Dat klopt!quote:Op donderdag 24 april 2008 13:41 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Huub gezegd dat hij Amanda in haar bek zou slaan en helemaal in elkaar zou rammen.
Echt niet.... de laatste week gebeurt er waarschijnlijk geen reet. Ze kunnen zich tot de 15de profileren. Maar niemand wegspelen. Jaap zal nooit B en A uitelkaar spelen ivm met de overlopers van B fans naar A en vica versa.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vermoed dat Jaap van de febo met brajen moet spelen omdat hij anders helemaal niet uit de verf komt en hij moet toch echt wel iets laten zien in deze eind fase ik blijf bij mijn mening dat op 15 mei Jaap de switch maakt naar huub en dan alle ballen los op het ratten koppel want 2 weken voor de eindfase mochten ze los gaan op die 2
waarom wil jaap B & A niet uit elkaar halen en H & C wel? beiden geven elkaar niet op.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt niet.... de laatste week gebeurt er waarschijnlijk geen reet. Ze kunnen zich tot de 15de profileren. Maar niemand wegspelen. Jaap zal nooit B en A uitelkaar spelen ivm met de overlopers van B fans naar A en vica versa.
Vreemd vind ik dat Brian en Amanda niet lopen te janken om boetes nav het vrijgezellenfeest. De weg naar de finale ligt nu wel zo goed als vast. Claire moet nog wel even gedumpt worden ten faveure van Huub zelf op de 15de.
" Ik hoek je dwars door die stoel heen teringhoer" waren de precieze woordenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klopt!
Dat was tijdens de huwelijksceremonie toen ze steeds door die man heen zat te gillen![]()
Er zullen veel meer Amanda of Brian stemmers zijn die switchen dan er Claire stemmers zijn om naar Huub te switchen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
waarom wil jaap B & A niet uit elkaar halen en H & C wel? beiden geven elkaar niet op.
Ik dacht toch wel dat Jaap meer had met Huub als met Brajen.
en mag het?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
Amanda krijgt een waarschuwing omdat ze in bed ligt. 'Nouuuuu, ik lig met m'n ogen open. Doe niet zo gemeen! Maar daarom vraag ik het nu, komt omdat ik een beetje ziek ben.'
Nee, er worden nog wat dingen over en weer gezegd en dan werpt Amanda een kushandje terwijl ze opstaat en zegt dat ze wel in de jacuzzi gaat.quote:
maar die laatste 3 popipoll kloppen voor geen meterquote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zullen veel meer Amanda of Brian stemmers zijn die switchen dan er Claire stemmers zijn om naar Huub te switchen.
Wat rolt het woord 'hoer' toch makkelijk van de tong als het om Amanda gaat. Ik vraag me echt af hoe dat komt...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
" Ik hoek je dwars door die stoel heen teringhoer" waren de precieze woorden
Heerlijke uitspraak was datquote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wie niet eigenlijk. Maar hun fanbases zullen groter zijn dan die van Claire, omdat ze er al veel langer in zitten.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar die laatste 3 popipoll kloppen voor geen meter
Dat soort taal geeft deze bruiloft toch nét dat beetje extra, iets wat je op andere bruiloften niet vaak zult horenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
oke ik volg dat maar Huub heeft het dubbele wat brajen krijgt samen met del ik snap de logica nog niet helemaalquote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zullen veel meer Amanda of Brian stemmers zijn die switchen dan er Claire stemmers zijn om naar Huub te switchen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat soort taal geeft deze bruiloft toch nét dat beetje extra, iets wat je op andere bruiloften niet vaak zult horen
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Op het illustere B&A forum is al 20.000 bij elkaar gesprokkeld voor sms-jes.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wie niet eigenlijk. Maar hun fanbases zullen groter zijn dan die van Claire, omdat ze er al veel langer in zitten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Op het illustere B&A forum is al 20.000 bij elkaar gesprokkeld voor sms-jes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |