o my godquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt tè sneu, hij kan zelfs niet van die piemel afblijvenen maar koetsiekoetsiekoën.
[ afbeelding ]
Ricardo zei het net zelf, hij was/is bang voor Brian als hij zo tekeer gaat. Hij durft gewoon niks anders te zeggen en geef hem eens ongelijk, Brian is een levensgevaarlijke gek.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
Eigenlijk zou het heel terecht zijn. Brian past precies bij de uitstraling die dit programma heeft: veel penoze en ander tuig, leugens en bedrog, sneakerigheden, goedkope trashy sfeertjes, geweld, chantage enz enz enzquote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Zou echt onterecht zijn als hij de winnaar werd.
Ik hoorde alleen het laatste stukje van dat gesprek, maar het viel me op hoe vaak Ricardo tegen Brian zei 'Ik schrok gewoon van je'. Brian reageerde daar alleen maar met gehum op, en toen vroeg hij Ricardo hoe vaak hij Huub al afgevoerd had zien worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Prosac het volgende:
hahahahahahahahahaha, ik lees echt een paar keer het woord relativeren dat echt totaal niet past.
Creatief met aluminiumfolie om de nek?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?
[ afbeelding ]
Wat een mormel is het toch ook hequote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?
[ afbeelding ]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Scandalous het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.
![]()
Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten(maar eerst bellen
)
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!
Of je houd dan je schmoel want je haalt het bloed onder m,n nagels.......quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!
ffs ziet er echt niet uit wat een kutkopquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:
[..]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!
Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.
Ja zeg nou zelf hij is alleen maar zielig en verder niks.
Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.
Ik vond het ook een zielige vertoning... De hele dag proberen ze H&C op te fokken, en wie wordt er uiteindelijk weer para, Brianquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:
[..]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!
Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.
Ja zeg nou zelf hij is alleen maar zielig en verder niks.
LOLquote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.
Bovendien als die te veel woordjes in zijn hoofd heeft, dan loopt het geheugen vol. En dan moet zijn trieste brein woorden gaan verwijderen om een crash te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |