Echt heel erg jammer dat zo'n mooi concept eindigt met een voorspelbaar Big Brother einde..iemand als Jaap is dan ook per direct kansloos; erg jammer en ook wel schandalig omdat altijd is verteld dat sms geen rol zou spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
Jaap is nu echt de klos.Heel stom dat hij hier niet voor gewaarschuwd is door zijn achterban.Wij zagen het allemaal aankomen dat het een telefoonfinale zou worden.Jaap had echt een kant moeten kiezen en dan terror doen.
Truste Chufiquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ruud je bent niet alleen morgenochtend. Ik doe met je mee , alleen ben ik wel al weer om 1 uur thuis
Volgens mij had hij die informatie van het hokje gehad. En zei hij dat hij het had afgeluisterd.quote:
hoop het echt niet..... voor mij wint of Jaap of Huub..... de andere gun ik het nietquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet alles.... net zoals je net zei.... Jaap probeerde dat ene plan wat Brian had afgeluisterd nog zo te draaien dat Huub z'n ego weer aan het spreken was. Voor mij is het simpel Jaap heeft niet genoeg loyaliteit getoont naar Huub. Terwijl Huub juist altijd heeft geprbeerd hem in z'n kamp te krijgen. Eigen belang dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar dat Jaap plots een plan begon uit te voeren zonder overleg was niet slim. Alsof hij Huub een lesje wou leren. Ik vond Jaap's ego daarin gewoon doorslaan.
Maar wat maakt het uit.... Huub moet verstandig zijn en Jaap wegstemmen.
Ik denk dat de febo aan Jaap duidelijk probeert te maken dat zij degene zijn die bepalen... Ik geloof nog wel in een soort Save the Whale Jaap aktie.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef diedirk het volgende:
[..]
Echt heel erg jammer dat zo'n mooi concept eindigt met een voorspelbaar Big Brother einde..iemand als Jaap is dan ook per direct kansloos; erg jammer en ook wel schandalig omdat altijd is verteld dat sms geen rol zou spelen.
Ik mag toch hopen dat de puntenberekening wat ingewikkelder wordt dat het niveau van die 2 sterren sudoku's die Brian altijd deed... en dan het liefst zo kort mogelijk voor de verdeling duidelijk maken wie hoeveel punten krijgt en hoe ze verdeeld moeten wordenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik even krabben?
Komen straks al die Sudoku uurtjes Brian nog van pas met punten geven.
Hij vindt zichzelf dan ook een hele snelle denker.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:18 schreef rooie3 het volgende:
Huub loopt nu echt na te denken.Vind dit wel lachen,want de slimste overleeft de puntentelling.
+1quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hoop het echt niet..... voor mij wint of Jaap of Huub..... de andere gun ik het niet
eerst Jaap naar het hokje, nu is Huub naar het hokje
Ik volg op het moment een vak speltheorie, je kan dit soort dingen perfect uitrekenen in geval van perfect rationeel denkende mensen... kortom met dit volk in DGK valt er niets te berekenen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef SIRA het volgende:
Jaap zit alle scenario's alvast te bedenken. Die kan wel een aantal zetten vooruit denken..
Ik ben toch meer voor Huub. Daarom is het verstandig, lijkt mij, dat Huub tegen Amanda èn Brian in de finale zit.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hoop het echt niet..... voor mij wint of Jaap of Huub..... de andere gun ik het niet
Een voordeel is dat Amanda een IQ heeft van een koe, die snapt toch niksquote:Op woensdag 16 april 2008 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de puntenberekening wat ingewikkelder wordt dat het niveau van die 2 sterren sudoku's die Brian altijd deed... en dan het liefst zo kort mogelijk voor de verdeling duidelijk maken wie hoeveel punten krijgt en hoe ze verdeeld moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |