Écht, jonguh!quote:
Wat een mongool! NOg ff en hij gaat dat beest staan aftrekken! Je ziet dat hij dat het liefst zou willen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Kijken op eigen risico en hou een teiltje in de aanslag.
Brian de Paardenpijper.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian de Paardenpijper.
Als er voor meerdere wannabees een ontslag ronde is aangevraagd. Dan moet er een keuze komen dmv een voorronde om te bepalen wie op de ontslagstoel terecht komt. Ik denk dat ze dat bedoelt.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:08 schreef fredfik het volgende:
met meerderheid van stemmen?gaat die regel vanavond ineens in??
mischien leuk als beroep voor na de kooi......het aftrekken van hengsten die hun zaad moeten verspreidenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat een mongool! NOg ff en hij gaat dat beest staan aftrekken! Je ziet dat hij dat het liefst zou willen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian de Paardenpijper.
Waaaaaaaaaaaaaat?!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian de Paardenpijper.
Wow. Naast wurgseks ook een fan van bestialiteit.quote:
Zo is het net of ze samen sex hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem zo goor dat ik hem toch maar even op VOL plaats.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem zo goor dat ik hem toch maar even op VOL plaats.
Die tong van Fries......quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is het net of ze samen sex hebben![]()
[ afbeelding ]
eeeeeeeeeeeeeeewquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaap speelt gewoon zijn spel. Het was me al maanden duidelijk dat Jaap nooit echt met Huub zal spelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jaap is echt vies nou hij gaat samen spelen met rat lekekr dom die naaien hem er als eerste uit .
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |