Mooie parelmoer lippenstiftquote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
Dus dit is nou een Nowlife fan?
[ afbeelding ]
Weet ik het. Ze is in elk geval een fors stuk formidabeler dan ikquote:Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en ziet ze er beter uit dan een fokker of slechter?
Huh? Kan iemand bevestigen dat Huub en Claire de villa uit zijn geweest vanochtend?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef chelsepels het volgende:
13:30-Nu ècht man en vrouw!
Nu ècht man en vrouw!Bijna onopgemerkt verlieten Huub en Claire vanmorgen de Villa. Na het ceremoniële huwelijk van gisteren, restte het stel nog één ding: een handtekening zetten op het stadhuis! Sinds het aanzoek op 27 maart is het snel gegaan. Krap een maand later zijn Huub en Claire getrouwd! De eerste spannende dag was de dag van de ondertrouw in Tilburg. Zenuwachtig bevestigden ze daar voor het eerst hun liefde. Gisteren zagen familie en vrienden van dichtbij hoe ze elkaar beloofden voor eeuwig elkaars partner te zullen zijn. En vandaag hoefde enkel nog de handtekening op het stadhuis gezet te worden.
[ afbeelding ]
Van zenuwachtigheid was ditmaal geen sprake meer! Ze zagen er verliefd uit en zetten de handtekening zonder enige aarzeling. Gelukkig maar!
[ afbeelding ]
Van de 10 site, nu dus wel rechtsgeldig
Of zou die pukkel weggewerkt zijn. Je ziet er nu hooguit nog een schaduw van, terwijl ie gisteren groot en rood was.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Kinga het volgende:
Enne wat heeft Amanda vandaag geshopt, tijdens haar 'tandarts' bezoekje?
Wat is dat toch met die forse Bianca's.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Disana het volgende:
Biance (fors) en Irea.
De meiden kijken al vanaf het begin.
iets met haar nepharen volgens mij, ze lijken nu nog nepper.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Kinga het volgende:
Enne wat heeft Amanda vandaag geshopt, tijdens haar 'tandarts' bezoekje?
Het is denk ik heel onopvallend gegaan. Tussen ongeveer 10.30 en 11.45 uur heb ik ze niet op de streams gezien maar dat is wel vaker. Het moet dus in die tijd gebeurd zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
Huh? Kan iemand bevestigen dat Huub en Claire de villa uit zijn geweest vanochtend?
Ik heb er niets over gelezen in de COS.
ja ze zijn de villa uitgeweest.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Kan iemand bevestigen dat Huub en Claire de villa uit zijn geweest vanochtend?
Ik heb er niets over gelezen in de COS.
Ze zou nieuwe matten krijgen van de kapster.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef Kinga het volgende:
Er is inderdaad iets met die pruik van Amanda gebeurd, heeft ze een nieuwe ofzo gekregen misschien
ja, dat ziet er wel echt uit, maar...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef chelsepels het volgende:
13:30-Nu ècht man en vrouw!
Nu ècht man en vrouw!Bijna onopgemerkt verlieten Huub en Claire vanmorgen de Villa. Na het ceremoniële huwelijk van gisteren, restte het stel nog één ding: een handtekening zetten op het stadhuis! Sinds het aanzoek op 27 maart is het snel gegaan. Krap een maand later zijn Huub en Claire getrouwd! De eerste spannende dag was de dag van de ondertrouw in Tilburg. Zenuwachtig bevestigden ze daar voor het eerst hun liefde. Gisteren zagen familie en vrienden van dichtbij hoe ze elkaar beloofden voor eeuwig elkaars partner te zullen zijn. En vandaag hoefde enkel nog de handtekening op het stadhuis gezet te worden.
[ afbeelding ]
Van zenuwachtigheid was ditmaal geen sprake meer! Ze zagen er verliefd uit en zetten de handtekening zonder enige aarzeling. Gelukkig maar!
[ afbeelding ]
Van de 10 site, nu dus wel rechtsgeldig
Het is meerdere users opgevallen dat de pruik er anders uitziet. Ze is immers vanochtend naar de "tandarts" geweest hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef Kinga het volgende:
Pruik lijkt wel geknipt voren, soort pony ofzo, had ze eerst niet.
nee, sorry, ik KAN dat niet geloven. Geen enkele kapper laat een klant toch zo de deur uitlopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is meerdere users opgevallen dat de pruik er anders uitziet. Ze is immers vanochtend naar de "tandarts" geweest hè?![]()
Cap van vanochtend.
[ afbeelding ]
Maar waaaaaarom zeggen ze dan dat ze naar de tandarts is, zeg dan gewoon dat ze naar de kapper is, of laat de kapper komen, wat meer gebruikelijk zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef noekje het volgende:
Haar pruik ziet er wel gewassen uit. Gisteren was het echt nog heel droog en vol klitten.
Ja maar dan kan ze ondertussen even lekker bij Deb op schoot babbelen over hoe geweldig ze gisteren waren.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waaaaaarom zeggen ze dan dat ze naar de tandarts is, zeg dan gewoon dat ze naar de kapper is, of laat de kapper komen, wat meer gebruikelijk zou zijn.
Omdat dit gewoon een doorzichtig uitje was, waar wij niets van af mochten weten. Waarschijnlijk is ze ook nog even langs een boetiekje gegaan en heeft ze op straat een verloren oom ontmoet.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef mootie het volgende:
Maar waaaaaarom zeggen ze dan dat ze naar de tandarts is, zeg dan gewoon dat ze naar de kapper is, of laat de kapper komen, wat meer gebruikelijk zou zijn.
Volgens mij wordt het ceremoniële gedeelte wel vaker gescheiden gedaan van het wettelijke gedeelte. Ik vind het verder echt een slaapverwekkende discussie over een nephuwelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:02 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat ziet er wel echt uit, maar...
... ik vind het wel een beetje treurig dat een echt huwelijk zo ondergeschoven wordt, en die neppe reli-dinges (dien niet rechtsgeldig is omdat het er vóór was, en waar ze ook niks mee hebben) opghemeld wordt
Hij vertelde dat hij in Bussum reed en iemand van de FEBO zijn instructeur belde dat er bezoek voor hem was.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef akveor het volgende:
Vreemd dat Huub al bijna anderhalf uur weg was... voor 20 minuutjes terugkomt en nu weer weg is.
Mijn maatstaf voor normaal ligt dan waarschijnlijk ietsjes hoger.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:11 schreef avonne het volgende:
komop, zeg
Ze zagen er heel normaal uit. Niet iedereen in nederland is fotomodel
Het lijkt hier echt op een Geaquote:Op donderdag 24 april 2008 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is meerdere users opgevallen dat de pruik er anders uitziet. Ze is immers vanochtend naar de "tandarts" geweest hè?![]()
Cap van vanochtend.
[ afbeelding ]
door mensen die meer waarde hechten aan de ceremoniële. Huub en Claire hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze niks hebben met reli. Niettemin vind IK het treurig dat nep belangrijker is dan echt. Tis gewoon geen Real Life.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ceremoniële gedeelte wel vaker gescheiden gedaan van het wettelijke gedeelte.
moet je niet reageren, want dan krijg je weer een reactiequote:Ik vind het verder echt een slaapverwekkende discussie over een nephuwelijk.
Nou mooie planning dan.....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij in Bussum reed en iemand van de FEBO zijn instructeur belde dat er bezoek voor hem was.
Hij mocht even de kado's in ontvangst nemen.
Heb je gelijk in, kut.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef avonne het volgende:
moet je niet reageren, want dan krijg je weer een reactie
Ach DGK heeft net als kerken ook aanhangers. Gisteren zijn de voor de DGK kerk getrouwd en hebben dat vandaag bevestigd voor de wet. In real life gebeurt dat toch ook zo?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef avonne het volgende:
[..]
door mensen die meer waarde hechten aan de ceremoniële. Huub en Claire hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze niks hebben met reli. Niettemin vind IK het treurig dat nep belangrijker is dan echt. Tis gewoon geen Real Life.
[..]
moet je niet reageren, want dan krijg je weer een reactie
Jer kunt die malloten ook inhuren, het zal wel vaker gebeuren, zo'n "ceremonie". Ik vond het tenenkrommend, maar goed, smaken verschillen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef avonne het volgende:
[..]
door mensen die meer waarde hechten aan de ceremoniële. Huub en Claire hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze niks hebben met reli. Niettemin vind IK het treurig dat nep belangrijker is dan echt. Tis gewoon geen Real Life.
[..]
Over ketchup?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:27 schreef Dementor het volgende:
Goh had rat weer hans nodig om zijn woede eruit te sporten.
Stel je toch eens voor dat Amanda die lapjes tekst had moeten herhalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef Borga het volgende:
Ik hoek je dwars door die stoel heen
://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/huub_en_claire_getrouwd/
Ze heeft al moeite met de plasma bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat Amanda die lapjes tekst had moeten herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |