Inmiddels is Amanda ook weer in het land der levenden, maar de slaap heeft haar geen goed gedaan want: oh, horror....... een puistje!!!! STRESS!!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 23:53 schreef mazaru het volgende:
Rat staat weer af te luisteren.
Jaap en Huub hebben het over acties tegen rat en del.
Jaap zegt: "Daar hebben we het morgen wel uitgebreid over. Want je weet maar nooit of er mensen staan AF TE LUISTEREN!! AF TE LUISTEREN!!"
Hop! Streams van rat af
Nee, nu zijn het weer haar ogen die brandenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef Shayndel het volgende:
ik kan het niet geloven dat het die puist is. Aan zoiets lijdt je toch niet zoveel pijn.
Wel als die puist Brian heet, die blijft maar dooretterenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:13 schreef Shayndel het volgende:
ik kan het niet geloven dat het die puist is. Aan zoiets lijdt je toch niet zoveel pijn.
We hebben ook al eens van die stemmingen gehad die niet doorgingen...., zou maar zo allemaal fake kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 april 2008 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
tot nu toe is het slechts een lijst met een knutselwerkje waarop het lijkt dat Huub aan het verzuipen is in de zee
Het is vast een verhoogde blaasontstekingquote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef agter het volgende:
volgens brian moest ze er ook ijs op doen tegen de zwelling...
puist is zeker onder de dekens ontstaan?
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel als die puist Brian heet, die blijft maar dooretteren
De liefde straalt er van afquote:Op donderdag 24 april 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij ziet haar gedrag maar weer door de vingers, topgozert![]()
Welnee, het wordt tijd dat die haar weer een paar beuken verkoopt.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het gaat bergafwaarts met die 2.. Na vandaag..
Volgens mij niet. Vanmiddag liep het spaak, maar Noekje heeft e.e.a. omgenummerd en nu klopt het weer.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:20 schreef Kinga het volgende:
[..]Kijk maar eens in de dgk lijst... die vorige had ook het foute nummer
Mooi zoquote:Op donderdag 24 april 2008 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda maakt kruistekentjes en ligt te bidden ...... Het is dus heel ernstig met haar verwondingen !
Zou ook kunnen dat het een smoes is dat ze brandende ogen heeft en dat ze slechts jaloers is. Dat ze zo hard moet janken dat de ze de tranen maar gaat verbergen met oogpijn zogenaamd.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
BOEHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik had de bruid willen zijn!!
[ afbeelding ]
Als dát even zou kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:24 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo word amanda morgen wakker..Maar dan met twee.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:23 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat het een smoes is dat ze brandende ogen heeft en dat ze slechts jaloers is. Dat ze zo hard moet janken dat de ze de tranen maar gaat verbergen met oogpijn zogenaamd.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:24 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo word amanda morgen wakker..Maar dan met twee.
Nu nog opgebaard maar binnen 'n kwartier zal het wel opengebaard gaan worden ....quote:
Ik heb wel een suggestie voor haarquote:Op donderdag 24 april 2008 00:24 schreef mazaru het volgende:
Del wil wat stukslaan
Ze heeft niet goed geslapen. Allemaal nachtmerries. Maar ze weet niet meer waarover.
Zoooooooooooooooo'n pijn!!!!!!!!
quote:HuubsNigthmare schreef op 23-04-08 om 19:13:
Ik heb ongeveer 20.000 euro beschikbaar gekregen voor een sms actie voor Brian.
quote:tanja
Betse fans mij wordt net het nummer van bram gegeven zowel mobiel als vast 06xxxxxxxx - 016xxxxxxx.Dus als je durft kan je hem bellen. er zijn er die hebben al gebeld
quote:lieve groetjes van de ongerustre fan die bang is dat brian en amanda de fout in gaan en dat is wat ze niet verdienen
Klopt. Alleen een beetje dat mijn ogen last hebben van astmaquote:Op donderdag 24 april 2008 00:25 schreef Spaarne het volgende:
Amanda werd gelukkig wakker. Anders waren haar ogen morgen nog erger geweest, denkt ze.
"En toen ging ik mijn ogen spoelen en toen zag ik hoe ik er uit zag." Boehoehoe.
Volgens Brian moet ze met haar ogen boven de dekens blijven. "Dan kunnen ze ademen", aldus Dokter Kubatz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |