quote:Op woensdag 16 april 2008 21:48 schreef Leandra het volgende:
Claire 5% = 50 CP's
Amanda 21% = 210 CP''s
Jaap 22% = 220 CP's
Huub 25% = 250 CP's
Brian 27% = 270 CP's
En Brian gaat tekeer alsof hij zojuist de jackpot in de Staatsloterij gewonnen heeft
Bij de laatste BB was een notaris aanwezig door alle kritiek, dat zal nu ook wel gebeuren.quote:
Hoef niet te sparen.........geld zat!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik zou zeggen..."Sparen voor de finale mensen"
BTW THX Roevka.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef neehe het volgende:
[..]
Bij de laatste BB was een notaris aanwezig door alle kritiek, dat zal nu ook wel gebeuren.
En dan wint Huub.
van mij mag datquote:Op woensdag 16 april 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ik Jaap zou zijn, alle bommen los, fuck them all en binnen veertien dagen 3 mensen over de rooie en weg....Niks punten, gewoon op eigen kracht
doe je dat thuis ook?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:30 schreef Yasminn het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me.
Dr komt voor 15 mei een koffertje met geld binnen, claire gaat em nemen.
Jaap naait Huubje in de halve finale.
Brian, Amanda en Jaap in de finale.
Huub, je kan dekrijgen! (K)
0900-AMANDA.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
van mij mag dat
maar ik denk eerder dat we 4 weken reclame campagnes krijgen "kijk mij lief en leuk zijn. Bel voor mij!"
Ja hoor... het op en neer gewip met alles wat een gleufje heeft van Huub heeft vertrouwen gewektquote:Op woensdag 16 april 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
Del probeert nog steeds de inhoud van de brief te begrijpen.
Jaap zegt "Ik ben zo de lul!! Want ik ben geen stelletje."
Tja Jaap, dat krijg je nou van dat heen en weer gewip. Niemand vertrouwd je nog
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor... het op en neer gewip met alles wat een gleufje heeft van Huub heeft vertrouwen gewekt
Tja ik zei het net al en Huub zegt het hij en Jaap denken een stuk snellerquote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft het nog niet door.
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is een gezonde jongen.
En de laatste tijd is hij toch heel rustig wat dat betreft
Dat zal die ook nooit doorkrijgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft het nog niet door.
De Streamchat op VOL is gesloten.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat gajes opeens vandaan?
Geen idee maar 1 ding weet ik zeker ze gaan niet onze COS reeks verneukenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat gajes opeens vandaan?
nee?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
Thnx Akveor![]()
Is het popolldrama hier nou groter dan in de villa??![]()
Wij worden hier steeds meer helderziend.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
nee?
Fok liep vast, ja, maar de COSsers hadden het allemaal al voorspeld, dacht ik.
Hoezo paaien? Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 16 april 2008 22:36 schreef Lady-night het volgende:
En net wat iemand al zei.....Brian gaat Amanda paaien
Jaap is gewaarschuwd en lekker simpel ook.Hoeveel informatie wil je nog krijgen.We hebben hier haast allemaal Jaap proberen te helpen met die 8 uur.En het enige wat hij heeft gedaan is nog meer verwarring zaaien en geen stelling ingenomen.Heel dom van Japie.Had hij tegen Brian en Amanda gespeeld,dan waren er hier een heleboel overgelopen naar Jaap.Nu heeft Huub weer alle stemmen .quote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef mazaru het volgende:
Zou lekkersimpel nu ook in een hoekje liggen te huilen
[ afbeelding ]
En Flens iets lekkers van Brian.... voor wat hoort wat.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef janny50 het volgende:
Geen twijfel mogelijk, die Brian heeft weer iets lekker van Flens gehad.
Het voorspellen en dan toch nog zo verontwaardigd zijn... al met al heeft Huub weer een hintje gekregen dat hij dus toch niet zonder Claire kan... dat was hij misschien vergeten als hij weer (ruimschoots) gewonnen had.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
nee?
Fok liep vast, ja, maar de COSsers hadden het allemaal al voorspeld, dacht ik.
laat hij dat maar denken .............................quote:Op woensdag 16 april 2008 22:41 schreef Lady-night het volgende:
Brian denkt dus echt dat hij winnaar is.....eng
Wat een top GIF.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Champagneglazen in de hand. We gaan het vieren!!!
Grote genade!!
Ik wist dat die dom was, maar zo dom had ik toch echt niet gedacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
mazaru, serieus... je bent in topvorm vanavondquote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Grote genade!!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Grote genade!!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
En Flens iets lekkers van Brian.... voor wat hoort wat.....
Ik vind het alles behalve natuurlijk. Het past natuurlijk wel in de geldhonger van JdM, maar absoluut niet in het spel.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Jaap heel vaak heeft geroepen dat de finale niet per sms wordt beslist omdat het hem achter werd meegedeeld. Nu blijkt het toch zo te zijn. Natuurlijk wordt het per sms beslist.
Hij blijft, hoe dan ook, met een fucking stelletje over.....gewoon redelijk hopeloos....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef yellowfirst het volgende:
Al met al, het is Jaap , denk ik, die een doorslaggevende rol in dit spelleke de doorslag geeft...
We mogen smsen ja. Wie zegt dat dat niet ook gemanipuleerd wordt door de Febo?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Jaap heel vaak heeft geroepen dat de finale niet per sms wordt beslist omdat het hem achter werd meegedeeld. Nu blijkt het toch zo te zijn. Natuurlijk wordt het per sms beslist.
niet vergeten tegen netty te zeggen dat ze een varkenskop heeft en 2 debielen zonenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef Yasminn het volgende:
[..]
Dit vind ik echt niet leuk!HOE DURF JE?!
JE DOET ME PIJN!![]()
FOK YOU!
Doe normaal, mondje!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef tutjehola het volgende:
Brian: al die mensen thuis, de streamers hebben op me gestemd.
Ben, de vriend van Huub. Kwam zo'n half uurtje binnen nadat broer Joris was vertrokken.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef Py het volgende:
Wie is die kale?
Ik kom vanaf vandaag op Fok.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
VOL is dicht, dus....sommige vervelende posters daar zoeken hun heil nu hier.
Heb haar ooit wel eens horen schreeuwen tegen Sylvia en Huub: " De popo? Als je het daar van moet hebben, dan ben je pas echt zielig!"quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat met deze finale in zicht de popo ineens wel heel belangrijk is.
[ afbeelding ]
fuck off brajen ik heb niet op jou gestemd dit is gemanipulleerd hoor debielquote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef tutjehola het volgende:
Brian: al die mensen thuis, de streamers hebben op me gestemd.
't Nog debielere zusje van Amanda, if possible.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef avonne het volgende:
Ach, joh,
Tis net alsof Amanda aan het meeposten is
Tja, Huub schuift in z'n euforie Claire volledig aan de kant. En nog lijkt ze het allemaal te pikken. Vanavond gaf hij haar ongeveer tien keer een reden om hem wél een mes en z'n rug te steken. Hopelijk valt het kwartje toch nog een keer bij haar.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Volgens mij vertrouwen Huub en Claire elkaar niet 100%
Oh men ze zijn zo makkelijk. Maar Brian zal nog wel nattigheid voelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat met deze finale in zicht de popo ineens wel heel belangrijk is.
[ afbeelding ]
Dat is Ben. Een vriend van Huubquote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef Py het volgende:
Wie is die kale?
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf vandaag op Fok.
Kwam tot vanmorgen wel op Vol.
Tot ik vanmorgen door Snaptnix werd uitgemaakt voor 'dom wicht'.
Dit was voor mij de druppel met hun vriendjespolitiek daar.
Dus ik kom hier niet omdat Vol nu de ST dicht heeft gegooid.
En ik doe mijn best om niet vervelend te zijn.
ja, tegen Jaap zei hij dat hij hen er allebei in zal houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft ook door dat die beter Claire erin kan houden volgende week?
Ik denk dat het weinig zin heeft hier op door te gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Yasminn het volgende:
[..]
Wat? Ik vind Brian geweldig?![]()
Stel dit vraag aan Huubje.
Kusje?
Welkomquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
knip...........
Leuk om te zien he. Maar wel lastig: welke stream te volgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Oh men ze zijn zo makkelijk. Maar Brian zal nog wel nattigheid voelen.
Ik word soms echt zo moe van jouw feiten.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef akveor het volgende:
Voor Jaap kan het natuurlijk ook nog helemaal anders worden. Feit is dat hij de verkeerde keuze gemaakt heeft om het sterke drietal op te breken dan om met z'n drietjes tegen B en A te spelen. Zoals al zo vaak gezegd.
Maar er kan nog van alles gebeuren voor de ontslagronde. Zo'n koffertje zie ik absoluut nog tot de mogelijkheden behoren. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de febo het ook zat is dat Jaap et hen spelletjes prbeert te spelen.
En heerlijk hoe euforisch Brian s over deze schijnoverwinning. Wat een Top streamavond. De kaarten liggen eindelijk op tafel.
Welkom Anke...plek zat en zo te zien komen er nog wel meer plekjes vrij....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Jij wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Kun je ook op Dennis sms-en ????
Iedereen is hier welkom hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ok, ik zal je geen dom wicht noemenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Claire zag wel dat als Amanda vertrekt, al haar stemmen naar Brian zullen gaan. Maar Huub heeft een afspraak met Jaap waaraan hij zich wil houden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, tegen Jaap zei hij dat hij hen er allebei in zal houden
weet iemand wat Huub en Claire allemaal besproken heeft?
Die is druk bezig een kinderwagen uit te zoeken...............quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Jij welquote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Huub krijgt stiekem wat spelinfo van Ben. Dat Jaap álles doorlult aan Brian..
en soundlock
Waarvoor?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Kinga het volgende:
en waarschuwing van febo tijdens soundlock
Jammer dat Twents zo goed te verstaan is. Het had een beetje op Pappiaments moeten lijken. Dan was er niets aan de hand geweestquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En terecht dat die vuige oldenzaalse kale neet z'n graftakkenmuil moet houden.....
Als ie nu slimmer was, deed ie het in onverstaanbaar dialect, net als Brian, Kenny en Sandy.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef fredfik het volgende:
goed zo ben...ga zo door,mag de familie van de rat ook!!!!!!!
Dat doen ze toch al zo vaakquote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
Huh hoor ik nu Brian en Amanda zeggen dat de telefoonlijnen vrijkomen? Bedoelen ze daarmee dat ze onbeperkt mogen bellen?
Mooi.... als dit Jaap's doodsvonnis niet is....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Marieke_B het volgende:
Ben vertelt dat Jaap alles doorlult.
Soundlock
Waarschuwing: geen spelinfo
Ben; 'o ik dacht alleen recente info'
"Dom wicht!!!" Hoe dúrft ze!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Oh dan neem ik de hele dag vrijquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]hallo skattie
je valt met de neus in de boter
Jaap wil Dennis laten optreden op zijn bruiloft !!
Hij verteld Huub dat Jaap in geuren en kleuren alles aan Brian zit door te vertellen (bever, etc)quote:
En toch vetrouw ik haar nog niet. Als je haar achterban ook ziet, dan kan ik bijna niet geloven in haar naïviteit in het spel. Maar dan zou ze dus een briljant actrice zijn. En dat vind ik ook weer moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Huub schuift in z'n euforie Claire volledig aan de kant. En nog lijkt ze het allemaal te pikken. Vanavond gaf hij haar ongeveer tien keer een reden om hem wél een mes en z'n rug te steken. Hopelijk valt het kwartje toch nog een keer bij haar.
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Marieke_B het volgende:
Soundlock
Toch jammer ze geen Antilliaans sprekenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Marieke_B het volgende:
Soundlock
Beter danquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
Negeer dat kind nu even dan ruim ik even op.
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
Geloof je daar nou echt in?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi.... als dit Jaap's doodsvonnis niet is....
Toch geloof ik er niet in dat Jaap zo aan de kant geschoven mag worden. Er komt vast nog iets.... dit is te gemakkelijk. Exit Brian is veel logischer.
Ik heb er al notes van gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
"Warm welkom" is our middle name!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Anke78 het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor het warme welkom!
Joh pie klept dur drek al deur an doetlulquote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ie nu slimmer was, deed ie het in onverstaanbaar dialect, net als Brian, Kenny en Sandy.
Hoi.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Anke78 het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor het warme welkom!
Mocht ze het echt allemaal spelen, dan driewerg hulde voor d'r. Maar joh, ze jankt de ogen uit d'r hoofd bij een artikel in de krant en wanneer ze niet met d'r moeder een jurk mag uitzoeken. En dan moet papa op komen draven.....Voorlopig hou ik het nog op: onschuldig, lief en naief.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Py het volgende:
[..]
En toch vetrouw ik haar nog niet. Als je haar achterban ook ziet, dan kan ik bijna niet geloven in haar naïviteit in het spel. Maar dan zou ze dus een briljant actrice zijn. En dat vind ik ook weer moeilijk te geloven.
+1quote:Op woensdag 16 april 2008 23:02 schreef Copycat het volgende:
Toch weer genant dat er nu wel meteen een soundlock kan komen en Brian ongestoord Papiamento heeft kunnen lullen met zijn gasten.
Preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dankzij de vele quotes nog een flink karwei.
Jij bent absoluut niet vervelend, integendeel.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik heb Kennith (geen foute gast overigens) nog nooit een redelijk zinnig woord in het nederlands horen vertellen, denk jij dat hem dat in z'n moerstaal wel luktquote:Op woensdag 16 april 2008 23:02 schreef Copycat het volgende:
Toch weer genant dat er nu wel meteen een soundlock kan komen en Brian ongestoord Papiamento heeft kunnen lullen met zijn gasten.
Ik ga de mijne wel ff aanpassen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies
Iedereen OPLETTEN !
Als je qoute, haal dan weg dat stuk wat je niet bevalt, dat scheelt héél véél werk voor een modje
maar volgens mij krijgt hij valse info.... want Jaap heeft helemaal niet alle plannen doorverteld...quote:Op woensdag 16 april 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Huub krijgt stiekem wat spelinfo van Ben. Dat Jaap álles doorlult aan Brian..
en soundlock
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
Del is bezig om rat helemaal para te maken. Ze zegt dat hen met zijn drieën er voor kunnen zorgen dat rat de minste punten gaat krijgen. Zodat rat er uit moet.
Dat wordt dus een charme-offensief op Jaap de komende weken
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik word soms echt zo moe van jouw feiten.....![]()
Huub met Jaap gaat iedere keer goed, totdat er een chick binnenkomt en Huub Jaap weer voor een groot deel links laat liggen. Jaap kon en kan niet anders dan hij gedaan heeft. Nog los van opdrachten en bescherming van achteren.
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?
Brian denkt dat er tijdens de ontslagronde nog veel spanning opgebouwd kan worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
B&A in de tuin, interessant wat er uit die strotjes komt ?
Stel je voor dat Jaap dan met die del gaat samenwerkenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
Ligt het aan mij of proef ik op Fok toch iets van euforie? Als Huub nu ook nog ff kapt met pingelen dan is dit een topstreamavond....
Daar ga ik fijn van dromen.....quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
moet ze ook vooral blijven doen vinden de kijkers heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
Zooooooo het gesprek gaat weer eens over het huwelijk van H en C.
Hoe nep het is, hoe dom Claire is, hoe vals Huub is
sorry sorry....duizendmaal sorry...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?
en zover ik weet heeft huub samen met jaap en lieke zoveel als kan een groepje van
3 wllen vormen, net als toen met SHE. dus jaap (als jij) moet niet zo zeiken
Hij klinkt heel kalm.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
Brian kan nu aardig in de stress raken.
Ik heb ook nog nooit een SMS'je gestuurd. Misschien doe ik het wel met de finale.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.
Gelukkig heeft Johnny geen euro van me gehad
Kon er geSMSed worden dan ? Wat is het nummer ?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.
Gelukkig heeft Johnny geen euro van me gehad
Tnxquote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian denkt dat er tijdens de ontslagronde nog veel spanning opgebouwd kan worden.
A vindt het naief van Claire, dat ze trouwt VOOR de ontslagronde en niet daarna.........(hokje)
Als hij met getuite lippen diep adem naar binnen zuigt en die hard weer uitblaast, is hij niet kalm; en dat deed ie netquote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij klinkt heel kalm.
Maar ik blijf er even bij, je weet nooit
en dat ondanks de 'overwinning' van rat nog welquote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda dwaalt weer af naar het huwelijk dat zit haar zo dwars
666quote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon er geSMSed worden dan ? Wat is het nummer ?
Ach, Amanda weet nog steeds niet dat de aarde rond isquote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Dark het volgende:
Brian verwacht van 15 tot 22 mei een hoge spanning!
Amanda vraagt zich af of de ontslagronde gaat werken.
daar ben ik het ab-so-luut niet mee eens !quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?
en zover ik weet heeft huub samen met jaap en lieke zoveel als kan een groepje van
3 wllen vormen, net als toen met SHE. dus jaap (als jij) moet niet zo zeiken
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda denkt dat de komende ontslagronde niet gaat werken..
Brian denkt dat er nog mogelijkheden zijn omdat het huwelijkspektakel dan voorbij is.
Soms denk ik dat Amanda slimmer is dan Brian..
Kenneth heeft volledig bij mij afgedaan na zijn belachelijk bodychecks op Huub. Verder heb je wel een puntquote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb Kennith (geen foute gast overigens) nog nooit een redelijk zinnig woord in het nederlands horen vertellen, denk jij dat hem dat in z'n moerstaal wel lukt
Wat heeft dat met COS te maken?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef thundernoom het volgende:
Er heerste een kut-stemming op vol toen bekend werd dat alle mensen die een BAN hebben gehad afgelopen maand mensen huub fans waren .
Er zijn wat oud-miljonairs die op voet van oorlog leven met de redactie van de gouden kooiquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Vindt het wel jammer dat de oud-miljonairs geen rol gaan spelen
en terecht........ hoop dat Huub en Jaap eerlijk blijven naar elkaar toe en samen proberen Brian eruit te spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
volgens mij zit jaap achter
Amanda ziet dingen vaak erg duidelijk. Haar probleem is dat ze zich altijd laat lijden door haar gevoel. En dat gevoel klopt niet altijd. Helamaal niet door de slechte invloed van die Brian.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda denkt dat de komende ontslagronde niet gaat werken..
Brian denkt dat er nog mogelijkheden zijn omdat het huwelijkspektakel dan voorbij is.
Soms denk ik dat Amanda slimmer is dan Brian..
9 van de 10 oud-miljonairs willen niets meer met het programma te maken hebbenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Vindt het wel jammer dat de oud-miljonairs geen rol gaan spelen
Er gaat nu toch niets meer gebeuren vanavond.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik rot even op, met een "Uniekhoorn-opsta-tijdstip"![]()
![]()
En die zitten nu hier bedoel je?!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef thundernoom het volgende:
Er heerste een kut-stemming op vol toen bekend werd dat alle mensen die een BAN hebben gehad afgelopen maand mensen huub fans waren .
Truste Ruudquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik rot even op, met een "Uniekhoorn-opsta-tijdstip"![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
daar ben ik het ab-so-luut niet mee eens !
Jaap heeft voortdurend bemiddelingspogingen gedaan. Letterlijk heen en weer gelopen zelfs.
Het was Huub die het volledig afschoot. Zelfs toen ze met zijn drieen aan het bespreken waren om Selene te grazen te nemen begon Huub weer ruzie te maken van "Lieke is jaloers"
Daarop greep Jaap met zijn handen naar zijn hoofd en zei iets van "jezus, man, stop nou eens"
Hier mag je vervelend doen hoor, als het maar niet fruitig of bloemerig isquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Nee, plat, zoals alles in haar perceptiequote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, Amanda weet nog steeds niet dat de aarde rond is
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er gaat nu toch niets meer gebeuren vanavond.
Dit nieuws moet bij iedereen even bezinken.
Slaap lekker
Ja Jaap heeft vrijwel niets verteld volgens mij.....hij heeft het alleen voorgedaan alsof Huub de vijand wasquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
en terecht........ hoop dat Huub en Jaap eerlijk blijven naar elkaar toe en samen proberen Brian eruit te spelen.
VRAAG: Jaap heeft toch niet alle plannen doorverteld tegen Brian????
Volgens mij gaf Ben net verkeerde spelinfo
ik hoop het zooo...........quote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
jaap heeft zijn eigen spel altijd subliem gespeeld.
gewoon met iedereen mee lullen en spelen
altijd acteren
zodat niemand meer echt weet waar ie aan toe is.
ik denk overigens dat ie gewoon met huub mee zal stemmen.
ik weet het niet! Is er iemand anders die weet of Jaap ook het plan Bever heeft doorgelult aan Brian?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
en terecht........ hoop dat Huub en Jaap eerlijk blijven naar elkaar toe en samen proberen Brian eruit te spelen.
rare...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sorry sorry....duizendmaal sorry...![]()
Ja baasquote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Oké, dat gechitchat mag in de sc, hier niet! Wat ze op VOL doen, zal me jeuken.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik weet het niet! Is er iemand anders die weet of Jaap ook het plan Bever heeft doorgelult aan Brian?
Kut he Brian op 1quote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Mag ik even krabben?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Ruud je bent niet alleen morgenochtend. Ik doe met je mee , alleen ben ik wel al weer om 1 uur thuisquote:
Nee niet alles.... net zoals je net zei.... Jaap probeerde dat ene plan wat Brian had afgeluisterd nog zo te draaien dat Huub z'n ego weer aan het spreken was. Voor mij is het simpel Jaap heeft niet genoeg loyaliteit getoont naar Huub. Terwijl Huub juist altijd heeft geprbeerd hem in z'n kamp te krijgen. Eigen belang dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar dat Jaap plots een plan begon uit te voeren zonder overleg was niet slim. Alsof hij Huub een lesje wou leren. Ik vond Jaap's ego daarin gewoon doorslaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Echt heel erg jammer dat zo'n mooi concept eindigt met een voorspelbaar Big Brother einde..iemand als Jaap is dan ook per direct kansloos; erg jammer en ook wel schandalig omdat altijd is verteld dat sms geen rol zou spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Jaap is nu echt de klos.Heel stom dat hij hier niet voor gewaarschuwd is door zijn achterban.Wij zagen het allemaal aankomen dat het een telefoonfinale zou worden.Jaap had echt een kant moeten kiezen en dan terror doen.
Truste Chufiquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ruud je bent niet alleen morgenochtend. Ik doe met je mee , alleen ben ik wel al weer om 1 uur thuis
Volgens mij had hij die informatie van het hokje gehad. En zei hij dat hij het had afgeluisterd.quote:
hoop het echt niet..... voor mij wint of Jaap of Huub..... de andere gun ik het nietquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet alles.... net zoals je net zei.... Jaap probeerde dat ene plan wat Brian had afgeluisterd nog zo te draaien dat Huub z'n ego weer aan het spreken was. Voor mij is het simpel Jaap heeft niet genoeg loyaliteit getoont naar Huub. Terwijl Huub juist altijd heeft geprbeerd hem in z'n kamp te krijgen. Eigen belang dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar dat Jaap plots een plan begon uit te voeren zonder overleg was niet slim. Alsof hij Huub een lesje wou leren. Ik vond Jaap's ego daarin gewoon doorslaan.
Maar wat maakt het uit.... Huub moet verstandig zijn en Jaap wegstemmen.
Ik denk dat de febo aan Jaap duidelijk probeert te maken dat zij degene zijn die bepalen... Ik geloof nog wel in een soort Save the Whale Jaap aktie.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef diedirk het volgende:
[..]
Echt heel erg jammer dat zo'n mooi concept eindigt met een voorspelbaar Big Brother einde..iemand als Jaap is dan ook per direct kansloos; erg jammer en ook wel schandalig omdat altijd is verteld dat sms geen rol zou spelen.
Ik mag toch hopen dat de puntenberekening wat ingewikkelder wordt dat het niveau van die 2 sterren sudoku's die Brian altijd deed... en dan het liefst zo kort mogelijk voor de verdeling duidelijk maken wie hoeveel punten krijgt en hoe ze verdeeld moeten wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik even krabben?
Komen straks al die Sudoku uurtjes Brian nog van pas met punten geven.
Hij vindt zichzelf dan ook een hele snelle denker.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
Huub loopt nu echt na te denken.Vind dit wel lachen,want de slimste overleeft de puntentelling.
+1quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hoop het echt niet..... voor mij wint of Jaap of Huub..... de andere gun ik het niet
eerst Jaap naar het hokje, nu is Huub naar het hokje
Ik volg op het moment een vak speltheorie, je kan dit soort dingen perfect uitrekenen in geval van perfect rationeel denkende mensen... kortom met dit volk in DGK valt er niets te berekenen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef SIRA het volgende:
Jaap zit alle scenario's alvast te bedenken. Die kan wel een aantal zetten vooruit denken..
Ik ben toch meer voor Huub. Daarom is het verstandig, lijkt mij, dat Huub tegen Amanda èn Brian in de finale zit.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hoop het echt niet..... voor mij wint of Jaap of Huub..... de andere gun ik het niet
Een voordeel is dat Amanda een IQ heeft van een koe, die snapt toch niksquote:Op woensdag 16 april 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de puntenberekening wat ingewikkelder wordt dat het niveau van die 2 sterren sudoku's die Brian altijd deed... en dan het liefst zo kort mogelijk voor de verdeling duidelijk maken wie hoeveel punten krijgt en hoe ze verdeeld moeten worden
ik herriner mij toch duidelijk dat jaap heeft zitten stokn tussen huub en lieke toen ze nog in een relatie zaten.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap heeft voortdurend bemiddelingspogingen gedaan. Letterlijk heen en weer gelopen zelfs.
Het was Huub die het volledig afschoot. Zelfs toen ze met zijn drieen aan het bespreken waren om Selene te grazen te nemen begon Huub weer ruzie te maken van "Lieke is jaloers"
Daarop greep Jaap met zijn handen naar zijn hoofd en zei iets van "jezus, man, stop nou eens"
hoop dat Huub achter meekijkt ..........quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef BarryK het volgende:
Brian krijgt kusje voor het afluisteren...
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Rat wil Jaap en Huub gaan afluisteren
Die zijn niet eens in gesprek nu
Volgens mij zat Huub op te scheppen to Claire in de private na het Tafelomgooiincident. Huub vertelde Claire dat alles wat er gebeurt was afgesproken werk was. En dat er nog veel meer plannen waren. Huub's ego kon het niet nalaten de dierennamen op de streams te gooien. Net als vanavond weer bij Ben overigens.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Lady-night het volgende:
Dat Beverplan was niet afgeluisterd hoor, Brian kwam daar opeens mee out off the blue....volgens mij van achter...
Juist... al gaande herberekenen wordt dan iig een probleemquote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een voordeel is dat Amanda een IQ heeft van een koe, die snapt toch niks
Volgens mij zijn de ramen dicht...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef BarryK het volgende:
Brian krijgt kusje voor het afluisteren...
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Rat wil Jaap en Huub gaan afluisteren
Die zijn niet eens in gesprek nu
Wij zijn het weer helemaal eens zussiequote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
eerst Jaap naar het hokje, nu is Huub naar het hokje
De FEBO Brian verkeerd ingelicht?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef BarryK het volgende:
Wat wil hij nou eigenlijk afluisteren?
Wie zit daar te praten met wie?
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef BarryK het volgende:
Wat wil hij nou eigenlijk afluisteren?
Wie zit daar te praten met wie?
Is dat door jou gegeven IQ niet wat aan de hoge kant???quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een voordeel is dat Amanda een IQ heeft van een koe, die snapt toch niks
Jaap lult meer in z'n eentje dan met iemand erbij....ik zeg: "verstandige zet van Brian"quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Desii het volgende:
Brian gaat afluisteren naar een in zijn slaapkamer, eenzame Jaap
hij denkt dat Huub er ook is, maar die is bij de buren
Dat is volgens mij nog steeds de tandenborstel waarmee de putjes schoon gemaakt moesten worden.quote:
Dit vind ik nou zo'n vreselijk, irritante tik van hem zeg!quote:
Dat is Jaap zijn verhaal. In mijn ogen was Jaap doodsbang dat wat er off cam met Lieke werd besproken bij Huub terrecht kwam. Plots werden er briefjes in de prullebak door Jaap gedumpt. Waaruit bleek dat ie plannen tegen Lieke had en tegen Huub dat ie haar uit de villa heeft gepraat. Dat geloof ik dus niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft ook heel graag. Wegwezen met die ordinaire draak.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Ziet het volgende:
redactie: we zitten echt niet op ricardo/rachel te wachten hoor, kan die tweekoppige draak er niet gewoon uit?
Het IQ van Amanda is eigenlijk nergens mee te vergelijken...een koe komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Is dat door jou gegeven IQ niet wat aan de hoge kant???
![]()
Brian komt onverrichter zaken terug van zijn afluisterpraktijken.
Pffff... hij had er nog wel helemaal zijn jas voor aangetrokken.
En Samantha wordt maar alleen gelaten door Amanda.
Van je vriendinnen moet je het hebben.
amanda valt op stoere mannen hequote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Desii het volgende:
whahaha .... Brian ja ik hoor gemompel, maar ze zijn aan het eind van het gesprek
Toch knap als Huub er helemaal niet bij is... wat een dombo
Is toch raar dat wij dat niet zien op streams.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Marieke_B het volgende:
Brian zegt 'nog 1 keer'
Hij hoort gemompel en ze zijn al door het belangrijkste deel van het gesprek heen.
Zit Huub daar toch?
Ach hij is toch al gek, past wel bij hem toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo'n vreselijk, irritante tik van hem zeg!
awww...ik zal je toch wel een beetje missen als DGK over en uit is..quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef diedirk het volgende:
Blijf het toch ook heel raar vinden dat bepaalde spelers en dan vooral huub(in mindere mate Brian en Jaap) altijd alles van achter horen.
Amanda bv i er nooit, nogal oneerlijk lijkt me
Amanda is te dom... en hoe denk je dat Brr nu weet dat hij moet gaan afluisteren, intuitie zeker, of een boodschap van God, ow wacht dat kan niet want dat is hij zelf al.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef diedirk het volgende:
Blijf het toch ook heel raar vinden dat bepaalde spelers en dan vooral huub(in mindere mate Brian en Jaap) altijd alles van achter horen.
Amanda bv i er nooit, nogal oneerlijk lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |