Stel dat Jaap Amanda wegspeeld naar wie denk je dat die stemmen gaan? Precies naar Brian. Of wanneer Brian weggespeeld wordt dan gaan de Brian fans voor Amanda. Jaap is bang voor de PP. A en B hebben nu meer dan 50% in de PP. En zo dwingen ze Jaap tegen Huub te spelen. Want zeker is dat Huub fans niet voor A of B zullen gaan. Dus zijn hoop is dat de Huub fans eventueel overlopen naar Jaap. En dat is de reden waarom Jaap heeft uitgesproken dat hij wil zorgen dat Huub de minste punten zal tijden de stemmingronde op 15 mei. Huub heeft dan geen andere keus Claire te offeren en haar de minste te punten te geven in de hoop dat zij dan minder punten heeft dan Huub.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom wil jaap B & A niet uit elkaar halen en H & C wel? beiden geven elkaar niet op.
Ik dacht toch wel dat Jaap meer had met Huub als met Brajen.
Ja en hebben ze die stoute Bram gestalkt door zijn telefoonnummer te geven .Vind het ook te erg dat Bram zomaar Curry op het bed gooit.Dan spoor je ook niet als Brianfan om Bram te gaan stalken op zijn telefoon.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het illustere B&A forum is al 20.000 bij elkaar gesprokkeld voor sms-jes.
Ja Brian's privé hoer vond ik een veel betere benaming......quote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat rolt het woord 'hoer' toch makkelijk van de tong als het om Amanda gaat. Ik vraag me echt af hoe dat komt...
Dat denk ik dus ook, alles om Huub een schoft te doen lijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian of Amanda hadden 2 maanden geleden nog wel weggespeeld kunnen worden. Maar met dank aan de febo mocht er niets tegen hen ondernomen worden. Zelf geloof ik niet dat de febo Huub laten gaan vanwege de vele SMS-jes. Maar hij moet nog wel even laten zien wat voor schoft het is door hem Claire te laten wegstemmen.
Zo zie ik het.
Hij is in zekere zin natuurlijk ook vaak een schoft. Maar volgens mij doet de FEBO hem steeds geloven dat het publiek Huub het liefst zo ziet, als Huub Heffner enzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, alles om Huub een schoft te doen lijken.
Daar lijkt het wel heel erg op inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij is in zekere zin natuurlijk ook vaak een schoft. Maar volgens mij doet de FEBO hem steeds geloven dat het publiek Huub het liefst zo ziet, als Huub Heffner enzo.
En toen vond ik het al vreemd dat Brian dat zomaar pikte.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
" Ik hoek je dwars door die stoel heen teringhoer" waren de precieze woorden
Oh nee he, wat nou weer? Laat ze toch gewoon lekker ruzie maken daar in die villa.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Disana het volgende:
Er komt een cameraploeg aan.
[ afbeelding ]
Brian was ook met z'n handen gebonden...en liet ff z'n uitstekende zelfbeheersing zien.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toen vond ik het al vreemd dat Brian dat zomaar pikte.
Kiezels en motoren gaan niet zo goed samen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef T-lex het volgende:
Komt Huub ook weer met z'n voetjes aan de vloer het terrein op rijden.![]()
Kunnen ze er geen zijwieltjes op zetten.
Buiten de kooi zou hij er niet bij geweest zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 14:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian was ook met z'n handen gebonden...en liet ff z'n uitstekende zelfbeheersing zien.![]()
Ik denk dat hij buiten de kooi z'n nekkie al had omgedraaid.
ja, en ziet ze er beter uit dan een fokker of slechter?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
Dus dit is nou een Nowlife fan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |