Je moet het ook niet gaan googlen, dat is vals spelenquote:
Ja maar ik heb geen wiskundige knobbelquote:Op maandag 21 april 2008 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan googlen, dat is vals spelen
Och, paar tags maar die niet kloppen.quote:
Mmh ok, goed puntquote:Op maandag 21 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen wiskundige knobbelIk had wiskunde A1!
Samequote:
Ik A1+2. Later wel nog wat financiele rekenkunde gedaan. Veel meer kan ik niet, maar heb het gelukkig ook zeer zelden nodig.quote:
opletterquote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is niet goed als de mannen daar nat van worden![]()
Ik deed wel HAVOquote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
Ik had het pretpakketmaar wel met biologie en informatica als extra vakken
Heb ik ook gedaan, maar dan VWO en nog Informatica erbijquote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik deed wel HAVO
Maar wel met het zwaarste pakket: Wiskunde B1+2, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Economie 1+2![]()
Maar met mijn opleiding Bedrijfskundige Informatica heb ik daar maar weinig aan gehad, eigenlijk
Dat dusquote:• Discuss the elution order of the components, using the following data.
• Calculate the electrophoretic mobility for each component.
• Graph these mobilities vs pH, and check if this is in accordance with theory.
Baas boven baasquote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar dan VWO en nog Informatica erbij
whehe ik precies andersom. Meetkunde kon ik totaal niet. Geef mij maar algebraquote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef plukkert het volgende:
Overigens is vind ik B2 makkelijker dan B1, dat integreren enzo stond me niet echt aanmaar dankzij
meetkunde
heb ik m'n examen nog gehaald
jamaar ik had ook havo..quote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik deed wel HAVO
Maar wel met het zwaarste pakket: Wiskunde B1+2, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Economie 1+2![]()
Maar met mijn opleiding Bedrijfskundige Informatica heb ik daar maar weinig aan gehad, eigenlijk
Oh op de een of andere manier dacht ik dat jij VWO had gedaan (weet niet waarom)quote:Op maandag 21 april 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
jamaar ik had ook havo..
Maar dan pretpakket; C&M :
Wiskunde A1, Duits, CKV 2 en 3, Geschiedenis en Economie 1
Op de basisschool zeiden ze dat ik te kinderachtig kinds was en dat ik met moeite de mavo zou kunnen halen.. Toen kwam de CITO terug en had ik havo/vwo niveau.. Dus zei de school dat ik dan maar naar een mavo/havo klas moest gaan. Ik gedaan. Kon met mijn cijfers wel over naar 2 VWO maar dat durfde ik niet... Toen mn havo zonder problemen doorlopen..quote:Op maandag 21 april 2008 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh op de een of andere manier dacht ik dat jij VWO had gedaan (weet niet waarom)
oogjes dicht!!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
Oooh de vogels willen kindjes zitten achter elkaar aan hier..
Zelfde soort verhaal maar bij mij was het vbo.. Mavo dus zonder problemen (behalve Duits dan) doorlopen..quote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op de basisschool zeiden ze dat ik te kinderachtig kinds was en dat ik met moeite de mavo zou kunnen halen.. Toen kwam de CITO terug en had ik havo/vwo niveau.. Dus zei de school dat ik dan maar naar een mavo/havo klas moest gaan. Ik gedaan. Kon met mijn cijfers wel over naar 2 VWO maar dat durfde ik niet... Toen mn havo zonder problemen doorlopen..
ik heb A12 en B12 gedaanquote:
Jaquote:Op maandag 21 april 2008 14:53 schreef PieterBas het volgende:
Gaan we nu allemaal pronken met onze examenpakketten
Waarom zou je dat in hemelsnaam doenquote:
en welke studie doe je nu?quote:
Heb eerst Havo E&M gedaan en daarna wist ik niet wat ik wou, dus ben ik een jaartje deelcertificaten gaan doen, Wiskunde B12, Natuurkunde en scheikunde...:@ Dus denk dat ik hier het breedste pakket van iedereen hebquote:Op maandag 21 april 2008 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen
International Business and Management, vrij veel statistiek.quote:
Ah zoquote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb eerst Havo E&M gedaan en daarna wist ik niet wat ik wou, dus ben ik een jaartje deelcertificaten gaan doen, Wiskunde B12, Natuurkunde en scheikunde...:@ Dus denk dat ik hier het breedste pakket van iedereen heb
Dat was bij ons niet zo hoor. Je kreeg tijdens B1 wel 1 periode een statistiekvak, maar dat was 't dan ook wel.quote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah zoIk wou al zeggen, A12 en B12 allebei doen is totaal onlogisch aangezien A12 ook in B12 zit
kloptquote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah zoIk wou al zeggen, A12 en B12 allebei doen is totaal onlogisch aangezien A12 ook in B12 zit
Ik denk hetquote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef plukkert het volgende:
[..]
Dat was bij ons niet zo hoor. Je kreeg tijdens B1 wel 1 periode een statistiekvak, maar dat was 't dan ook wel.
Maar misschien is dat een verschil tussen havo en vwo?
quote:Op maandag 21 april 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
Ik mocht tenminste nog mijn eigen pakket kiezen op de HAVO
Jonge broekies allemaal hier
QFT..quote:Op maandag 21 april 2008 15:04 schreef PieterBas het volgende:
Wat was ik blij dat ik voor het hele vmbo gezeik klaar was met de mavo.. vmbo heeft lekker zo'n goede naam opgebouwd
* PieterBas is voorstander van het terugbrengen van de mavo
quote:
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.quote:Op maandag 21 april 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
Ik mocht tenminste nog mijn eigen pakket kiezen op de HAVO
Jonge broekies allemaal hier
zelfde leeftijd!quote:
Dat zou inderdaad nog wel een aardige zijnquote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
hebben we btw geen lijstje meer met wie waar zit?
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT..
VMBO staat gelijk aan lijpe mocro's en comazuipen....
Kan iemand voor mij de OP fixen? mijn icoontje klopt op een of andere manier niet goed met de tags en dat kan natuurlijk niet!
hebben we btw geen lijstje meer met wie waar zit?
Dus nu 2 kaartjesquote:Op maandag 21 april 2008 15:13 schreef jna het volgende:
Nog een uitnodiging voor de perspresentatie van north sea jazz gekregen
Ik ook, maar vond t juist fantastisch! De leraren hadden nog geen idee hoe ze met dat "zelfstandig werken" om moesten gaan dus al die uren werden vooral gebruikt om te poolen aan de overkantquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren stakingquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.
2 maand maar!quote:
We kunnen 't wel in de wiki zetten en daar naar linken anders?quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.
nu moet ik zeggen dat met alleen de UI in de OP het ook een beetje zo word, mensen plaatsten zichzelf in de OP komen 1 x langs en blijven staan...quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.
Ik stond bier te drinken in Den Haag.quote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren staking![]()
Dat was zo'n leuke dagquote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren staking![]()
Ik denk dat wij nu wel een vaste groep hebben, dus het kan er in principe wel weer bij gezet worden in de OP.quote:Op maandag 21 april 2008 15:18 schreef plukkert het volgende:
[..]
We kunnen 't wel in de wiki zetten en daar naar linken anders?
Kan de OP sowieso niet een beetje geupdate worden?quote:Op maandag 21 april 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nu wel een vaste groep hebben, dus het kan er in principe wel weer bij gezet worden in de OP.
hoe wil je het dan hebben?quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kan de OP sowieso niet een beetje geupdate worden?
wat een heerlijk gevoel he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Pfff, je lijkt wel een vrouwquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat een heerlijk gevoel he!
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
waarom opgeruimd...? in een bende kun je toch altijd alles beter vinden?quote:
quote:
maar dat ben je toch ook...?quote:
Sommige mensen wel ja... ikke namelijk niet.. Mijn kamer is altijd opgeruimd, terwijl mijn bureau af en toe een chaos isquote:Op maandag 21 april 2008 15:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom opgeruimd...? in een bende kun je toch altijd alles beter vinden?
Hoi Dean.quote:
Deanquote:Op maandag 21 april 2008 15:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Alex
Tenminsten iemand die mijn positiviteit ziet
Goedemiddag Deanquote:Op maandag 21 april 2008 15:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Alex
Tenminsten iemand die mijn positiviteit ziet
een vrouw die het snaptquote:Op maandag 21 april 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
Ik ben in een opgeruimde kamer juist altijd alles kwijt
The horror, the horror...quote:
senseo?quote:Op maandag 21 april 2008 15:41 schreef T3rr0r het volgende:
Het nadeel van veel zelfstandigheid op je stage.. al een uur lang niksen, surfen, forummen, hyven omdat je niet weet waar je moet beginnen
En het koffiezetapparaat is kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Stage SC voetbalteam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Singles lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MeetersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics en allerlei nutteloze relevante statistieken zie: StageSC-topic statistieken (met dank aan Piles!)
Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP
Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"
========================================================
Die spoilers werken lekker ruimtebesparend (iig in de baggerlayout). Verder even Piles' siglink gebruikt voor de topiclijst (aangezien die andere bij #270 ophield). Als jullie 'm ok vinden zal ik zo alle icons die ik herken overhevelen en zet ik 'm op de wiki
![]()
![]()
uhm, wat zijn "meeters"? mensen die komen naar een SC meet?
verder mis ik nog een lijstje voor mensen wie waar werken en wat doen..Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Yep. Alleen we weten nog niet wanneerquote:Op maandag 21 april 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, wat zijn "meeters"? mensen die komen naar een SC meet?Kijk nog eens goedquote:verder mis ik nog een lijstje voor mensen wie waar werken en wat doen..![]()
![]()
sorry, zat niet op te letten.. :$quote:Op maandag 21 april 2008 15:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Yep. Alleen we weten nog niet wanneer
[..]
Kijk nog eens goed
Leer spaties gebruiken!
Nouja t leek me wel een goeie manier om wat ruimte te besparenquote:Op maandag 21 april 2008 15:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Komt die straks ook met al die spoilers?Maar als je iets anders weet is t ook prima hoor
![]()
![]()
Misschien ben ik heel kritisch, maar het is toch even groot maar nu zit het in allemaal vakjes!quote:Op maandag 21 april 2008 16:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nouja t leek me wel een goeie manier om wat ruimte te besparenMaar als je iets anders weet is t ook prima hoor
![]()
inderdaad, ik snap het ruimtebesparende ook niet echtquote:Op maandag 21 april 2008 16:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel kritisch, maar het is toch even groot maar nu zit het in allemaal vakjes!
Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap het ruimtebesparende ook niet echt![]()
![]()
ff een mailtje gestuurd naar een aantal klasgenoten. Afstuderen is echt slecht voor het onderlinge contact..quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
ik heb niets ontvangen?quote:Op maandag 21 april 2008 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff een mailtje gestuurd naar een aantal klasgenoten. Afstuderen is echt slecht voor het onderlinge contact..
Leer spaties gebruiken!
In de baggerlayout is het maar 1 regel en wordt het uitgerekt als je erop klikt.quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap het ruimtebesparende ook niet echt
![]()
jij zit toch niet in mijn klasquote:.. Als je nou Bedrijfskundige Informatica had gedaan, had je wel het mailtje ontvangen
Sturen jouw klasgenoten onderling geen mailtjes..
Bij mij werkt die baggerlayout niet. Nouja hij werkt wel maar het ziet er niet uit, zo zie ik bijvoorbeeld de naam niet meer van diegene die postquote:Op maandag 21 april 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
In de baggerlayout is het maar 1 regel en wordt het uitgerekt als je erop klikt.
Jawel, je keek.![]()
Wat een weertje
Bootje
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.![]()
Bootje heeft toch een soort van heldenstatus gecreeerd in zijn stage tijdquote:![]()
haaaaaaiquote:![]()
![]()
![]()
ff minuutjes aftellen. was er vanochtend al om 7.15 uur, dus ga lekker om 16.50 uur met de rampstadrail naar Laan van NOI, treintje richting Delft station en dan met denaar mn crib.
Vanavond weer ff lekker douchen en dan pokemonnen (diamond) op mn gedeelde roze nintendo DS.Leer spaties gebruiken!
Zekerquote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje heeft toch een soort van heldenstatus gecreeerd in zijn stage tijd![]()
Lilian-gate heeft me inderdaad erg bekend gemaakt..quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje heeft toch een soort van heldenstatus gecreeerd in zijn stage tijd![]()
![]()
gelukkig zijn we nog samen en gelukkig
Leer spaties gebruiken!
quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje heeft toch een soort van heldenstatus gecreeerd in zijn stage tijd
quote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vanavond weer ff lekker douchen en dan pokemonnen (diamond) op mn gedeelde roze nintendo DS.![]()
![]()
wonderlijkquote:Op maandag 21 april 2008 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lilian-gate heeft me inderdaad erg bekend gemaakt..![]()
![]()
![]()
ach, moet je maar een stuk teruglezen.. iig, die DS is min of meer voor mn meissie, maar ik speel er af en toe ook op, zeker nu ik pokemon diamond erop heb. dat spel is heerlijk verslavend.quote:Leer spaties gebruiken!
Ik weet het dat het met een sisser is afgelopen, maar wat had de rest gelachenquote:Op maandag 21 april 2008 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lilian-gate heeft me inderdaad erg bekend gemaakt..![]()
In het kort.. Bootje had wat dingen gezegd over zijn nachtelijke escapades... Bootje vriendin kwam op Fok!, een aantal hadden een link geplaatst met deze escapades.. Bootje's vriendin was daar niet zo blij mee.. Bootje werd toen een wijs man..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het kort.. Bootje had wat dingen gezegd over zijn nachtelijke escapades... Bootje vriendin kwam op Fok!, een aantal hadden een link geplaatst met deze escapades.. Bootje's vriendin was daar niet zo blij mee.. Bootje werd toen een wijs man..
![]()
![]()
Delftquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haaaaaai![]()
![]()
![]()
ff minuutjes aftellen. was er vanochtend al om 7.15 uur, dus ga lekker om 16.50 uur met de rampstadrail naar Laan van NOI, treintje richting Delft station en dan met de [ afbeelding ] naar mn crib.
Vanavond weer ff lekker douchen en dan pokemonnen (diamond) op mn gedeelde roze nintendo DS.![]()
Koning
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Een heel slechte SF-seriequote:Maar door britse accenten en foute scenes juist wel leuk
![]()
Fuck the EBU![]()
ik kan ook nog wel even posten...!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik kan ook nog wel even posten...!
Wat ben jij aan het doen dan
Fuck the EBU![]()
eet smakelijk!quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag(nog net
) Ben nu gaan eten.
de wordpress versie van mn website aan het updaten!quote:![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de wordpress versie van mn website aan het updaten!![]()
Lukt het nog een beetje?
Fuck the EBU![]()
Ben ook weer thuis
Platte band
Maar is weer opgelost, en we zijn veilig thuis gekomen
Het is helemaal gelukt ! daar zat ik dus nu al 3 updates voor bang te wachten tot ik het aandurfde...!quote:
Hoezo? Wordpress is toch niet zo heel drama? (het is nogal lang geleden voor mijquote:Op maandag 21 april 2008 17:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is helemaal gelukt ! daar zat ik dus nu al 3 updates voor bang te wachten tot ik het aandurfde...!
)
Fuck the EBU![]()
toen ik nog pivotlog gebruikte is het goed vaud gegaan daardoor was ik bang, wou niet weer al mn posts kwijt rakenquote:Op maandag 21 april 2008 17:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoezo? Wordpress is toch niet zo heel drama? (het is nogal lang geleden voor mij)
Knap lullig ja
Gewoon een backup maken van de database voordat je een update installeert.quote:Op maandag 21 april 2008 18:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toen ik nog pivotlog gebruikte is het goed vaud gegaan daardoor was ik bang, wou niet weer al mn posts kwijt rakenVows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable![]()
Juist nietquote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij ging deze maandag in recordtempo voorbij![]()
Fuck the EBU![]()
Hier ook niet... duurde een eeuwigheid.Other than that, it's just a piece of crap.
Neuh niet echt...Other than that, it's just a piece of crap.
wat doen we er aan...Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marloes
Ja, denk het
Blijkbaarquote:Maar ik had vrij en niets te doen
Dus dat is logisch..
![]()
Wat heb jij gedaan dan
Fuck the EBU![]()
Ben weer teurg van eten btw![]()
Al anderhalf uur of zo
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer teurg van eten btw![]()
Al anderhalf uur of zo
![]()
Kom ons mij dan gezelschap houden !
Fuck the EBU![]()
Dat ga ik morgen maar eens doenquote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef nicomart het volgende:
zo ik ook weer uitgegeten enzo.. Over een uurtje weer even naar de sportschool
Fuck the EBU![]()
Gelukkigquote:Op maandag 21 april 2008 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook weer hier
![]()
Heeft niemand leuke ideeën?Fuck the EBU![]()
Dat betekent dat je geen Grey gaat kijken?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wie kijkt dat nu nietquote:Op maandag 21 april 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat betekent dat je geen Grey gaat kijken?![]()
![]()
Ik, onder andere.quote:Vows are spoken to be broken
Fuck the EBU![]()
Hallo allemaal, ben er weer
Nu eerst een bak lasagne van AH naar binnen werken, en echt lekker is het niet![]()
![]()
Ik ben hier alleen 's avonds aanwezig, dus ¾ van de topics mis ikquote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hadden er een heel topic over![]()
Stage SC #366 To GOG or not to GOG, that's the question.
Fuck the EBU.![]()
Waarom heb je dan lasagne van AH?quote:Op maandag 21 april 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
Nu eerst een bak lasagne van AH naar binnen werken, en echt lekker is het niet
Fuck the EBU.![]()
Dat was een avond-topicquote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen 's avonds aanwezig, dus ¾ van de topics mis ik
Fuck the EBU![]()
Dan heb ik die ff gemist?quote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Stage SC #366 To GOG or not to GOG, that's the question.![]()
Hoe was Schiphol?quote:Op maandag 21 april 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
Nu eerst een bak lasagne van AH naar binnen werken, en echt lekker is het niet
Fuck the EBU![]()
Een hele bak?quote:Op maandag 21 april 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
Nu eerst een bak lasagne van AH naar binnen werken, en echt lekker is het niet![]()
![]()
Het zij zo.quote:Vows are spoken to be broken
Wist ik veelquote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb je dan lasagne van AH?Helaas erg kort, m'n zus was er veel te snelquote:Op maandag 21 april 2008 19:56 schreef Yesse het volgende:
Hoe was Schiphol?![]()
Maar zoals altijd super
M'n hart gaat toch altijd iets sneller kloppen op SchipholZo'n kant en klaarbakquote:
Maar ga m niet op krijgen![]()
![]()
Schiphol is ook leuk!quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wist ik veel
[..]
Helaas erg kort, m'n zus was er veel te snel![]()
Maar zoals altijd super
M'n hart gaat toch altijd iets sneller kloppen op Schiphol
[..]
Zo'n kant en klaarbak
Maar ga m niet op krijgen
Nog leuke foto's gemaakt
Fuck the EBU![]()
Goedenavodn mensen!!!![]()
ik ga in de keuken hangen en dingen voor stage doenik heb geen leven nee
Doei
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
Heb ik wel vaak gedaan, maar tegenwoordig niet meer. Doe ik toch niks meer meequote:
Behalve als ik langs de baan sta, dan film ik meestalKort, maar gezelligquote:
Tot morgen![]()
![]()
![]()
Hatjoo.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Het was hier zo stil opeens, dus ik dacht dat jullie allemaal al weg waren
Fuck the EBU.![]()
Ik ga ook alvast richting tv. Nog ff raam dichtdoen, terwijl PC zichzelf afsluit en dan naar beneden nog ff glas met drinken bijvullen en dan op de bank liggen![]()
Fuck the EBU.![]()
* pakt de tv-gids er ff bij
Eerstvolgende programma dat ik wil zien: 22:25 - 22:55 Toen was geluk heel gewoon Nederland 1
En zelfs dat kijk ik vanaf hier. Dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af![]()
![]()
![]()
Wat ben je soms ook een schat he.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
![]()
!!!!11
DONKEY ROLLERSOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Lijstjes goud? Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op maandag 21 april 2008 20:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En Piles; sorrywas even lijstjes goud maken
En je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor
Er zijn ook mensen met een leven, ik dan weer net niet![]()
![]()
Heiliger Scheisse!!quote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Stage SC #366 To GOG or not to GOG, that's the question.
Die heb ik gemist
De meest recente toevoeging aan mijn stereo-installatie;
Vows are spoken to be broken
quote:Op maandag 21 april 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Er is toch nog iemand
Niet dat er veel zinnigs uit komt![]()
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
*en weer thuis! (en klaar met eten natuurlijk) over exact 69 dagen ben ik klaar \o/quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
senseo?![]()
ik drink hier voornamelijk:
908
010
014
cappuccino met veel suiker, koud water en warme chocomel..
Morgen komt er schijnbaar weer een vervangend koffiezetapparaat (geen senseo)
It's about being boss, not being the boss...![]()
Keurigquote:Op maandag 21 april 2008 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De meest recente toevoeging aan mijn stereo-installatie;
[ afbeelding ]
Foto lijstjes.. Die heb ik goud gespoten met goudsprayquote:Op maandag 21 april 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijstjes goud? Wat moet ik me daar bij voorstellen
En je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor
Er zijn ook mensen met een leven, ik dan weer net niet
Fuck the EBU![]()
Doe het zelver, dat zie ik graag
Zekers
The Big Lebowski.
Vows are spoken to be broken
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Goud met roze
Waar bemoei ik me ook mee, ik heb geen smaak
Ja ik ben een meisjequote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Goud met roze
Waar bemoei ik me ook mee, ik heb geen smaak
Fuck the EBU![]()
Niks tegen roze, maar met goud lijkt het me niet echt superquote:
Maar doe eens pics van het eindresultaat![]()
![]()
Joh!
ja maar het is nog niet klaarquote:Op maandag 21 april 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks tegen roze, maar met goud lijkt het me niet echt super
Maar doe eens pics van het eindresultaat
Fuck the EBU![]()
De Kevers
Goedenavond..
Scheurde ik bijna mijn kniebanden... hinkstapspringen is niet echt heel goed voor je spieren en gewrichten..Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Weet ikquote:
Maar ben wel benieuwdquote:Op maandag 21 april 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Scheurde ik bijna mijn kniebanden... hinkstapspringen is niet echt heel goed voor je spieren en gewrichten..
Dat is ook een baggersport ook
Doe dan gewoon ver-springen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Scheurde ik bijna mijn kniebanden... hinkstapspringen is niet echt heel goed voor je spieren en gewrichten..![]()
Heb lekker Grey's gekeken..quote:Op maandag 21 april 2008 20:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heiliger Scheisse!!
Die heb ik gemist
Kan er nu geen foto van maken, slechte camera en bad lightquote:Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ben wel benieuwd
[..]
Dat is ook een baggersport ook
Doe dan gewoon ver-springen
Fuck the EBU![]()
Morgen danquote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kan er nu geen foto van maken, slechte camera en bad light![]()
![]()
Volgende week, de 1e van 3 competitiewedstrijden.. en ik word vanwege mijn springkwaliteiten altijd voor verspringen en hinkstapsprong opgesteld..quote:
Bij mijn laatste oefensprong.. was het hink....stap....*knaaaaaaaaaak* en...dat deed best pijn.... Dus 40 minuten met een kompress thuis op de bank gelegen..
Afwachten tot morgenquote:Op maandag 21 april 2008 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week, de 1e van 3 competitiewedstrijden.. en ik word vanwege mijn springkwaliteiten altijd voor verspringen en hinkstapsprong opgesteld..
Bij mijn laatste oefensprong.. was het hink....stap....*knaaaaaaaaaak* en...dat deed best pijn.... Dus 40 minuten met een kompress thuis op de bank gelegen..
.
Ja, als ik dan opeens niet kan lopen.. dan is er iets niet goed..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Alvast succesquote:Op maandag 21 april 2008 22:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, als ik dan opeens niet kan lopen.. dan is er iets niet goed..
Fuck the EBU![]()
Dank jequote:
Ach, ik heb wel rare klappen gemaakt.. ook in de tijd dat ik nog actief horde liep.
Dat lijkt me toch zo eng he..quote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Ach, ik heb wel rare klappen gemaakt.. ook in de tijd dat ik nog actief horde liep.
Fuck the EBU![]()
Ik ga ookquote:.
Is het eigenlijk ook.. af en toe scheer een paar mm je over zo'n horde heen..quote:
Ik ga ook lekker mijn bedje in
Blijkbaar, maar ik ben er nogquote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef nicomart het volgende:
Gaan jullie nu allemaal opeens naar bed?![]()
![]()
ik ben james bond aan het kijken!
Hallo!
Slapen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
Nog steeds dit deel?
Buhquote:Op maandag 21 april 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
We zijn nogal stil vanavond
En nu slaapt bijna iedereenJa naja ikzelf was er ook niet, dus opzich moet ik niet zeuren
Mn PM's wat doe je
Praat me eens bij?quote:Op maandag 21 april 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
De hele rel is gigantisch uit de hand gelopen
Je kent het gedoe over het wel of niet lezen van pm's en de mirror? Zo begon het. Inmiddels is Danny en z'n gezin persoonlijk via mail, pm en telefoon bedreigdquote:![]()
![]()
Damnquote:Op maandag 21 april 2008 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent het gedoe over het wel of niet lezen van pm's en de mirror? Zo begon het. Inmiddels is Danny en z'n gezin persoonlijk via mail, pm en telefoon bedreigdZijn daar topics over, of is alleen dit bericht de bron?
FB staat er vol meequote:Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DamnZijn daar topics over, of is alleen dit bericht de bron?
![]()
![]()
Ga ik daar ff neuzenquote:
Mja, er is al een deel verwijderd, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 21 april 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes, vooral de topics met een slotje
Als die niet verwijderd worden tenminste.
Slaapse Pilsiequote:Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook maar eens vandoor
Tot morgen (wie er ook nog is)
Nou hier is het ook niet echt meer dat je zegt van, het toppunt van levendigheid
Slaapse voor iedereen die nog wakker is, ik duik er lekker in
En goeiemorgen voor alle vroege vogels in de ochtend![]()
![]()
late vogel en vroege vogel in een dan maar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Nou hier is het ook niet echt meer dat je zegt van, het toppunt van levendigheid
Slaapse voor iedereen die nog wakker is, ik duik er lekker in
En goeiemorgen voor alle vroege vogels in de ochtend![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen
Eerst koffie
goede morgen!|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)![]()
![]()
Mogguh
Fawkes
Bart
Goedemorgen
Zo, zo... jullie zijn er vroeg bij vandaag
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:55 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen
Zo, zo... jullie zijn er vroeg bij vandaag
Mja en tot laaaaat
Altijd hè
Ach, tot 16.00 man
Oh, en beter wordt het hier gezellig, want ik heb er geen zin in vandaag
Na die vrije dag gisteren heb ik alleen nog maar zin in de zomervakantie![]()
![]()
Zo ik ben naar Leiden; presentaties tot (als het meezit) 6 uur
Fijne dag iedereen![]()
Heb er ook geen zin in, maar zal toch moeten
Sterkte Bart
Goedemorgen
Ga even wat doen aan mijn scriptie.. dus ik zie straks welke topics ik heb gemist..Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Eigenlijk wel ja
Als we in dit tempo doorgaan geen éénquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:31 schreef PieterBas het volgende:
Ga even wat doen aan mijn scriptie.. dus ik zie straks welke topics ik heb gemist..
Maar dan ga ik ook maar iets doen![]()
![]()
![]()
Niet ineens allemaal hard gaan werken
Mijn beeld van stagaires, wat doe je!!
Ik zei niet dat ik hard ging werkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Deansensitized het volgende:
Eerst maar eens cola halen![]()
![]()
Stage moet toch een keer afgerond wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn beeld van stagaires, wat doe je!!
Ik zit al op mijn werk dus waar heb je het overquote:... 6uur laat ?
Luie gekThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Schrok al
Niet schrikken zo vroeg op de morgen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
slotje|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: