Op de basisschool zeiden ze dat ik te kinderachtig kinds was en dat ik met moeite de mavo zou kunnen halen.. Toen kwam de CITO terug en had ik havo/vwo niveau.. Dus zei de school dat ik dan maar naar een mavo/havo klas moest gaan. Ik gedaan. Kon met mijn cijfers wel over naar 2 VWO maar dat durfde ik niet... Toen mn havo zonder problemen doorlopen..quote:Op maandag 21 april 2008 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh op de een of andere manier dacht ik dat jij VWO had gedaan (weet niet waarom)
oogjes dicht!!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
Oooh de vogels willen kindjes zitten achter elkaar aan hier..
Zelfde soort verhaal maar bij mij was het vbo.. Mavo dus zonder problemen (behalve Duits dan) doorlopen..quote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op de basisschool zeiden ze dat ik te kinderachtig kinds was en dat ik met moeite de mavo zou kunnen halen.. Toen kwam de CITO terug en had ik havo/vwo niveau.. Dus zei de school dat ik dan maar naar een mavo/havo klas moest gaan. Ik gedaan. Kon met mijn cijfers wel over naar 2 VWO maar dat durfde ik niet... Toen mn havo zonder problemen doorlopen..
ik heb A12 en B12 gedaanquote:
Jaquote:Op maandag 21 april 2008 14:53 schreef PieterBas het volgende:
Gaan we nu allemaal pronken met onze examenpakketten
Waarom zou je dat in hemelsnaam doenquote:
en welke studie doe je nu?quote:
Heb eerst Havo E&M gedaan en daarna wist ik niet wat ik wou, dus ben ik een jaartje deelcertificaten gaan doen, Wiskunde B12, Natuurkunde en scheikunde...:@ Dus denk dat ik hier het breedste pakket van iedereen hebquote:Op maandag 21 april 2008 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen
International Business and Management, vrij veel statistiek.quote:
Ah zoquote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb eerst Havo E&M gedaan en daarna wist ik niet wat ik wou, dus ben ik een jaartje deelcertificaten gaan doen, Wiskunde B12, Natuurkunde en scheikunde...:@ Dus denk dat ik hier het breedste pakket van iedereen heb
Dat was bij ons niet zo hoor. Je kreeg tijdens B1 wel 1 periode een statistiekvak, maar dat was 't dan ook wel.quote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah zoIk wou al zeggen, A12 en B12 allebei doen is totaal onlogisch aangezien A12 ook in B12 zit
kloptquote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah zoIk wou al zeggen, A12 en B12 allebei doen is totaal onlogisch aangezien A12 ook in B12 zit
Ik denk hetquote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef plukkert het volgende:
[..]
Dat was bij ons niet zo hoor. Je kreeg tijdens B1 wel 1 periode een statistiekvak, maar dat was 't dan ook wel.
Maar misschien is dat een verschil tussen havo en vwo?
quote:Op maandag 21 april 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
Ik mocht tenminste nog mijn eigen pakket kiezen op de HAVO
Jonge broekies allemaal hier
QFT..quote:Op maandag 21 april 2008 15:04 schreef PieterBas het volgende:
Wat was ik blij dat ik voor het hele vmbo gezeik klaar was met de mavo.. vmbo heeft lekker zo'n goede naam opgebouwd
* PieterBas is voorstander van het terugbrengen van de mavo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |