Beetje Vicks er opquote:Op donderdag 24 april 2008 00:25 schreef Spaarne het volgende:
Amanda werd gelukkig wakker. Anders waren haar ogen morgen nog erger geweest, denkt ze.
"En toen ging ik mijn ogen spoelen en toen zag ik hoe ik er uit zag." Boehoehoe.
Volgens Brian moet ze met haar ogen boven de dekens blijven. "Dan kunnen ze ademen", aldus Dokter Kubatz.
Rat bedient haar met e laatste sacrementen der zieken.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda is katholiek.......ze sloeg een fikse kruis....
Buikpijn, misselijk en kiespijnquote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef cobain94 het volgende:
Amanda: Ik kan niet goed liggen, ik heb pijn aan mijn ogen, ik heb een dikke puist..Nog wat vergeten?
Karakterkanker.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef cobain94 het volgende:
Amanda: Ik kan niet goed liggen, ik heb pijn aan mijn ogen, ik heb een dikke puist..Nog wat vergeten?
Holy fuck, die eerste 2 berichtenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef Kevv het volgende:
Nou op de site van rat en del zijn ze ook lekker bezig...
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Die nerds met hun praatjes vanachter hun toetsenbordjequote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef Kevv het volgende:
Nou op de site van rat en del zijn ze ook lekker bezig...
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
liev...... op Bryan Adams...... Everything I doquote:Op donderdag 24 april 2008 00:26 schreef Scandalous het volgende:
Awww... de laatste dansAlsof ze helemaal alleen zijn in dat huis
Yah... ik heb er even mijn eigen muziek bij aangezetquote:Op donderdag 24 april 2008 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
liev...... op Bryan Adams...... Everything I dozo mooooii
Wat denk je van afbijtmiddel?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
![]()
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Of tijgerbalsem
Kiespijnquote:Op donderdag 24 april 2008 00:27 schreef cobain94 het volgende:
Ik stop met toetsenbordenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die nerds met hun praatjes vanachter hun toetsenbordjeLijkt Nowlife wel
Het moet toch een officiële trouwlocatie zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:31 schreef avonne het volgende:
oke, ik ben er vanmiddag niet bij geweest, maar we hebben dus de volgende bewijzen dat het huwelijk nep is
- er is geen ambtenaar van de burgelijke stand geweest
- wetteksten zijn niet voorgelezen
- er was geen toegang voor belangstellenden
- Het enige wat Huub en Claire hebben ondertekend is een memootje met "Accepteer je mij als jouw vrouw?""Ja, ik wil", zonder ambtelijke zegel, handtekening, logo en/of stempel
- op het blaadje van de weddingpastors staat niets over welke kerk het betreft (ivm regelement kerkelijk partnerschap of kerkelijk huwelijk, protestanten hebben bijvoorbeeld geen kerkelijk huwelijk)
- een kerkelijk huwelijk of partnerschap is niet algemeen geldig, doch slechts alleen voor die kerk.
- een kerkelijk huwelijk mag volgens de wet pas plaats vinden ná het burgelijk huwelijk (Overtreding van deze wet wordt gestraft met een geldboete van de tweede categorie. Echter is alleen degene die het huwelijk voltrekt strafbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |