quote:
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.quote:Op maandag 21 april 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
Ik mocht tenminste nog mijn eigen pakket kiezen op de HAVO
Jonge broekies allemaal hier
zelfde leeftijd!quote:
Dat zou inderdaad nog wel een aardige zijnquote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
hebben we btw geen lijstje meer met wie waar zit?
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT..
VMBO staat gelijk aan lijpe mocro's en comazuipen....
Kan iemand voor mij de OP fixen? mijn icoontje klopt op een of andere manier niet goed met de tags en dat kan natuurlijk niet!
hebben we btw geen lijstje meer met wie waar zit?
Dus nu 2 kaartjesquote:Op maandag 21 april 2008 15:13 schreef jna het volgende:
Nog een uitnodiging voor de perspresentatie van north sea jazz gekregen
Ik ook, maar vond t juist fantastisch! De leraren hadden nog geen idee hoe ze met dat "zelfstandig werken" om moesten gaan dus al die uren werden vooral gebruikt om te poolen aan de overkantquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren stakingquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.
2 maand maar!quote:
We kunnen 't wel in de wiki zetten en daar naar linken anders?quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.
nu moet ik zeggen dat met alleen de UI in de OP het ook een beetje zo word, mensen plaatsten zichzelf in de OP komen 1 x langs en blijven staan...quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.
Ik stond bier te drinken in Den Haag.quote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren staking![]()
Dat was zo'n leuke dagquote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren staking![]()
Ik denk dat wij nu wel een vaste groep hebben, dus het kan er in principe wel weer bij gezet worden in de OP.quote:Op maandag 21 april 2008 15:18 schreef plukkert het volgende:
[..]
We kunnen 't wel in de wiki zetten en daar naar linken anders?
Kan de OP sowieso niet een beetje geupdate worden?quote:Op maandag 21 april 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nu wel een vaste groep hebben, dus het kan er in principe wel weer bij gezet worden in de OP.
hoe wil je het dan hebben?quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kan de OP sowieso niet een beetje geupdate worden?
wat een heerlijk gevoel he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Pfff, je lijkt wel een vrouwquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat een heerlijk gevoel he!
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
waarom opgeruimd...? in een bende kun je toch altijd alles beter vinden?quote:
quote:
maar dat ben je toch ook...?quote:
Sommige mensen wel ja... ikke namelijk niet.. Mijn kamer is altijd opgeruimd, terwijl mijn bureau af en toe een chaos isquote:Op maandag 21 april 2008 15:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom opgeruimd...? in een bende kun je toch altijd alles beter vinden?
Hoi Dean.quote:
Deanquote:Op maandag 21 april 2008 15:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Alex
Tenminsten iemand die mijn positiviteit ziet
Goedemiddag Deanquote:Op maandag 21 april 2008 15:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Alex
Tenminsten iemand die mijn positiviteit ziet
een vrouw die het snaptquote:Op maandag 21 april 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
Ik ben in een opgeruimde kamer juist altijd alles kwijt
The horror, the horror...quote:
senseo?quote:Op maandag 21 april 2008 15:41 schreef T3rr0r het volgende:
Het nadeel van veel zelfstandigheid op je stage.. al een uur lang niksen, surfen, forummen, hyven omdat je niet weet waar je moet beginnen
En het koffiezetapparaat is kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Stage SC voetbalteam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Singles lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MeetersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics en allerlei nutteloze relevante statistieken zie: StageSC-topic statistieken (met dank aan Piles!)
Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP
Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"
========================================================
Die spoilers werken lekker ruimtebesparend (iig in de baggerlayout). Verder even Piles' siglink gebruikt voor de topiclijst (aangezien die andere bij #270 ophield). Als jullie 'm ok vinden zal ik zo alle icons die ik herken overhevelen en zet ik 'm op de wiki
![]()
![]()
uhm, wat zijn "meeters"? mensen die komen naar een SC meet?
verder mis ik nog een lijstje voor mensen wie waar werken en wat doen..Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Yep. Alleen we weten nog niet wanneerquote:Op maandag 21 april 2008 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, wat zijn "meeters"? mensen die komen naar een SC meet?Kijk nog eens goedquote:verder mis ik nog een lijstje voor mensen wie waar werken en wat doen..![]()
![]()
sorry, zat niet op te letten.. :$quote:Op maandag 21 april 2008 15:54 schreef plukkert het volgende:
[..]
Yep. Alleen we weten nog niet wanneer
[..]
Kijk nog eens goed
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: