Wat ben je soms ook een schat he.quote:
Lijstjes goud? Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op maandag 21 april 2008 20:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
En Piles; sorrywas even lijstjes goud maken
Heiliger Scheisse!!quote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hadden er een heel topic over![]()
Stage SC #366 To GOG or not to GOG, that's the question.
quote:Op maandag 21 april 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Er is toch nog iemand
Niet dat er veel zinnigs uit komt![]()
*en weer thuis! (en klaar met eten natuurlijk) over exact 69 dagen ben ik klaar \o/quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
senseo?![]()
ik drink hier voornamelijk:
908
010
014
cappuccino met veel suiker, koud water en warme chocomel..
Keurigquote:Op maandag 21 april 2008 20:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De meest recente toevoeging aan mijn stereo-installatie;
[ afbeelding ]
Foto lijstjes.. Die heb ik goud gespoten met goudsprayquote:Op maandag 21 april 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijstjes goud? Wat moet ik me daar bij voorstellen
En je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor
Er zijn ook mensen met een leven, ik dan weer net niet
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Goud met roze
Waar bemoei ik me ook mee, ik heb geen smaak
Ja ik ben een meisjequote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Goud met roze
Waar bemoei ik me ook mee, ik heb geen smaak
Niks tegen roze, maar met goud lijkt het me niet echt superquote:
ja maar het is nog niet klaarquote:Op maandag 21 april 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks tegen roze, maar met goud lijkt het me niet echt super
Maar doe eens pics van het eindresultaat
Weet ikquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Scheurde ik bijna mijn kniebanden... hinkstapspringen is niet echt heel goed voor je spieren en gewrichten..
quote:Op maandag 21 april 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Scheurde ik bijna mijn kniebanden... hinkstapspringen is niet echt heel goed voor je spieren en gewrichten..
Heb lekker Grey's gekeken..quote:Op maandag 21 april 2008 20:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heiliger Scheisse!!
Die heb ik gemist
Kan er nu geen foto van maken, slechte camera en bad lightquote:Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ben wel benieuwd
[..]
Dat is ook een baggersport ook
Doe dan gewoon ver-springen
Morgen danquote:Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kan er nu geen foto van maken, slechte camera en bad light
Volgende week, de 1e van 3 competitiewedstrijden.. en ik word vanwege mijn springkwaliteiten altijd voor verspringen en hinkstapsprong opgesteld..quote:
Afwachten tot morgenquote:Op maandag 21 april 2008 21:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week, de 1e van 3 competitiewedstrijden.. en ik word vanwege mijn springkwaliteiten altijd voor verspringen en hinkstapsprong opgesteld..
Bij mijn laatste oefensprong.. was het hink....stap....*knaaaaaaaaaak* en...dat deed best pijn.... Dus 40 minuten met een kompress thuis op de bank gelegen..
Ja, als ik dan opeens niet kan lopen.. dan is er iets niet goed..quote:
Alvast succesquote:Op maandag 21 april 2008 22:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, als ik dan opeens niet kan lopen.. dan is er iets niet goed..
Dank jequote:
Dat lijkt me toch zo eng he..quote:Op maandag 21 april 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je
Ach, ik heb wel rare klappen gemaakt.. ook in de tijd dat ik nog actief horde liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |