Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.quote:Op maandag 21 april 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
Ik mocht tenminste nog mijn eigen pakket kiezen op de HAVO
Jonge broekies allemaal hier
zelfde leeftijd!quote:
Dat zou inderdaad nog wel een aardige zijnquote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
hebben we btw geen lijstje meer met wie waar zit?
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT..
VMBO staat gelijk aan lijpe mocro's en comazuipen....
Kan iemand voor mij de OP fixen? mijn icoontje klopt op een of andere manier niet goed met de tags en dat kan natuurlijk niet!
hebben we btw geen lijstje meer met wie waar zit?
Dus nu 2 kaartjesquote:Op maandag 21 april 2008 15:13 schreef jna het volgende:
Nog een uitnodiging voor de perspresentatie van north sea jazz gekregen
Ik ook, maar vond t juist fantastisch! De leraren hadden nog geen idee hoe ze met dat "zelfstandig werken" om moesten gaan dus al die uren werden vooral gebruikt om te poolen aan de overkantquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren stakingquote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik had net de pech in het eerste jaar Tweede Fase te zitten.
2 maand maar!quote:
We kunnen 't wel in de wiki zetten en daar naar linken anders?quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.
nu moet ik zeggen dat met alleen de UI in de OP het ook een beetje zo word, mensen plaatsten zichzelf in de OP komen 1 x langs en blijven staan...quote:Op maandag 21 april 2008 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OP daardoor een beetje lang en de helft kwam hier 1keer maar stonden maanden in de OP.
Ik stond bier te drinken in Den Haag.quote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren staking![]()
Dat was zo'n leuke dagquote:Op maandag 21 april 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ook nog staan rellen in Den Haag tijdens de eerste scholieren staking![]()
Ik denk dat wij nu wel een vaste groep hebben, dus het kan er in principe wel weer bij gezet worden in de OP.quote:Op maandag 21 april 2008 15:18 schreef plukkert het volgende:
[..]
We kunnen 't wel in de wiki zetten en daar naar linken anders?
Kan de OP sowieso niet een beetje geupdate worden?quote:Op maandag 21 april 2008 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nu wel een vaste groep hebben, dus het kan er in principe wel weer bij gezet worden in de OP.
hoe wil je het dan hebben?quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kan de OP sowieso niet een beetje geupdate worden?
wat een heerlijk gevoel he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Pfff, je lijkt wel een vrouwquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat een heerlijk gevoel he!
GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |