abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 12:12:46 #101
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58275558
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58275559
Del kopieert meteen Melissa met d,r hoere jurkje.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:14:18 #103
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_58275603
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt tè sneu, hij kan zelfs niet van die piemel afblijven en maar koetsiekoetsiekoën.

[ afbeelding ]
o my god hou die gek weg bij die dieren
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_58275633
Was gisteren in slaap gevallen ,dus zit nu filmpjes terug te kijken van Brian .Maar wat is hij zielig zeg,maandenlang Huub beschuldigen dat hij nergens tegen kan en zijn toeter word afgepakt en wat curry in zijn bed en de dreigementen vliegen je om de oren van ik breek je nek tot we stappen op.Wie durft er nu nog te zeggen dat Huub het korste lontje heeft is echt blind.Als Brian hetzelfde was overkomen als Huub dan waren er echt gewonden gevallen.Zo heeft Brian dus de tijd kunnen uitzitten en vakantie vieren.Zou echt onterecht zijn als hij de winnaar werd.
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:17:02 #105
135305 beequeen
Lost.
pi_58275657
Amanda gaat er echt prat op de er in de Telegraaf staat dat ze "zo erg"was tijdens de huwelijksceremonie. Ach ja, je moet ergens trots op zijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 24 april 2008 @ 12:20:21 #106
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58275732
hahahahahahahahahaha, ik lees echt een paar keer het woord relativeren dat echt totaal niet past.
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:20:39 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_58275738
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
Ricardo zei het net zelf, hij was/is bang voor Brian als hij zo tekeer gaat. Hij durft gewoon niks anders te zeggen en geef hem eens ongelijk, Brian is een levensgevaarlijke gek.
― Mark Twain
pi_58275741
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Zou echt onterecht zijn als hij de winnaar werd.
Eigenlijk zou het heel terecht zijn. Brian past precies bij de uitstraling die dit programma heeft: veel penoze en ander tuig, leugens en bedrog, sneakerigheden, goedkope trashy sfeertjes, geweld, chantage enz enz enz
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:20:49 #109
137949 Disana
pi_58275745
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Ik hoorde alleen het laatste stukje van dat gesprek, maar het viel me op hoe vaak Ricardo tegen Brian zei 'Ik schrok gewoon van je'. Brian reageerde daar alleen maar met gehum op, en toen vroeg hij Ricardo hoe vaak hij Huub al afgevoerd had zien worden.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:21:21 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58275765
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Prosac het volgende:
hahahahahahahahahaha, ik lees echt een paar keer het woord relativeren dat echt totaal niet past.
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58275792
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.

Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten (maar eerst bellen )
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:25:30 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_58275862
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?

― Mark Twain
  donderdag 24 april 2008 @ 12:26:40 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58275886
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?

[ afbeelding ]
Creatief met aluminiumfolie om de nek?
't Is natuurlijk weer eens wat anders dan een doucheslang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58275893
quote:

[ afbeelding ]
Wat een mormel is het toch ook he
MOKUM XXX RATED
pi_58275917
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Scandalous het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.

Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten (maar eerst bellen )
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!
Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.
Ja zeg nou zelf hij is alleen maar zielig en verder niks.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:27:58 #116
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58275923
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58275927
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of je houd dan je schmoel want je haalt het bloed onder m,n nagels.......

En anders ga je toch naar huis!?
pi_58275932
quote:

[ afbeelding ]
ffs ziet er echt niet uit wat een kutkop
pi_58275961
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:

[..]

Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.

yup die rat is gewoon een keusie
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:31:18 #120
137949 Disana
pi_58276003
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.
pi_58276070
Toch blijf ik het jammer vinden dat de Febo niet toestaat terror te plegen op die twee!
Ik had dat zo graag willen zien en met mij vele anderen denk ik!
Dan gaat ie roepen hoevaak Huub door de beveiliging is weggehaald!
Ja nogal wiedes Huub kan hem laten doordraaien dus ze beschermen Huub daarmee, heeft die idioot ook niet in de gaten!
Net zoals ie gisteren niet in de gaten had dat de broer en de vriend van Huub kwamen om hem af te leiden.
Stom stom en nog eens stom!!!!!!
En maar denken dat ie vriendjes is met frank!!!!!!
Hahahaha wat een kneus!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_58276081
Filmpje net gezien van Brian met het paard,viel van verbazing bijna van me stoel.Hij zit er gewoon aan en tikt steeds met de borstel tegen de piemel van het paard.Hoe gek ben je dan.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:34:47 #123
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58276086
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.
Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.
Bovendien als die te veel woordjes in zijn hoofd heeft, dan loopt het geheugen vol. En dan moet zijn trieste brein woorden gaan verwijderen om een crash te voorkomen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58276136
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:

[..]

De zieligerd.
Ik vond het ook een zielige vertoning... De hele dag proberen ze H&C op te fokken, en wie wordt er uiteindelijk weer para, Brian GA DAN naar huis, dat zielige dreigen de hele tijd Nou, als je zo wilt winnen, daar mag je trots op zijn
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 12:38:11 #125
137949 Disana
pi_58276163
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.
Bovendien als die te veel woordjes in zijn hoofd heeft, dan loopt het geheugen vol. En dan moet zijn trieste brein woorden gaan verwijderen om een crash te voorkomen
LOL

'Not enough memory to complete this task'

Ik ben er zelf niet uit. Is het nou omdat hij niet in de gaten heeft hoe beroerd zijn Nederlands is, of loopt hij graag te koop met zijn paar jaartjes op Bonaire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')