Je moet het ook niet gaan googlen, dat is vals spelenquote:
Ja maar ik heb geen wiskundige knobbelquote:Op maandag 21 april 2008 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan googlen, dat is vals spelen
Och, paar tags maar die niet kloppen.quote:
Mmh ok, goed puntquote:Op maandag 21 april 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen wiskundige knobbelIk had wiskunde A1!
Samequote:
Ik A1+2. Later wel nog wat financiele rekenkunde gedaan. Veel meer kan ik niet, maar heb het gelukkig ook zeer zelden nodig.quote:
opletterquote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is niet goed als de mannen daar nat van worden![]()
Ik deed wel HAVOquote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
Ik had het pretpakketmaar wel met biologie en informatica als extra vakken
Heb ik ook gedaan, maar dan VWO en nog Informatica erbijquote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik deed wel HAVO
Maar wel met het zwaarste pakket: Wiskunde B1+2, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Economie 1+2![]()
Maar met mijn opleiding Bedrijfskundige Informatica heb ik daar maar weinig aan gehad, eigenlijk
Dat dusquote:• Discuss the elution order of the components, using the following data.
• Calculate the electrophoretic mobility for each component.
• Graph these mobilities vs pH, and check if this is in accordance with theory.
Baas boven baasquote:Op maandag 21 april 2008 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar dan VWO en nog Informatica erbij
whehe ik precies andersom. Meetkunde kon ik totaal niet. Geef mij maar algebraquote:Op maandag 21 april 2008 14:41 schreef plukkert het volgende:
Overigens is vind ik B2 makkelijker dan B1, dat integreren enzo stond me niet echt aanmaar dankzij
meetkunde
heb ik m'n examen nog gehaald
jamaar ik had ook havo..quote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik deed wel HAVO
Maar wel met het zwaarste pakket: Wiskunde B1+2, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Economie 1+2![]()
Maar met mijn opleiding Bedrijfskundige Informatica heb ik daar maar weinig aan gehad, eigenlijk
Oh op de een of andere manier dacht ik dat jij VWO had gedaan (weet niet waarom)quote:Op maandag 21 april 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
jamaar ik had ook havo..
Maar dan pretpakket; C&M :
Wiskunde A1, Duits, CKV 2 en 3, Geschiedenis en Economie 1
Op de basisschool zeiden ze dat ik te kinderachtig kinds was en dat ik met moeite de mavo zou kunnen halen.. Toen kwam de CITO terug en had ik havo/vwo niveau.. Dus zei de school dat ik dan maar naar een mavo/havo klas moest gaan. Ik gedaan. Kon met mijn cijfers wel over naar 2 VWO maar dat durfde ik niet... Toen mn havo zonder problemen doorlopen..quote:Op maandag 21 april 2008 14:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh op de een of andere manier dacht ik dat jij VWO had gedaan (weet niet waarom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |