Inmiddels is Amanda ook weer in het land der levenden, maar de slaap heeft haar geen goed gedaan want: oh, horror....... een puistje!!!! STRESS!!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Rat staat weer af te luisteren.
Jaap en Huub hebben het over acties tegen rat en del.
Jaap zegt: "Daar hebben we het morgen wel uitgebreid over. Want je weet maar nooit of er mensen staan AF TE LUISTEREN!! AF TE LUISTEREN!!"
Hop! Streams van rat af
Nee, nu zijn het weer haar ogen die brandenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef Shayndel het volgende:
ik kan het niet geloven dat het die puist is. Aan zoiets lijdt je toch niet zoveel pijn.
Wel als die puist Brian heet, die blijft maar dooretterenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef Shayndel het volgende:
ik kan het niet geloven dat het die puist is. Aan zoiets lijdt je toch niet zoveel pijn.
We hebben ook al eens van die stemmingen gehad die niet doorgingen...., zou maar zo allemaal fake kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 april 2008 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
tot nu toe is het slechts een lijst met een knutselwerkje waarop het lijkt dat Huub aan het verzuipen is in de zee
Het is vast een verhoogde blaasontstekingquote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef agter het volgende:
volgens brian moest ze er ook ijs op doen tegen de zwelling...
puist is zeker onder de dekens ontstaan?
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel als die puist Brian heet, die blijft maar dooretteren
De liefde straalt er van afquote:Op donderdag 24 april 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij ziet haar gedrag maar weer door de vingers, topgozert![]()
Welnee, het wordt tijd dat die haar weer een paar beuken verkoopt.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het gaat bergafwaarts met die 2.. Na vandaag..
Volgens mij niet. Vanmiddag liep het spaak, maar Noekje heeft e.e.a. omgenummerd en nu klopt het weer.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:20 schreef Kinga het volgende:
[..]Kijk maar eens in de dgk lijst... die vorige had ook het foute nummer
Mooi zoquote:Op donderdag 24 april 2008 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda maakt kruistekentjes en ligt te bidden ...... Het is dus heel ernstig met haar verwondingen !
Zou ook kunnen dat het een smoes is dat ze brandende ogen heeft en dat ze slechts jaloers is. Dat ze zo hard moet janken dat de ze de tranen maar gaat verbergen met oogpijn zogenaamd.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
BOEHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik had de bruid willen zijn!!
[ afbeelding ]
Als dát even zou kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:24 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo word amanda morgen wakker..Maar dan met twee.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:23 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat het een smoes is dat ze brandende ogen heeft en dat ze slechts jaloers is. Dat ze zo hard moet janken dat de ze de tranen maar gaat verbergen met oogpijn zogenaamd.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:24 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo word amanda morgen wakker..Maar dan met twee.
Nu nog opgebaard maar binnen 'n kwartier zal het wel opengebaard gaan worden ....quote:
Ik heb wel een suggestie voor haarquote:Op donderdag 24 april 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
Del wil wat stukslaan
Ze heeft niet goed geslapen. Allemaal nachtmerries. Maar ze weet niet meer waarover.
Zoooooooooooooooo'n pijn!!!!!!!!
quote:HuubsNigthmare schreef op 23-04-08 om 19:13:
Ik heb ongeveer 20.000 euro beschikbaar gekregen voor een sms actie voor Brian.
quote:tanja
Betse fans mij wordt net het nummer van bram gegeven zowel mobiel als vast 06xxxxxxxx - 016xxxxxxx.Dus als je durft kan je hem bellen. er zijn er die hebben al gebeld
quote:lieve groetjes van de ongerustre fan die bang is dat brian en amanda de fout in gaan en dat is wat ze niet verdienen
Klopt. Alleen een beetje dat mijn ogen last hebben van astmaquote:Op donderdag 24 april 2008 00:25 schreef Spaarne het volgende:
Amanda werd gelukkig wakker. Anders waren haar ogen morgen nog erger geweest, denkt ze.
"En toen ging ik mijn ogen spoelen en toen zag ik hoe ik er uit zag." Boehoehoe.
Volgens Brian moet ze met haar ogen boven de dekens blijven. "Dan kunnen ze ademen", aldus Dokter Kubatz.
Beetje Vicks er opquote:Op donderdag 24 april 2008 00:25 schreef Spaarne het volgende:
Amanda werd gelukkig wakker. Anders waren haar ogen morgen nog erger geweest, denkt ze.
"En toen ging ik mijn ogen spoelen en toen zag ik hoe ik er uit zag." Boehoehoe.
Volgens Brian moet ze met haar ogen boven de dekens blijven. "Dan kunnen ze ademen", aldus Dokter Kubatz.
Rat bedient haar met e laatste sacrementen der zieken.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda is katholiek.......ze sloeg een fikse kruis....
Buikpijn, misselijk en kiespijnquote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef cobain94 het volgende:
Amanda: Ik kan niet goed liggen, ik heb pijn aan mijn ogen, ik heb een dikke puist..Nog wat vergeten?
Karakterkanker.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef cobain94 het volgende:
Amanda: Ik kan niet goed liggen, ik heb pijn aan mijn ogen, ik heb een dikke puist..Nog wat vergeten?
Holy fuck, die eerste 2 berichtenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef Kevv het volgende:
Nou op de site van rat en del zijn ze ook lekker bezig...
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Die nerds met hun praatjes vanachter hun toetsenbordjequote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef Kevv het volgende:
Nou op de site van rat en del zijn ze ook lekker bezig...
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
liev...... op Bryan Adams...... Everything I doquote:Op donderdag 24 april 2008 00:26 schreef Scandalous het volgende:
Awww... de laatste dansAlsof ze helemaal alleen zijn in dat huis
Yah... ik heb er even mijn eigen muziek bij aangezetquote:Op donderdag 24 april 2008 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
liev...... op Bryan Adams...... Everything I dozo mooooii
Wat denk je van afbijtmiddel?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
![]()
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Of tijgerbalsem
Kiespijnquote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef cobain94 het volgende:
Ik stop met toetsenbordenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die nerds met hun praatjes vanachter hun toetsenbordjeLijkt Nowlife wel
Het moet toch een officiële trouwlocatie zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:31 schreef avonne het volgende:
oke, ik ben er vanmiddag niet bij geweest, maar we hebben dus de volgende bewijzen dat het huwelijk nep is
- er is geen ambtenaar van de burgelijke stand geweest
- wetteksten zijn niet voorgelezen
- er was geen toegang voor belangstellenden
- Het enige wat Huub en Claire hebben ondertekend is een memootje met "Accepteer je mij als jouw vrouw?""Ja, ik wil", zonder ambtelijke zegel, handtekening, logo en/of stempel
- op het blaadje van de weddingpastors staat niets over welke kerk het betreft (ivm regelement kerkelijk partnerschap of kerkelijk huwelijk, protestanten hebben bijvoorbeeld geen kerkelijk huwelijk)
- een kerkelijk huwelijk of partnerschap is niet algemeen geldig, doch slechts alleen voor die kerk.
- een kerkelijk huwelijk mag volgens de wet pas plaats vinden ná het burgelijk huwelijk (Overtreding van deze wet wordt gestraft met een geldboete van de tweede categorie. Echter is alleen degene die het huwelijk voltrekt strafbaar)
Nee, hoeft niet meer....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het moet toch een officiële trouwlocatie zijn?
Dat kan tegenwoordig ook op andere locaties maar is wel aan bepaalde regels gebonden.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het moet toch een officiële trouwlocatie zijn?
God straft direkt zullen we dan maar zeggen..quote:Op donderdag 24 april 2008 00:34 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lelijke vieze nare kutsnol Slabek heeft pijn.
En dat vind ik fijn.
Hoop dat d'r haar er ook nog afrot
Dan weet ik: er is een GOD
- Brainless style -
Net als kinderen, gewoon door laten janken..quote:Op donderdag 24 april 2008 00:37 schreef Spaarne het volgende:
Dat er nou niemand van achter komt om ons Kindje van God te redden.
Bel 112!!!!!
Amanda huilt!
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:39 schreef Spaarne het volgende:
Ik denk dat Amanda allergisch is geworden voor pruiken.
Of siliconen.
En een opkomende blaasontstekingquote:Op donderdag 24 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Straks wordt Amandel ook nog anaal genomen, dan heeft ze kiespijn, oogpijn, puistpijn en holpijn.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:40 schreef FSR het volgende:
Ik vermoed dat de netvliezen van Amandrama het geluk dat ze vandaag gezien heeft niet aankunnen.
De liefde, de moeders die er zijn etc. etc.
Dat kan hij idd alleen maar weten als hem dat door achter verteld is....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu weet ik zeker dat het nep is....anders zou Huub niet met dat gegeven spelen. Claire vind het ook maar niets dat hij er over begint....
Voor zover ik weet is er één aangevraagd voor Huub.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:41 schreef flubberdewups het volgende:
Wie weet of er een ontslagronde is aangevraagd voor morgen en zo ja, voor wie?
Het gaat mij door merg en been..quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
OHHHH OHHHH
AHHHH AHHHH
PIJN!! PIJN!!!
psspspspss
JAAAAA
pspspss
NEEEEEEEEE
SNIK SNIK BOEHOEHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
IK WIL OOK DE BRUID ZIJN!!
Het had eigenlijk best gekund als het toch nep was.... maar ik denk dat Brian zelfs niet aan een nep-huwelijk met Amanda wilde beginnen....... voor je het weet blijft ze hem met de kerkelijke inzegening om de oren slaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef mazaru het volgende:
OHHHH OHHHH
AHHHH AHHHH
PIJN!! PIJN!!!
psspspspss
JAAAAA
pspspss
NEEEEEEEEE
SNIK SNIK BOEHOEHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
IK WIL OOK DE BRUID ZIJN!!
Of voor Brainquote:Op donderdag 24 april 2008 00:39 schreef Spaarne het volgende:
Ik denk dat Amanda allergisch is geworden voor pruiken.
Of siliconen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Straks wordt Amandel ook nog anaal genomen, dan heeft ze kiespijn, oogpijn, puistpijn en holpijn.
God zou zijn favoriete zoon heus wel vergeven hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had eigenlijk best gekund als het toch nep was.... maar ik denk dat Brian zelfs niet aan een nep-huwelijk met Amanda wilde beginnen....... voor je het weet blijft ze hem met de kerkelijke inzegening om de oren slaan.
Oh damn.... brainwave... misschien is dat het wel?! Huub en Claire geven geen bal om een kerkelijke inzegening, maar voor Brian zou dat wel eens wat meer betekenis kunnen hebben gehad.
Dat meen je!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 00:47 schreef Shayndel het volgende:
jahoor. amanda heeft pijn (zogenaamd) en de rat springt er gewoon boven op. Alles draait alleen om hem.
Dat weten wij wel, maar hij nietquote:Op donderdag 24 april 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
God zou zijn favoriete zoon heus wel vergeven hoor
Die slaapt al.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:54 schreef Shayndel het volgende:
als het goed is zijn ze nu met 5/6 mensen in het huis. tenzij rikwaldo naar huis is gegaan.
Die neuroot ging al om 22:15 slapen ...... Helemaal 'too much' in de stress !quote:
Thnx dearquote:Op donderdag 24 april 2008 00:54 schreef Prospera het volgende:
Tnx voor de mooie OP Leandra![]()
![]()
Op zo'n dag dat er 30+ Topics worden geopend is een OP heel Welkom.
Ja, bedankt Leandra!quote:Op donderdag 24 april 2008 00:54 schreef Prospera het volgende:
Tnx voor de mooie OP Leandra![]()
![]()
Op zo'n dag dat er 30+ Topics worden geopend is een OP heel Welkom.
Thnxquote:Op donderdag 24 april 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, bedankt Leandra!
Mooie OP![]()
Maar vanmiddag had het ook weinig nut om uitgebreide OPs te maken. Eer ze klaar zijn is het topic vol
Is dat ook niet een boete waard?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:48 schreef Prospera het volgende:
Huub vertelt over de Curry in het bed van B&A.
Jaap: oh nou snap ik het, heb je ze er al mee geconfronteerd?
Huub zegt dat hij en Bram de frikandellen in zijn bed hebben gelegd.
[ afbeelding ]
Misschien is Brians moeder gelovig katholiek, en durfde hij zo'n kerkelijke zegening niet aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had eigenlijk best gekund als het toch nep was.... maar ik denk dat Brian zelfs niet aan een nep-huwelijk met Amanda wilde beginnen....... voor je het weet blijft ze hem met de kerkelijke inzegening om de oren slaan.
Oh damn.... brainwave... misschien is dat het wel?! Huub en Claire geven geen bal om een kerkelijke inzegening, maar voor Brian zou dat wel eens wat meer betekenis kunnen hebben gehad.
Ik weet niet of ze katholiek zijn, maar Brian lijkt iig wel gelovig te zijn, en dat zou reden genoeg kunnen zijn om zich niet aan een "slechts" kerkelijke inzegening te wagen...quote:Op donderdag 24 april 2008 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien is Brians moeder gelovig katholiek, en durfde hij zo'n kerkelijke zegening niet aan.
Voor katholieken (vroeger althans) telt het kerkelijk huwelijk zwaarder dan het burgerlijk huwelijk.
(Mijn oom ging in z'n gewone kleren, zonder gasten en zo, even naar het gemeentehuis trouwen, en pas dagen later in vol ornaat in de kerk)
Jaap heeft het niet doorgebeldquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 01:07 schreef Desii het volgende:
[..]
weet ik veul...... staan ze weer quite met het kopieren van de bruiloftsplannen
truste....
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |