nu kan je goed zien hoe verrot dr bakkus isquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zie geen puist, wel dat haar pruik heel vreemd zit.... BTW: Heeft ze een nieuw jasje?
[ afbeelding ]
whaahahahahahhahahahahahahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het gesprek waar die dat prachtige woord van VIJF!!!! lettergrepen heeft geleerd. RE LA TI VE REN......
Let op de manier waarop die naar de mond van Theo kijkt. Je ziet het hem gewoon in gedachte herhalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vreten maar varkennnnnnnnnnquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Scandalous het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6802/
Brian na het ontdekken van de ketchup : Ik ga nu eerst bellen. Ja? Anders vertrek ik vanavond.
![]()
Kan iemand die droeftoeter uit zijn mijn lijden verlossen?
Nu ben ik klaar om te vechten(maar eerst bellen
)
Ja daar kan ie zielig mee doen!!!!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
'Not enough memory to complete this task'
Ik ben er zelf niet uit. Is het nou omdat hij niet in de gaten heeft hoe beroerd zijn Nederlands is, of loopt hij graag te koop met zijn paar jaartjes op Bonaire.
De speaker had meteen moeten schreeuwen:quote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef geertje12 het volgende:
Die Brianless gaat het never nooit winnen, wat een domme domme kleuter en viezerik met dat paard
Past toch goed bij een kruizenruiker?quote:
Raar infantiel joch is het, dat wordt elke dag duidelijkerquote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?
ooooo leuk ik ga gelijk solliciteren als speaker daar.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef trettie het volgende:
[..]
De speaker had meteen moeten schreeuwen:
Blijf af van die leuter jij gore kleuter!!!!!
Ze wil zonnebanken maar het ding is nergens te vinden. Dan maar op je bed liggen rotten.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:
Waarom ligt Amanda in bed? Nou ja, dat zal wel niemand weten. Het zal wel zijn: omdat het kan.
Daarmee zeg je eigenlijk dat onder de zonnebank liggen een excuus is om te slapen. Hetgeen er ook al vaker op leek.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil zonnebanken maar het ding is nergens te vinden. Dan maar op je bed liggen rotten.
Linkje?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Past toch goed bij een kruizenruiker?Een focking idioot en pervert is het, je gelooft je ogen toch niet als je dat filmpje bekijkt?
Weet je het zeker? Kijken op eigen risico en hou een teiltje in de aanslag.quote:
Precies. Waarom denk je dat en nu geen streams staan op de slaapkamer, dus dat.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:56 schreef Disana het volgende:
Daarmee zeg je eigenlijk dat onder de zonnebank liggen een excuus is om te slapen. Hetgeen er ook al vaker op leek.
Ik wou al zeggen. Ontslagronde-overleg met Jaap.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. Waarom denk je dat en nu geen streams staan op de slaapkamer, dus dat.
Edit: Ach, ze zijn weer in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |