ooo das idd een mooie foto.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
Bedankt JEE.
Mooie foto van Huub en Claire in de Telegraaf.
[ afbeelding ]
Het is echt van een niveau waar de schoolkrant van Basisschool "De Middenmoot" de neus voor zou ophalen. Herhalingen op herhalingen, geen inventief taalgebruik, taal-, spel-, stijlfouten. Het ging een tijdje wat beter, maar ze zijn nu weer helemaal op het niveau 'Zet wat woorden random achter elkaar en je hebt een verhaaltje.'quote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef jacq2 het volgende:
tja ik kijk slechts en ik leef niet, klopt inderdaad.......![]()
en poekieroekie's taalgebruik leeft ook niet, wat een drama, hebben ze daar geen eindredacteur in dienst die dit soort rampen kan voorkomen ?
Het was per ongelukquote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef mspoez het volgende:
Waarom? Palma was toch gister zo lief met Huub?
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik ga even mijn uitkering ophalen.....fijne dag verder
Ik denk om haar puist te camoufleren.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:03 schreef BarryK het volgende:
Goedemorgen
Hoezo moest Amanda Claire hebben (ze zei "kut, ze is de enige die me kan helpen" als reactie op Palma die zei dat Claire mocht uitslapen)?
Say Government Cheese!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Kun je dan voor mij wat voedselbonnen meenemen? Ik heb ze op!![]()
Goodmorning en doe eens lief allemaal!
Spelinfo hé....dat mag eigenlijk niet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom halen ze de streams nu af van Huub en José? Ze hadden het over Amanda, dat ze zo rancuneus is.
We mogen wrs niet horen hoe ze over haar denken.
Handtekeningen zetten zodat het huwelijk rechtsgeldig is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef BarryK het volgende:
Huub: "we gaan over twintig minuten weg"
Wat gaat Huub doen? ook even naar de tandarts?
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef schatje het volgende:
Handtekeningen zetten zodat het huwelijk rechtsgeldig is.
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:10 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk ben ik toch een beetje boos dat de bruiloft gisteravond als een nachtkaars uitging (uitgaatte?) omdat Brian weer para dreigde te worden. En dat terwijl ik me had voorgenomen me er niet meer sappel om te maken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef pullup het volgende:
Amanda: Claire wat doe je voor make up op als je ogen helemaal dik zijn ?
Claire: Nou ehhh eigenlijk niks.
Dat was dus geen optie
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.
Ik vraag mij toch echt af wat die 'tandarts' is hoor. Zou het haar moeder zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van Amanda gisteravond. Ze moest haar jurk inleveren, waarop Brian zei: She's gonna flip, she's gonna flip. Ze komt terug en mag naar de tandarts. Het is te gek voor woorden en allemaal sans gêne.
Remember the day dat haar haar werd geknipt.......quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda zou toch eens een dagje ongeplamuurd door het leven moeten gaan. Volgens mij wil ze dan liever dood. Misplaatste ijdelheid.
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub en claire gaan over 20 min weg om te gaan tekenen op het gemeentehuis.
edit ze gaan nu weer niet maar volgende week pas.
He jammer, einde van dat slaapverwekkende geleuter in de COS over de rechtsgeldigheid van het nephuwelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Huub en Claire vertrekken over 20 minuten naar het Gemeentehuis om hun handtekening te zetten. Dan is het is wel officieel.
precies en daarmee dwingen ze extra dingen af door dreigen op te stappen de viezerikken.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)
??? enne........quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet getrouwd joh. Morgen Claire er uit en er heeft op papier helemaal geen huwelijk plaatsgevonden. Slimme actie van Talpa.
Dat het de "tandarts" niet is, is wel duidelijk. Wie of wat het wel is blijft gokken.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:17 schreef Spaarne het volgende:
Ik vraag mij toch echt af wat die 'tandarts' is hoor. Zou het haar moeder zijn?
maar komt goed ook dat staat op beeld dus de regie staat straks nog meer voor joker door de eigen loslippigheid van hun lieverdtjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
En er dan nog doodleuk achteraan zeggen dat het voor Brian ook allemaal goed komt (oid)
knap dat je dat allemaal weet .quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.
@Noekje....voedselbonnen komt in orde
Ze moest toch om 10 uur weg? Maar ach er zullen wel andere regels gelden voor de miljonairs bij de 'tandarts'.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef Spaarne het volgende:
Zie je wel, Amanda had Claire nodig voor make-up camouflage. Ze wil weten hoe ze haar dikke ogen kan wegwerken. Met donkere make-up zegt Claire. Blijkbaar mogen we de prinses niet zo zien. Want de streams draaien meteen weg.
Denk aan het verhaal.quote:
Te triest voor woorden toch.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda loopt als een dolle debiel door de slaapkamer te rennen. Brian zegt dat ze rustig moet doen. Hij heeft ook heel slecht geslapen omdat Amanda zo lastig was. Het spijt haar heel erg.
Zo overleven die twee de tijd in de kooi!quote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar komt goed ook dat staat op beeld dus de regie staat straks nog meer voor joker door de eigen loslippigheid van hun lieverdtjes
Ze zal wel weer een nieuw jurkje krijgen oid. Als tegenprestatie omdat ze zulke rotdagen heeft gehad. Bezoekje van Mamanda of een ander familielid zal wel niet het geval zijn. Die interesseren zich niet voor haar.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat het de "tandarts" niet is, is wel duidelijk. Wie of wat het wel is blijft gokken.![]()
Wat te denken van een KNO arts die speciaal voor Amanda een plekje vrijmaakt om 19.00 uur.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:30 schreef kahaarin het volgende:
Ze moest toch om 10 uur weg? Maar ach er zullen wel andere regels gelden voor de miljonairs bij de 'tandarts'.
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, nog even voor de kijkers het huwelijk recht breien.....'t gaat natuurlijk niet gebeuren in real.
@Noekje....voedselbonnen komt in orde
Nah....veel minder dan de meesten hier, maar je hoort soms wel eens watquote:Op donderdag 24 april 2008 10:42 schreef killerrasta het volgende:
[..]
lol heb je inside information_O-
Geen verhalen over rennen met blote tieten, dan is ze ook niet geweest.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:43 schreef blomst het volgende:
mocht Amanda wel naar de tandarts gaan dan weten we het zo als ze terug is, als ze niet klaagt over de verschrikkelijke pijn die ze heeft gehad,dan is ze niet geweest.
Natuurlijk, superdokters voor de rijken, nooit van gehoord?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van een KNO arts die speciaal voor Amanda een plekje vrijmaakt om 19.00 uur.![]()
Binnen een uur is ze terug met een zgn verdoofde keel terwijl de decibellen om je oren vliegen. Lekker geloofwaardig allemaal toch?
Time to walk the dog, laterzzzz.
Van al die steken die de redactie heeft laten vallen, kan ik een supergrote leeftrui breien. Had ik kunnen breien, that is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
Geen verhalen over rennen met blote tieten, dan is ze ook niet geweest.
Nu scheelt het dat ze ook niet heengaat natuurlijk. Wat dat aangaat laat de redactie zoveel steken vallen.
precies die moet je overbluffen ipv te laten dreigen dan dimmen ze al heel snel in hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:34 schreef trettie het volgende:
[..]
Zo overleven die twee de tijd in de kooi!
Ik wed dat ze niks anders doen dan dreigen dreigen en nog eens dreigen!
Ja want dan kunnen ze geen programma meer maken!
Ik zou willen dat er daar eenséén zat die zei ok ga maar het is bijna afgelopen en die laatste dagen kunnen Jaap en Huub alleen wel terror maken, jullie liepen er overigens toch alleen maar bij ter versiering dus doeg!!!!!
TOT NOOIT MEER ZIENS!!!!!
Relativeren. Dat woord gebruikte Theo gisteren toch in zijn gesprek met Brian meermalen?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef petraa het volgende:
F: heb je hun gefeliciteerd.
B: Ja we zijn gewoon in de rij gaan staan, je moet kunnen relativeren. We hebben de hele dag onrust gezaaid.
F: Ja maar hij heeft jou toch ook niet gefeliciteerd met je 1,5 jaar
Zo grappig wanneer Brian weer een nieuw woord leert. De daaropvolgende dagen gebruikt hij deze te pas en te onpas in een poging intelligent over te komen; dan wordt vaak duidelijk dat hij de betekenis niet weet.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Relativeren. Dat woord gebruikte Theo gisteren toch in zijn gesprek met Brian meermalen?
Inmiddels denkt Brian waarschijnlijk dat hij niet alleen het woord, maar ook het relativeren zelf heeft uitgevonden.
U is een provinciaaltje?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kut, het Amsterdams dialect begint de overhand te krijgen..... tijd om iets anders te gaan doen.
Alles buiten 020 is toch provinciaal? Ja dus.quote:
Ja, dat is zo.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Relativeren. Dat woord gebruikte Theo gisteren toch in zijn gesprek met Brian meermalen?
Inmiddels denkt Brian waarschijnlijk dat hij niet alleen het woord, maar ook het relativeren zelf heeft uitgevonden.
Die gozer is echt gek,wie gaat er nu aan de piemel van een paard zitten.En dat moet de winnaar worden,echt zielig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt tè sneu, hij kan zelfs niet van die piemel afblijvenen maar koetsiekoetsiekoën.
[ afbeelding ]
En ondertussen is de tandarts bezig met een brug in Amanda's mond.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga een brug van mijn computertafel naar mijn koffiezetapparaat bouwen.
Dan gaat het sneller.
Waar Mikey dan weer onder kan gaan slapen!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen is de tandarts bezig met een brug in Amanda's mond.
Zei Ellen er niets van?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch echt tè sneu, hij kan zelfs niet van die piemel afblijvenen maar koetsiekoetsiekoën.
[ afbeelding ]
Ellen zag het niet. Ze verbaasde zich wel over Brian's fascinatie maar reageerde niet echt. Wat moet je ook zeggen over zoveel perversiteit.quote:
En zo is de brug weer begaanbaar!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Waar Mikey dan weer onder kan gaan slapen!
quote:De dag komt rustig op gang vandaag! Iedereen werkt in alle stilte zijn ontbijt weg en Brian besluit Ellen te helpen met het schoonmaken van Fries. De Antilliaan gaat rustig aan het werk en schrobt en boent het dier waar hij maar kan. Fries geniet met volle teugen, zo blijkt. “Nou, volgens mij vindt hij het heerlijk!”, lacht Brian wanneer Ellen vraagt of het lukt. Tja, eerlijk is eerlijk; daar kan jij nog een puntje aan zuigen, Brian!
Ben ik de enige die daar heel gore associaties bij krijgt?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
PoekieRoekie doet vrolijk mee met Brian, vrienden voor het leven.
Tja, eerlijk is eerlijk; daar kan jij nog een puntje aan zuigen, Brian!
Heeee pssst, filmpje kopen van Black beauty?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Brian in zijn oor gefluisterd hebben?
Ik probeer het uit alle macht niet te vizualiseren, jakkes.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die daar heel gore associaties bij krijgt?
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar heel gore associaties bij krijgt?
o my godquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ricardo zei het net zelf, hij was/is bang voor Brian als hij zo tekeer gaat. Hij durft gewoon niks anders te zeggen en geef hem eens ongelijk, Brian is een levensgevaarlijke gek.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
Eigenlijk zou het heel terecht zijn. Brian past precies bij de uitstraling die dit programma heeft: veel penoze en ander tuig, leugens en bedrog, sneakerigheden, goedkope trashy sfeertjes, geweld, chantage enz enz enzquote:Op donderdag 24 april 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Zou echt onterecht zijn als hij de winnaar werd.
Ik hoorde alleen het laatste stukje van dat gesprek, maar het viel me op hoe vaak Ricardo tegen Brian zei 'Ik schrok gewoon van je'. Brian reageerde daar alleen maar met gehum op, en toen vroeg hij Ricardo hoe vaak hij Huub al afgevoerd had zien worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef elcastel het volgende:
Brian zit weer op Ricardo in te praten, dat hij eigenlijk te dronken was om het allemaal goed te zien (vrijgezellenfest Huub). Volgende stap is dat Ricardo het verkeerd heeft gezien, daarna is het allemaal wel gebeurt natuurlijk.
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:20 schreef Prosac het volgende:
hahahahahahahahahaha, ik lees echt een paar keer het woord relativeren dat echt totaal niet past.
Creatief met aluminiumfolie om de nek?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?
[ afbeelding ]
Wat een mormel is het toch ook hequote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?
[ afbeelding ]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Scandalous het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.
![]()
Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten(maar eerst bellen
)
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!
Of je houd dan je schmoel want je haalt het bloed onder m,n nagels.......quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niet mierenneuken, maar bruggen bouwen. Al relativerend, uiteraard!
ffs ziet er echt niet uit wat een kutkopquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:
[..]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!
Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.
Ja zeg nou zelf hij is alleen maar zielig en verder niks.
Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Een ding vraag ik me hierbij toch wel af. Als hij zo snel is in het overnemen van 'interessante' woorden, waarom heeft hij dan nooit de moeite genomen ook eens goed te luisteren naar hoe Nederlands echt wordt gesproken. Het zijne is belabberd (vooral het verhaspelen van uitdrukkingen) en het lijkt zo wel alsof hij daar trots op is.
Ik vond het ook een zielige vertoning... De hele dag proberen ze H&C op te fokken, en wie wordt er uiteindelijk weer para, Brianquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef trettie het volgende:
[..]
alsof hij de hele dag nog niet heeft klaargestaan om te vechten!
Maar ik denk toch dat er een paar broertjes teveel waren die hem aan z'n eigen broertje lieten denken, dus toen ze weg waren was meneer er weer met z'n vechtkunsten.
De zieligerd.
Ja zeg nou zelf hij is alleen maar zielig en verder niks.
LOLquote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Woordjes onthouden is heel wat anders dan van die zelfde woordjes een goed lopende zin te maken.
Bovendien als die te veel woordjes in zijn hoofd heeft, dan loopt het geheugen vol. En dan moet zijn trieste brein woorden gaan verwijderen om een crash te voorkomen
nu kan je goed zien hoe verrot dr bakkus isquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
whaahahahahahhahahahahahahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vreten maar varkennnnnnnnnnquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Scandalous het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.
![]()
Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten(maar eerst bellen
)
Ja daar kan ie zielig mee doen!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
'Not enough memory to complete this task'
Ik ben er zelf niet uit. Is het nou omdat hij niet in de gaten heeft hoe beroerd zijn Nederlands is, of loopt hij graag te koop met zijn paar jaartjes op Bonaire.
De speaker had meteen moeten schreeuwen:quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef geertje12 het volgende:
Die Brianless gaat het never nooit winnen, wat een domme domme kleuter en viezerik met dat paard
Past toch goed bij een kruizenruiker?quote:
Raar infantiel joch is het, dat wordt elke dag duidelijkerquote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?
ooooo leuk ik ga gelijk solliciteren als speaker daar.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef trettie het volgende:
[..]
De speaker had meteen moeten schreeuwen:
Blijf af van die leuter jij gore kleuter!!!!!
Ze wil zonnebanken maar het ding is nergens te vinden. Dan maar op je bed liggen rotten.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:
Waarom ligt Amanda in bed? Nou ja, dat zal wel niemand weten. Het zal wel zijn: omdat het kan.
Daarmee zeg je eigenlijk dat onder de zonnebank liggen een excuus is om te slapen. Hetgeen er ook al vaker op leek.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil zonnebanken maar het ding is nergens te vinden. Dan maar op je bed liggen rotten.
Linkje?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?Een focking idioot en pervert is het, je gelooft je ogen toch niet als je dat filmpje bekijkt?
Weet je het zeker? Kijken op eigen risico en hou een teiltje in de aanslag.quote:
Precies. Waarom denk je dat en nu geen streams staan op de slaapkamer, dus dat.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:56 schreef Disana het volgende:
Daarmee zeg je eigenlijk dat onder de zonnebank liggen een excuus is om te slapen. Hetgeen er ook al vaker op leek.
Ik wou al zeggen. Ontslagronde-overleg met Jaap.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Waarom denk je dat en nu geen streams staan op de slaapkamer, dus dat.
Edit: Ach, ze zijn weer in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |