Nouja t leek me wel een goeie manier om wat ruimte te besparenquote:Op maandag 21 april 2008 15:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Komt die straks ook met al die spoilers?
Misschien ben ik heel kritisch, maar het is toch even groot maar nu zit het in allemaal vakjes!quote:Op maandag 21 april 2008 16:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nouja t leek me wel een goeie manier om wat ruimte te besparenMaar als je iets anders weet is t ook prima hoor
inderdaad, ik snap het ruimtebesparende ook niet echtquote:Op maandag 21 april 2008 16:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel kritisch, maar het is toch even groot maar nu zit het in allemaal vakjes!
quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap het ruimtebesparende ook niet echt
ff een mailtje gestuurd naar een aantal klasgenoten. Afstuderen is echt slecht voor het onderlinge contact..quote:
ik heb niets ontvangen?quote:Op maandag 21 april 2008 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff een mailtje gestuurd naar een aantal klasgenoten. Afstuderen is echt slecht voor het onderlinge contact..
In de baggerlayout is het maar 1 regel en wordt het uitgerekt als je erop klikt.quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap het ruimtebesparende ook niet echt
jij zit toch niet in mijn klasquote:
Bij mij werkt die baggerlayout niet. Nouja hij werkt wel maar het ziet er niet uit, zo zie ik bijvoorbeeld de naam niet meer van diegene die postquote:Op maandag 21 april 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
In de baggerlayout is het maar 1 regel en wordt het uitgerekt als je erop klikt.
Bootje heeft toch een soort van heldenstatus gecreeerd in zijn stage tijdquote:
haaaaaaiquote:
Zekerquote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje heeft toch een soort van heldenstatus gecreeerd in zijn stage tijd![]()
Lilian-gate heeft me inderdaad erg bekend gemaakt..quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vanavond weer ff lekker douchen en dan pokemonnen (diamond) op mn gedeelde roze nintendo DS.
wonderlijkquote:Op maandag 21 april 2008 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lilian-gate heeft me inderdaad erg bekend gemaakt..![]()
gelukkig zijn we nog samen en gelukkig
ach, moet je maar een stuk teruglezen.. iig, die DS is min of meer voor mn meissie, maar ik speel er af en toe ook op, zeker nu ik pokemon diamond erop heb. dat spel is heerlijk verslavend.quote:
Ik weet het dat het met een sisser is afgelopen, maar wat had de rest gelachenquote:Op maandag 21 april 2008 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lilian-gate heeft me inderdaad erg bekend gemaakt..![]()
gelukkig zijn we nog samen en gelukkig
In het kort.. Bootje had wat dingen gezegd over zijn nachtelijke escapades... Bootje vriendin kwam op Fok!, een aantal hadden een link geplaatst met deze escapades.. Bootje's vriendin was daar niet zo blij mee.. Bootje werd toen een wijs man..quote:
goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het kort.. Bootje had wat dingen gezegd over zijn nachtelijke escapades... Bootje vriendin kwam op Fok!, een aantal hadden een link geplaatst met deze escapades.. Bootje's vriendin was daar niet zo blij mee.. Bootje werd toen een wijs man..
Delftquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haaaaaai![]()
![]()
![]()
ff minuutjes aftellen. was er vanochtend al om 7.15 uur, dus ga lekker om 16.50 uur met de rampstadrail naar Laan van NOI, treintje richting Delft station en dan met de [ afbeelding ] naar mn crib.
Vanavond weer ff lekker douchen en dan pokemonnen (diamond) op mn gedeelde roze nintendo DS.
Een heel slechte SF-seriequote:
quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik kan ook nog wel even posten...!
eet smakelijk!quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag(nog net
) Ben nu gaan eten.
de wordpress versie van mn website aan het updaten!quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de wordpress versie van mn website aan het updaten!![]()
Het is helemaal gelukt ! daar zat ik dus nu al 3 updates voor bang te wachten tot ik het aandurfde...!quote:
Hoezo? Wordpress is toch niet zo heel drama? (het is nogal lang geleden voor mijquote:Op maandag 21 april 2008 17:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het is helemaal gelukt ! daar zat ik dus nu al 3 updates voor bang te wachten tot ik het aandurfde...!
toen ik nog pivotlog gebruikte is het goed vaud gegaan daardoor was ik bang, wou niet weer al mn posts kwijt rakenquote:Op maandag 21 april 2008 17:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoezo? Wordpress is toch niet zo heel drama? (het is nogal lang geleden voor mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |