quote:Op woensdag 16 april 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor... het op en neer gewip met alles wat een gleufje heeft van Huub heeft vertrouwen gewekt
Tja ik zei het net al en Huub zegt het hij en Jaap denken een stuk snellerquote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft het nog niet door.
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ach, het is een gezonde jongen.
En de laatste tijd is hij toch heel rustig wat dat betreft
Dat zal die ook nooit doorkrijgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
Brian heeft het nog niet door.
De Streamchat op VOL is gesloten.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat gajes opeens vandaan?
Geen idee maar 1 ding weet ik zeker ze gaan niet onze COS reeks verneukenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
Waar komt dat gajes opeens vandaan?
nee?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
Thnx Akveor![]()
Is het popolldrama hier nou groter dan in de villa??![]()
Wij worden hier steeds meer helderziend.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
nee?
Fok liep vast, ja, maar de COSsers hadden het allemaal al voorspeld, dacht ik.
Hoezo paaien? Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 16 april 2008 22:36 schreef Lady-night het volgende:
En net wat iemand al zei.....Brian gaat Amanda paaien
Jaap is gewaarschuwd en lekker simpel ook.Hoeveel informatie wil je nog krijgen.We hebben hier haast allemaal Jaap proberen te helpen met die 8 uur.En het enige wat hij heeft gedaan is nog meer verwarring zaaien en geen stelling ingenomen.Heel dom van Japie.Had hij tegen Brian en Amanda gespeeld,dan waren er hier een heleboel overgelopen naar Jaap.Nu heeft Huub weer alle stemmen .quote:Op woensdag 16 april 2008 22:32 schreef mazaru het volgende:
Zou lekkersimpel nu ook in een hoekje liggen te huilen
[ afbeelding ]
En Flens iets lekkers van Brian.... voor wat hoort wat.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:40 schreef janny50 het volgende:
Geen twijfel mogelijk, die Brian heeft weer iets lekker van Flens gehad.
Het voorspellen en dan toch nog zo verontwaardigd zijn... al met al heeft Huub weer een hintje gekregen dat hij dus toch niet zonder Claire kan... dat was hij misschien vergeten als hij weer (ruimschoots) gewonnen had.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
nee?
Fok liep vast, ja, maar de COSsers hadden het allemaal al voorspeld, dacht ik.
laat hij dat maar denken .............................quote:Op woensdag 16 april 2008 22:41 schreef Lady-night het volgende:
Brian denkt dus echt dat hij winnaar is.....eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |