Dat is volgens mij nog steeds de tandenborstel waarmee de putjes schoon gemaakt moesten worden.quote:
Dit vind ik nou zo'n vreselijk, irritante tik van hem zeg!quote:
Dat is Jaap zijn verhaal. In mijn ogen was Jaap doodsbang dat wat er off cam met Lieke werd besproken bij Huub terrecht kwam. Plots werden er briefjes in de prullebak door Jaap gedumpt. Waaruit bleek dat ie plannen tegen Lieke had en tegen Huub dat ie haar uit de villa heeft gepraat. Dat geloof ik dus niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
daar ben ik het ab-so-luut niet mee eens !
Jaap heeft voortdurend bemiddelingspogingen gedaan. Letterlijk heen en weer gelopen zelfs.
Het was Huub die het volledig afschoot. Zelfs toen ze met zijn drieen aan het bespreken waren om Selene te grazen te nemen begon Huub weer ruzie te maken van "Lieke is jaloers"
Daarop greep Jaap met zijn handen naar zijn hoofd en zei iets van "jezus, man, stop nou eens"
Ja, wat mij betreft ook heel graag. Wegwezen met die ordinaire draak.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Ziet het volgende:
redactie: we zitten echt niet op ricardo/rachel te wachten hoor, kan die tweekoppige draak er niet gewoon uit?
Het IQ van Amanda is eigenlijk nergens mee te vergelijken...een koe komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Is dat door jou gegeven IQ niet wat aan de hoge kant???
![]()
Brian komt onverrichter zaken terug van zijn afluisterpraktijken.
Pffff... hij had er nog wel helemaal zijn jas voor aangetrokken.
En Samantha wordt maar alleen gelaten door Amanda.
Van je vriendinnen moet je het hebben.
amanda valt op stoere mannen hequote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Desii het volgende:
whahaha .... Brian ja ik hoor gemompel, maar ze zijn aan het eind van het gesprek
Toch knap als Huub er helemaal niet bij is... wat een dombo
Is toch raar dat wij dat niet zien op streams.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Marieke_B het volgende:
Brian zegt 'nog 1 keer'
Hij hoort gemompel en ze zijn al door het belangrijkste deel van het gesprek heen.
Zit Huub daar toch?
Ach hij is toch al gek, past wel bij hem toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Dit vind ik nou zo'n vreselijk, irritante tik van hem zeg!
awww...ik zal je toch wel een beetje missen als DGK over en uit is..quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef diedirk het volgende:
Blijf het toch ook heel raar vinden dat bepaalde spelers en dan vooral huub(in mindere mate Brian en Jaap) altijd alles van achter horen.
Amanda bv i er nooit, nogal oneerlijk lijkt me
Amanda is te dom... en hoe denk je dat Brr nu weet dat hij moet gaan afluisteren, intuitie zeker, of een boodschap van God, ow wacht dat kan niet want dat is hij zelf al.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef diedirk het volgende:
Blijf het toch ook heel raar vinden dat bepaalde spelers en dan vooral huub(in mindere mate Brian en Jaap) altijd alles van achter horen.
Amanda bv i er nooit, nogal oneerlijk lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |