Ik ga ookquote:
Is het eigenlijk ook.. af en toe scheer een paar mm je over zo'n horde heen..quote:
Blijkbaar, maar ik ben er nogquote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef nicomart het volgende:
Gaan jullie nu allemaal opeens naar bed?
Buhquote:Op maandag 21 april 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
We zijn nogal stil vanavond
En nu slaapt bijna iedereen
Praat me eens bij?quote:Op maandag 21 april 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
De hele rel is gigantisch uit de hand gelopen
Je kent het gedoe over het wel of niet lezen van pm's en de mirror? Zo begon het. Inmiddels is Danny en z'n gezin persoonlijk via mail, pm en telefoon bedreigdquote:
Damnquote:Op maandag 21 april 2008 23:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent het gedoe over het wel of niet lezen van pm's en de mirror? Zo begon het. Inmiddels is Danny en z'n gezin persoonlijk via mail, pm en telefoon bedreigd
FB staat er vol meequote:Op maandag 21 april 2008 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DamnZijn daar topics over, of is alleen dit bericht de bron?
Ga ik daar ff neuzenquote:
Mja, er is al een deel verwijderd, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 21 april 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes, vooral de topics met een slotje
Als die niet verwijderd worden tenminste.
Slaapse Pilsiequote:Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook maar eens vandoor
Tot morgen (wie er ook nog is)
late vogel en vroege vogel in een dan maar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Nou hier is het ook niet echt meer dat je zegt van, het toppunt van levendigheid
Slaapse voor iedereen die nog wakker is, ik duik er lekker in
En goeiemorgen voor alle vroege vogels in de ochtend![]()
![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:55 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen
Zo, zo... jullie zijn er vroeg bij vandaag
Als we in dit tempo doorgaan geen éénquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:31 schreef PieterBas het volgende:
Ga even wat doen aan mijn scriptie.. dus ik zie straks welke topics ik heb gemist..
Ik zei niet dat ik hard ging werkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Deansensitized het volgende:
Niet ineens allemaal hard gaan werken
Stage moet toch een keer afgerond wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:34 schreef Deansensitized het volgende:
Niet ineens allemaal hard gaan werken
Mijn beeld van stagaires, wat doe je!!
Ik zit al op mijn werk dus waar heb je het overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |