whahahahahahaha die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft vast al een hoop geoefend.
Want ze heeft een professionele uitstraling er voor
Dit moment vond ik ook zooo mooi!
Daar gaat ze dan met haar witte wannabee trouwjurk, in een bed vol met ketchupt![]()
[ afbeelding ]
OMG meesterlijk gifjequote:Op donderdag 24 april 2008 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft vast al een hoop geoefend.
Want ze heeft een professionele uitstraling er voor
Dit moment vond ik ook zooo mooi!
Daar gaat ze dan met haar witte wannabee trouwjurk, in een bed vol met ketchupt![]()
[ afbeelding ]
Hier staat het filmpje:quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
geweldig weer Mazuru.
Is er ook een filmpje van het vervolg en de reactie van Brian?
mag het eindelijk eens een keer die ratten familie doet het al 18 maandenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat bezoek zich met het spel bemoeid...![]()
Als Kenneth iets doet is het niet goed...en als Baram dan een laffe actie doet is dat ook niet goed.
ik heb hem niet horen klagen toen Jaap een vuilnisbak in zijn bed leegkieperde.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub kan ook verrekte slecht tegen dat soort geintjes. De enige die er niet wakker van ligt is Jaap.
Zelfs niet toen zijn honkballen in de brand werden gestokenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb hem niet horen klagen toen Jaap een vuilnisbak in zijn bed leegkieperde.
En ook niet toen Amanda en Eric AL zijn spullen (inclusief onze Fok-kaarten) in de vijver gooide
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat bezoek zich met het spel bemoeid...![]()
Als Kenneth iets doet is het niet goed...en als Baram dan een laffe actie doet is dat ook niet goed.
dankjewelquote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier staat het filmpje:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Dat mag dan waar zijn Avonne, maar hij is wél degene die het meest handtastelijk is geweest in die hele DGK periode. Bij (bijna) iedere knokpartij was hij betrokken en bij 90 procent was hij de eerste die met handtastelijkheden begon en/of de aanleiding was door net te ver te gaan en het te triggeren. Hij heeft ook niet voor niets de meeste boetes.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb hem niet horen klagen toen Jaap een vuilnisbak in zijn bed leegkieperde.
En ook niet toen Amanda en Eric AL zijn spullen (inclusief onze Fok-kaarten) in de vijver gooide
top tnxx wat een loser waarom is hij niet vertrokken gisteren zoals hij beweerde te zullen doen de lafaard een man houd zich aan zijn woord maar hier aan kun je zien alleen maar bedreigen verders niksquote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier staat het filmpje:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
je had het over geintjes. Moet je niet de ruzies er bij gaan halen. Daar had ik het niet over (waarbij ik bovenstaande trouwens niet onderschrijf).quote:Op donderdag 24 april 2008 09:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat mag dan waar zijn Avonne, maar hij is wél degene die het meest handtastelijk is geweest in die hele DGK periode. Bij (bijna) iedere knokpartij was hij betrokken en bij 90 procent was hij de eerste die met handtastelijkheden begon en/of de aanleiding was door net te ver te gaan en het te triggeren. Hij heeft ook niet voor niets de meeste boetes.
Ik vind het zo onbegrijpelijk dat mensen dat niet zien......
Ik heb Huub wel tien keer horen zeggen dat hij de poort zou uitlopen en het niet meer zag zitten. Maar goed, de held blijft schijnbaar (tegen beter weten in) altijd een held en de "slechte mens" altijd een slecht mens...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
top tnxx wat een loser waarom is hij niet vertrokken gisteren zoals hij beweerde te zullen doen de lafaard een man houd zich aan zijn woord maar hier aan kun je zien alleen maar bedreigen verders niks
quote:23:22 - Een geslaagde dag voor iedereen...
Vandaag was de dag waar alle Miljonairs al weken naar uitleefden. Door de commotie van de afgelopen nacht was het tot vanochtend niet eens zeker of het huwelijk wel door zou gaan, maar na veel tranen en gesprekken is alles goed gekomen. Voor Claire en Huub was het de belangrijkste dag van hun leven, en de andere Miljonairs wilden ook graag hun mannetje staan. Dit laatste is zeker gelukt want de terror-acties volgden elkaar op. Jaap steelde voornamelijk de show maar ook Brian en Amanda deden hun best om de aandacht tijdens het huwelijk op te eisen. Uiteindelijk hebben het bruidspaar en de gasten niet al te veel hinder ondervonden van de acties, al schoot een uitspraak van Brian bij Huub in het verkeerde keelgat. Al met al kunnen alle Miljonairs terugkijken op een geslaagde dag en iedereen is dan ook moe en voldaan. Dat wordt vanavond vroeg naar bed voor de Miljonairs!
ja bijna net zo triest als het bezoek een bewoner zomaar op zijn gezicht slaat en duwt.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:20 schreef T-lex het volgende:
Regels zijn in die tijd wel ff wat veranderd hé. Lees steeds "toen dit, toen dat...ja dat was toen.![]()
Niet zo lang geleden is zelfs aangegeven dat voor het kloten met mekaars bed een gelijke straf staat als persoonlijk bezit.
En als de "spelers" er dan niet mee aan de haal mogen gaan...is het een beetje triest als het bezoek het wel doet.
Welke uitspraak van Brian schoot Huub eigenlijk in het verkeerde keelgat ?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Amanda smeert weer een extra laag make-up op haar gevoelige ogen? Voordat ze naar de tandarts gaat en met een nieuwe outfit terugkomt.
Leuk dat Jaap gisteren tijdens de bruiloft vooral de show steelde ... Ja echt, er staat steelde.
[..]
volgens mij dat Brian Joris een tik gaf, maar ik miste het een beetjequote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke uitspraak van Brian schoot Huub eigenlijk in het verkeerde keelgat ?
'quote:Op donderdag 24 april 2008 09:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb Huub wel tien keer horen zeggen dat hij de poort zou uitlopen en het niet meer zag zitten. Maar goed, de held blijft schijnbaar (tegen beter weten in) altijd een held en de "slechte mens" altijd een slecht mens...
Brian wilde refereren aan de woorden die Huub eergisteren uitsprak tegen zijn, toen nog, aanstaande schoonmoeder. Zo ver kwam hij echter niet....Huub was al onderweg om verhaal te halen...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die uitspraak die ie niet kon doen? De eerste van zijn lange lijste 'Huub-uitspraken'? Die doorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef pullup het volgende:
Die regels zijn langzaam aan zo aangepast, omdat Huub terug ging doen wat Brian deed. En Brian daar niet tegen kon en para werd.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:20 schreef T-lex het volgende:
Regels zijn in die tijd wel ff wat veranderd hé. Lees steeds "toen dit, toen dat...ja dat was toen.![]()
Niet zo lang geleden is zelfs aangegeven dat voor het kloten met mekaars bed een gelijke straf staat als persoonlijk bezit.
En als de "spelers" er dan niet mee aan de haal mogen gaan...is het een beetje triest als het bezoek het wel doet.
"wilde refereren" dat klinkt zo netjes subtiel. Hij riep het gewoon 10 keer.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian wilde refereren aan de woorden die Huub eergisteren uitsprak tegen zijn, toen nog, aanstaande schoonmoeder. Zo ver kwam hij echter niet....Huub was al onderweg om verhaal te halen...
Ok merciquote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian wilde refereren aan de woorden die Huub eergisteren uitsprak tegen zijn, toen nog, aanstaande schoonmoeder. Zo ver kwam hij echter niet....Huub was al onderweg om verhaal te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |