ooo das idd een mooie foto.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
Bedankt JEE.
Mooie foto van Huub en Claire in de Telegraaf.
[ afbeelding ]
Het is echt van een niveau waar de schoolkrant van Basisschool "De Middenmoot" de neus voor zou ophalen. Herhalingen op herhalingen, geen inventief taalgebruik, taal-, spel-, stijlfouten. Het ging een tijdje wat beter, maar ze zijn nu weer helemaal op het niveau 'Zet wat woorden random achter elkaar en je hebt een verhaaltje.'quote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef jacq2 het volgende:
tja ik kijk slechts en ik leef niet, klopt inderdaad.......![]()
en poekieroekie's taalgebruik leeft ook niet, wat een drama, hebben ze daar geen eindredacteur in dienst die dit soort rampen kan voorkomen ?
Het was per ongelukquote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef mspoez het volgende:
Waarom? Palma was toch gister zo lief met Huub?
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik ga even mijn uitkering ophalen.....fijne dag verder
Ik denk om haar puist te camoufleren.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef BarryK het volgende:
Goedemorgen
Hoezo moest Amanda Claire hebben (ze zei "kut, ze is de enige die me kan helpen" als reactie op Palma die zei dat Claire mocht uitslapen)?
Say Government Cheese!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!![]()
Goodmorning en doe eens lief allemaal!
Spelinfo hé....dat mag eigenlijk niet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom halen ze de streams nu af van Huub en José? Ze hadden het over Amanda, dat ze zo rancuneus is.
We mogen wrs niet horen hoe ze over haar denken.
Handtekeningen zetten zodat het huwelijk rechtsgeldig is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef BarryK het volgende:
Huub: "we gaan over twintig minuten weg"
Wat gaat Huub doen? ook even naar de tandarts?
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef schatje het volgende:
Handtekeningen zetten zodat het huwelijk rechtsgeldig is.
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk ben ik toch een beetje boos dat de bruiloft gisteravond als een nachtkaars uitging (uitgaatte?) omdat Brian weer para dreigde te worden. En dat terwijl ik me had voorgenomen me er niet meer sappel om te maken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef pullup het volgende:
Amanda: Claire wat doe je voor make up op als je ogen helemaal dik zijn ?
Claire: Nou ehhh eigenlijk niks.
Dat was dus geen optie
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.
Ik vraag mij toch echt af wat die 'tandarts' is hoor. Zou het haar moeder zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.
Remember the day dat haar haar werd geknipt.......quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda zou toch eens een dagje ongeplamuurd door het leven moeten gaan. Volgens mij wil ze dan liever dood. Misplaatste ijdelheid.
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub en claire gaan over 20 min weg om te gaan tekenen op het gemeentehuis.
edit ze gaan nu weer niet maar volgende week pas.
He jammer, einde van dat slaapverwekkende geleuter in de COS over de rechtsgeldigheid van het nephuwelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Huub en Claire vertrekken over 20 minuten naar het Gemeentehuis om hun handtekening te zetten. Dan is het is wel officieel.
precies en daarmee dwingen ze extra dingen af door dreigen op te stappen de viezerikken.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)
??? enne........quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.
Dat het de "tandarts" niet is, is wel duidelijk. Wie of wat het wel is blijft gokken.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:17 schreef Spaarne het volgende:
Ik vraag mij toch echt af wat die 'tandarts' is hoor. Zou het haar moeder zijn?
maar komt goed ook dat staat op beeld dus de regie staat straks nog meer voor joker door de eigen loslippigheid van hun lieverdtjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)
knap dat je dat allemaal weet .quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.
@Noekje....voedselbonnen komt in orde
Ze moest toch om 10 uur weg? Maar ach er zullen wel andere regels gelden voor de miljonairs bij de 'tandarts'.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Spaarne het volgende:
Zie je wel, Amanda had Claire nodig voor make-up camouflage. Ze wil weten hoe ze haar dikke ogen kan wegwerken. Met donkere make-up zegt Claire. Blijkbaar mogen we de prinses niet zo zien. Want de streams draaien meteen weg.
Denk aan het verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |