quote:Op donderdag 24 april 2008 01:11 schreef avonne het volgende:
Anyway... het was een mooie dag voor beide families.
Léúke families.
Maar goed dat Claire "ja" heeft gezegd op het huwelijksaanzoek, anders had Talpa nog een Philipijnse bruid moeten invliegen.
En Amanda, als superbekend in Amsterdam, wist dat natuurlijk?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vamiddag hoorde ik een stukje van een gesprek van Amanda met de oma van Claire. Oma vertelde dat ze vier zonen had. Oma vroeg of Amanda Amsterdam kende. "Ja, natuurlijk" reageerde Amanda. Oma vertelde toen dat een van haar zonen in Amsterdam een hele bekende makelaar is, Recourt.
Dat is een hele gerenomeerde makelaardij, bestaat al 100 jaar ...... !
Natuurlijk niet ! Maar snap je nu wellicht wie de oom was die wel even een Hummer kon regelen ?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:29 schreef Musje456 het volgende:
[..]
En Amanda, als superbekend in Amsterdam, wist dat natuurlijk?
...droomt Jaap, denk je..? Klinkt komisch...quote:Op donderdag 24 april 2008 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whahaha, ik lig in een deuk. Japio stuift uit z'n bed, hij is helemaal over de rooie. Kreten als "Nee, nee, nee, zo had ik het niet bedoeld, dat weten jullie. Nee, nee, dat mag je niet doen. Ik bel de bewaking". In z'n blote kont rent hij de MB een keer rond en gaat -buiten adem- weer in bed liggen .......
Huub&Claire, geen Jaapquote:Op donderdag 24 april 2008 04:26 schreef Musje456 het volgende:
Is er nu trouwens een ontslagronde aangevraagd voor Jaap? Ik dacht van wel, maar begrijp uit de COSsen hier van niet. Iemand?
H&C hebben het er in tuin wel over gehad dinsdag avond...daar zei Huub dat het wel "voor morgen middag 12:00 moest" (dat was dus gisteren) Maar heb het ze niet zien doen...misschien zijn ze het wel vergeten door het vrijgezellenfeest van Huub en de nasleep er van.quote:Op donderdag 24 april 2008 04:26 schreef Musje456 het volgende:
Is er nu trouwens een ontslagronde aangevraagd voor Jaap? Ik dacht van wel, maar begrijp uit de COSsen hier van niet. Iemand?
ligt het aan mijn ochtendhumeur, of ziet Huub er helemaal niet vrolijk uit?quote:Op donderdag 24 april 2008 02:08 schreef Huub_wint het volgende:
Nog een paar CAPs van vandaag, mag vast wel .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloezie.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:31 schreef avonne het volgende:
Mij is trouwens helemaal het nut van de terroracties gisteren ontgaan.
Jaap wil op tv komen, en B&A ....?.... gewoon pure evil?
Jaap zag ook de humor wel in van al die frituurdingen in zijn bed.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:31 schreef avonne het volgende:
Ze zitten nog steeds in een soort van spel hé....quote:Op donderdag 24 april 2008 08:31 schreef avonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |