0quote:
Heb je goedquote:Op maandag 21 april 2008 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aah ok, dan wacht ik rustig af tot de site wel goed werkt...!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot zover mijn wiskundige raadseltjes voor vandaag![]()
Omdat eiπ -1 is en -1+1 0 isquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef plukkert het volgende:
[..]Dan had je het fout neergezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot zover mijn wiskundige raadseltjes voor vandaag
![]()
jij had pi en i omgedraaid
Fuck the EBU
Wat je allemaal niet met plastic kan doenquote:Op maandag 21 april 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, heb ik 15 minuten gezocht naar een schroef die geschikt is om een foto in lijstje op te hangen en ook past in de plug die al in de muur zit, kom ik boven, heb ik hier alleen een kruiskop schroevendraaier, maar die heb ik nu net niet nodig. Kan ik weer naar beneden, naar de schuur, half uur zoeken naar een geschikte schroevendraaier. En dat allemaal voor 1 foto.
En met mijn creditcard de schroef erin draaien was ook geen succes, net als een plectrum en het lipje van een colablikje.
Maakt niet uit bij een vermenigvuldigingquote:Op maandag 21 april 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had je het fout neergezet![]()
Gelukkig is vermenigvuldigen Commutatiefquote:Op maandag 21 april 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had je het fout neergezet![]()
alsof die mannen daar wat van merken en ook echt nat worden van zulke klusjesquote:Op maandag 21 april 2008 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze opgedroogd en verkopen ze nog niets..
Ja maar zo kan ik toch niet googelenquote:Op maandag 21 april 2008 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maakt niet uit bij een vermenigvuldiging
Het is niet goed als de mannen daar nat van wordenquote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
alsof die mannen daar wat van merken en ook echt nat worden van zulke klusjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |