Ze verwacht iets anders dan de PoPo, nog een uitje?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het spannend, ze heeft het gevoel dat er iets komt, ze heeft buik krampen
Kan niet....er is nog nooit zoveel ge-smst als deze keer....als ik alle fora eens gelezen hebquote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
De PoPo....tromgeroffel. Brian is number one.![]()
wat zei Cem toen?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt het spannend, ze heeft het gevoel dat er iets komt, ze heeft buik krampen
Ik heb 7 x ge smst voor Huubquote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
pleaseeee laat Huub op nr 1 staan
Brianquote:Op woensdag 16 april 2008 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zei Cem toen?
"je staat heel gericht te pissen" ?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou veel succes allemaal.Dat word zo weer aardig mopperen.
Mijn voorspelling kwam vanmiddag uit.klerezooi.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Wat zei ik vanmiddag Jaap ook omhoog.
Te genant dit...quote:
Ik zei vanmiddag al .Jaap ook zogenaamd heel veel en Brian op 1.En zo kunnen ze iedereen blij maken met een sms finale.Sneu dat alle Huubbellers belazerd zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Fixed, Brian opeens op 1 om ons alvast voor te bereiden op zijn oh zo onverwachte winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |