilde beginnen....... voor je het weet blijft ze hem met de kerkelijke inzegening om de oren slaan.
Oh damn.... brainwave... misschien is dat het wel?! Huub en Claire geven geen bal om een kerkelijke inzegening, maar voor Brian zou dat wel eens wat meer betekenis kunnen hebben gehad.
Ik weet niet of ze katholiek zijn, maar Brian lijkt iig wel gelovig te zijn, en dat zou reden genoeg kunnen zijn om zich niet aan een "slechts" kerkelijke inzegening te wagen...quote:Op donderdag 24 april 2008 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien is Brians moeder gelovig katholiek, en durfde hij zo'n kerkelijke zegening niet aan.
Voor katholieken (vroeger althans) telt het kerkelijk huwelijk zwaarder dan het burgerlijk huwelijk.
(Mijn oom ging in z'n gewone kleren, zonder gasten en zo, even naar het gemeentehuis trouwen, en pas dagen later in vol ornaat in de kerk)
Jaap heeft het niet doorgebeldquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 01:07 schreef Desii het volgende:
[..]
weet ik veul...... staan ze weer quite met het kopieren van de bruiloftsplannen
truste....
Trustequote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 01:11 schreef avonne het volgende:
Anyway... het was een mooie dag voor beide families.
Léúke families.
Maar goed dat Claire "ja" heeft gezegd op het huwelijksaanzoek, anders had Talpa nog een Philipijnse bruid moeten invliegen.
En Amanda, als superbekend in Amsterdam, wist dat natuurlijk?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vamiddag hoorde ik een stukje van een gesprek van Amanda met de oma van Claire. Oma vertelde dat ze vier zonen had. Oma vroeg of Amanda Amsterdam kende. "Ja, natuurlijk" reageerde Amanda. Oma vertelde toen dat een van haar zonen in Amsterdam een hele bekende makelaar is, Recourt.
Dat is een hele gerenomeerde makelaardij, bestaat al 100 jaar ...... !
Natuurlijk niet ! Maar snap je nu wellicht wie de oom was die wel even een Hummer kon regelen ?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:29 schreef Musje456 het volgende:
[..]
En Amanda, als superbekend in Amsterdam, wist dat natuurlijk?
...droomt Jaap, denk je..? Klinkt komisch...quote:Op donderdag 24 april 2008 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whahaha, ik lig in een deuk. Japio stuift uit z'n bed, hij is helemaal over de rooie. Kreten als "Nee, nee, nee, zo had ik het niet bedoeld, dat weten jullie. Nee, nee, dat mag je niet doen. Ik bel de bewaking". In z'n blote kont rent hij de MB een keer rond en gaat -buiten adem- weer in bed liggen .......
Huub&Claire, geen Jaapquote:Op donderdag 24 april 2008 04:26 schreef Musje456 het volgende:
Is er nu trouwens een ontslagronde aangevraagd voor Jaap? Ik dacht van wel, maar begrijp uit de COSsen hier van niet. Iemand?
H&C hebben het er in tuin wel over gehad dinsdag avond...daar zei Huub dat het wel "voor morgen middag 12:00 moest" (dat was dus gisteren) Maar heb het ze niet zien doen...misschien zijn ze het wel vergeten door het vrijgezellenfeest van Huub en de nasleep er van.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:26 schreef Musje456 het volgende:
Is er nu trouwens een ontslagronde aangevraagd voor Jaap? Ik dacht van wel, maar begrijp uit de COSsen hier van niet. Iemand?
ligt het aan mijn ochtendhumeur, of ziet Huub er helemaal niet vrolijk uit?quote:Op donderdag 24 april 2008 02:08 schreef Huub_wint het volgende:
Nog een paar CAPs van vandaag, mag vast wel .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloezie.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:31 schreef avonne het volgende:
Mij is trouwens helemaal het nut van de terroracties gisteren ontgaan.
Jaap wil op tv komen, en B&A ....?.... gewoon pure evil?
Jaap zag ook de humor wel in van al die frituurdingen in zijn bed.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:31 schreef avonne het volgende:
Ze zitten nog steeds in een soort van spel hé....quote:Op donderdag 24 april 2008 08:31 schreef avonne het volgende:
Wat en rare post s ditquote:Op donderdag 24 april 2008 08:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zitten nog steeds in een soort van spel hé....
Brian en Amanda zijn vermoedelijk zover gedeformeerd dat ze Huub echt haten, evil dus.
Al kan ik mij hun woede wel een beetje voorstellen. Bram Recourt moet zich gewoon niet met het spel bemoeien. Ik stoor mij daar ook enorm aan, zoals ik mij ook enorm stoorde aan juffrouw Judith die met spelinfo binnenkwam aangaande Jaap, zo ook Carlos, Erik, de huishouding, de butlers en nog een paar.
Over die Recourt familie; ik vind Claire de aardigste van het hele stel.
het contrast tussen fatsoen en asoo was heel erg groot en overal heel duidelijk te horen en te zien en dit gaat Huub heel veel stemmen geven en b & a kosten.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een aardige fotoserie in de Telegraaf over dit huwerlijk
Het lijkt daar echt maffia, niemand uitgezonderd, http://www.telegraaf.nl/p(...)rouwd___.html?p=11,1
Hij wil niet alleen uithalen. Hij haalde ook echt uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
Bij de terror van Jaap kan je de lol er wel van inzien , maar bij b&a zie je gewoon pure afgunst en haat en dat gaat ze opbreken . Je moet kunnen relativeren en dat kunnen die 2 al heel lang niet meer.Maar de regie mag wel heel veel beveiliging in huren op de finale als hij niet gaat winnen want hij sloopt huub gelijk .
Ik zie in brian ook geen winnaar meer iemand die door een klein grapje al helemaal doordraaid en zo agresief wil uithalen naar Joris is geen voorbeeld voor niks en niemand .
alleen Brian en Jaap vind ik. Ik zie niets maffia achtigs aan de gasten.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een aardige fotoserie in de Telegraaf over dit huwerlijk
Het lijkt daar echt maffia, niemand uitgezonderd, http://www.telegraaf.nl/p(...)rouwd___.html?p=11,1
of VOL lopen ook veel wannabeebrian gangstersquote:Op donderdag 24 april 2008 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die nerds met hun praatjes vanachter hun toetsenbordjeLijkt Nowlife wel
Volgens mij gooit Brian een briefje naar Joris...dat A4'tje met die uitspraken van Huub denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wil niet alleen uithalen. Hij haalde ook echt uit.
Dies echt niet tof hoor heb nog een plaatsje vrij bij mijn op de gesloten afdelingquote:Op donderdag 24 april 2008 08:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou boft die dat de familie van Huub uit een beschaafd nest komen. Stel je voor dat Huub zo'n beweging naar Kenniet zou hebben gemaakt. Dan was dat hele feest 1 grote veldslag geworden.
[ afbeelding ]
Maffia, flodder families, whatever, ik vind ze er allemaal raar op staan. Kijk ook eens naar die foto waar Eric op staat......quote:Op donderdag 24 april 2008 09:00 schreef avonne het volgende:
[..]
alleen Brian en Jaap vind ik. Ik zie niets maffia achtigs aan de gasten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou boft die dat de familie van Huub uit een beschaafd nest komen. Stel je voor dat Huub zo'n beweging naar Kenniet zou hebben gemaakt. Dan was dat hele feest 1 grote veldslag geworden.
[ afbeelding ]
Dat is isoleercel materiaalquote:Op donderdag 24 april 2008 09:03 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
Dies echt niet tof hoor heb nog een plaatsje vrij bij mijn op de gesloten afdeling
neem mee ,neem meequote:Op donderdag 24 april 2008 09:03 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
Dies echt niet tof hoor heb nog een plaatsje vrij bij mijn op de gesloten afdeling
sederen en mishandelenquote:
Die heeft vast al een hoop geoefend.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
super jou caps ,
en amanda mocht al even oefenen achter het raam
Het pruikje van amanda mag in een doosje mee als huisdierquote:Op donderdag 24 april 2008 09:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is isoleercel materiaal
Het liefst met een dwangbuis om
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
Het pruikje van amanda mag in een doosje mee als huisdier
geweldig weer Mazuru.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft vast al een hoop geoefend.
Want ze heeft een professionele uitstraling er voor
Dit moment vond ik ook zooo mooi!
Daar gaat ze dan met haar witte wannabee trouwjurk, in een bed vol met ketchupt![]()
[ afbeelding ]
Gaat er toch om dat bezoek zich met het spel bemoeid...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het feit dat e regie nu alles laat zien van de agresie van brian zegt al heel veel welke kant ze opgaan , als ze niet meer tegen een geintje kunnen maar zelf wel al weken liggen treiteren laten ze genoeg zien.
Een kwak make-up over een ontstoken oog smeren!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
daar zit de simpele weer .
[ link | afbeelding ]
Huub kan ook verrekte slecht tegen dat soort geintjes. De enige die er niet wakker van ligt is Jaap.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het feit dat e regie nu alles laat zien van de agresie van brian zegt al heel veel welke kant ze opgaan , als ze niet meer tegen een geintje kunnen maar zelf wel al weken liggen treiteren laten ze genoeg zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |