Truste Ruudquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik rot even op, met een "Uniekhoorn-opsta-tijdstip"![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
daar ben ik het ab-so-luut niet mee eens !
Jaap heeft voortdurend bemiddelingspogingen gedaan. Letterlijk heen en weer gelopen zelfs.
Het was Huub die het volledig afschoot. Zelfs toen ze met zijn drieen aan het bespreken waren om Selene te grazen te nemen begon Huub weer ruzie te maken van "Lieke is jaloers"
Daarop greep Jaap met zijn handen naar zijn hoofd en zei iets van "jezus, man, stop nou eens"
Hier mag je vervelend doen hoor, als het maar niet fruitig of bloemerig isquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf vandaag op Fok.
Kwam tot vanmorgen wel op Vol.
Tot ik vanmorgen door Snaptnix werd uitgemaakt voor 'dom wicht'.
Dit was voor mij de druppel met hun vriendjespolitiek daar.
Dus ik kom hier niet omdat Vol nu de ST dicht heeft gegooid.
En ik doe mijn best om niet vervelend te zijn.
Nee, plat, zoals alles in haar perceptiequote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, Amanda weet nog steeds niet dat de aarde rond is
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er gaat nu toch niets meer gebeuren vanavond.
Dit nieuws moet bij iedereen even bezinken.
Slaap lekker
Ja Jaap heeft vrijwel niets verteld volgens mij.....hij heeft het alleen voorgedaan alsof Huub de vijand wasquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
en terecht........ hoop dat Huub en Jaap eerlijk blijven naar elkaar toe en samen proberen Brian eruit te spelen.
VRAAG: Jaap heeft toch niet alle plannen doorverteld tegen Brian????
Volgens mij gaf Ben net verkeerde spelinfo
ik hoop het zooo...........quote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
jaap heeft zijn eigen spel altijd subliem gespeeld.
gewoon met iedereen mee lullen en spelen
altijd acteren
zodat niemand meer echt weet waar ie aan toe is.
ik denk overigens dat ie gewoon met huub mee zal stemmen.
ik weet het niet! Is er iemand anders die weet of Jaap ook het plan Bever heeft doorgelult aan Brian?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
en terecht........ hoop dat Huub en Jaap eerlijk blijven naar elkaar toe en samen proberen Brian eruit te spelen.
rare...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
sorry sorry....duizendmaal sorry...![]()
Ja baasquote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Oké, dat gechitchat mag in de sc, hier niet! Wat ze op VOL doen, zal me jeuken.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:17 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik weet het niet! Is er iemand anders die weet of Jaap ook het plan Bever heeft doorgelult aan Brian?
Kut he Brian op 1quote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Mag ik even krabben?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
Ruud je bent niet alleen morgenochtend. Ik doe met je mee , alleen ben ik wel al weer om 1 uur thuisquote:
Nee niet alles.... net zoals je net zei.... Jaap probeerde dat ene plan wat Brian had afgeluisterd nog zo te draaien dat Huub z'n ego weer aan het spreken was. Voor mij is het simpel Jaap heeft niet genoeg loyaliteit getoont naar Huub. Terwijl Huub juist altijd heeft geprbeerd hem in z'n kamp te krijgen. Eigen belang dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar dat Jaap plots een plan begon uit te voeren zonder overleg was niet slim. Alsof hij Huub een lesje wou leren. Ik vond Jaap's ego daarin gewoon doorslaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |