abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58079882
te logeren.

Cementa. Zo spreek je dat uit. Zou ook Samantha kunnen zijn, maar dat zeggen ze niet.
Cem, dus, vriendin van Amy, dus. 21 jaar oud en al 9 jaar het stapmaatje van Amanda.

Al 2 keer eerder in de Kooi geweest, maar werkelijk... ik herkende haar gezicht niet, en volgens mij verder ook niemand. Ze blowt, zuipt en rookt. Neuken wat minder de laatste tijd. Amanda omschrijft haar als een workaholic.

Welke wereldschokkende mededeling had Cem?
Cementa wil een HBO-opleiding gaan doen en makelaar worden.
Okeeeeeeej, zegt Amanda,en begint gauw over wat anders.

Een COSser van het eerste uur ligt dan natuurlijk in een deuk
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:28 schreef happyme28 het volgende:
Ja ik heb het gevonden: [COS #1099] De unanieme stemming voor de immuniteit

In april 2007 zei ze:

Sam:ik ga naar school
Aman: wat voor school
Sam: hbo (meende ik te horen)
Aman: ooooh. Ik heb mijn tanden gebleekt

Gelukkig wist Amanda deze intellectuele uitdaging te overtreffen in subtiliteit
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:36 schreef avonne het volgende:
Amanda "wat vind je van mijn kapsel?"
Sem "het zelfde"
Amanda "ik heb er ook niks aan gedaan"
De volgende vraag was nog niet aan de orde gekomen in hun liefdevolle en frequente briefwisseling
quote:
"kijk je wel eens naar het programma?"
waarop Cem verrassend antwoordde
quote:
Sem "die ruzies met Brian, man, begint een beetje te lijken op Danny. Vind je niet? Hoe hij zo kan veranderen..."
Maar Amanda stelt haar gerust.
quote:
Amanda "Er is één verschil: Danny kon niet zijn handjes thuis houden en Brian wel"

Amanda "Het komt gewoon door mijn verleden dan schrik ik er nog wel van, hoewel ik weet dat Brian niks zal doen
en verder? Don't ask me... ik vond het saai en deed de streams uit.

Dit is het vervolg op [COS # 3550] Cementa voor Amanda
maar deze leest lekkerder [DGK] [COS OP'S] Openings Posten

Oh, en no way dat Cementa naast Joris gaat liggen, hoor!
waarop Ziet haast ging fantaseren over een Love-In met verscheidene FOKsters
quote:
ik zou meteen zeggen: komop joris, wij liggen hier!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Oja, het raadsel van vandaag... Heeft Brian nou geterrord of niet ? En zoja, wat dan ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------

tenslotte nog een klein maar hartelijk welkom aan VOLlers, met name aan voormalig Fokkers. Hey Swa and Sista !

Enjoy your streams, and each others company

[ Bericht 51% gewijzigd door avonne op 16-04-2008 02:06:01 ]
pi_58079921

die TT!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58079926
En wat voor een vriendin: een blowende, in een coffee-shop werkende, aan een "binnenkort" beginnende HBO-opleiding carriere-gerichte vrouw gevolgd door makelaarster in spè........... (want ze draagt graag mantelpakjes... )

[ Bericht 12% gewijzigd door yellowfirst op 16-04-2008 01:57:47 ]
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_58079927
als ze zich vaker wast dan amanda, dan zeg ik: inruilen die handel!
pi_58079934
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:46 schreef yellowfirst het volgende:
En wat voor een vriendin: een blowende, in een coffee-shop werkende, aan een "binnenkort" beginnende HBO-opleiding, gevolgd door makelaarster in spè...........
Ik vind het veel te voorbarig om Cementa een vriendin van Amanda te noemen.
pi_58079937
zelfs nintendogs hebben vriendjes en vriendinnetjes...dus so what?
pi_58079940
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:49 schreef cindy10 het volgende:
zelfs nintendogs hebben vriendjes en vriendinnetjes...dus so what?
Nintenwhat? Het gaat hier wel om Amanda, he.
pi_58079953
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:48 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik vind het veel te voorbarig om Cementa een vriendin van Amanda te noemen.
Ik vrees dat Amanda elke vrouw die enige interesse toont in haar al gauw een hartsvriendin noemt............
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_58079964
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:44 schreef Ziet het volgende:

die TT!

I love TTs
pi_58079973
ik ga naar bed

truste fok!
pi_58079978
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:54 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Ik vrees dat Amanda elke vrouw die enige interesse toont in haar al gauw een hartsvriendin noemt............
Wacht ja. Voor Amanda blijft een vriendin vast en altijd een eenzijdige overeenkomst.
pi_58079993
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:50 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nintenwhat? Het gaat hier wel om Amanda, he.
nou je hebt ook die kleine beffers die amanda als huisdier houd hoor...op de ds!
pi_58080001
quote:
Op woensdag 16 april 2008 02:05 schreef cindy10 het volgende:

[..]

nou je hebt ook die kleine beffers die amanda als huisdier houd hoor...op de ds!
Het is dan toch mogelijk.
pi_58080002
quote:
Op woensdag 16 april 2008 02:05 schreef cindy10 het volgende:

[..]

DS?
Diana-Siegfried?

Dan is "houden" erg tijdelijk ...
  woensdag 16 april 2008 @ 02:41:59 #15
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_58080084
Ga er zo vandoor, maar nog een paar CAPs van vandaag, mag vast wel.

Schakende broers, jammer dat Joris morgen weggaat ...

Claire kreeg op de markt in Purmerend een gratis zak patat mee.

Zo waarlijk helpe mij God Almachtig ....

Zure snol kreeg een zoet toetje.

Zal beugelbekkie nog met Huub gaan sexen

En in dit bed was het grote lol voor het slapen gaan.
.
pi_58080099
Mooie caps DGK_Tegengas, dank je.

Wat zie Amanda er toch flets uit! Ik hoor dat ze zich amper wat, maar volgens mij gebruikt ze ook veels te veel make-up? Je ziet het des te duidelijker naast dat frisse toetje van Clair. Zonde, want volgens mij kan Amanda er best leuk uitzien.
pi_58080154
tvp
  woensdag 16 april 2008 @ 03:35:21 #18
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58080167
Hmm.. iedereen slaapt. Nou ja, tvp dan maar!
pi_58080302
teeveeepeetraaiseenlekkerding
pi_58080906
Zie Amanda van Brian af klimmen(ze lag in het midden natuurlijk)...ze moest ff plassen.
Gelukkig hebben ze een pak drinken bij het bed, dus er kan gelijk weer getankt worden.
In het bed van B&A is iedereen dus wakker....B drinkt ook wat en kruipt weer tegen A aan.
pi_58081010
Vandaag de laatste dag van Joris jammer ,vandaag gaat Joris met Huub praten zoals hij bij binnenkomst had gezegd .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58081032
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef T-lex het volgende:
Zie Amanda van Brian af klimmen(ze lag in het midden natuurlijk)...ze moest ff plassen.
Gelukkig hebben ze een pak drinken bij het bed, dus er kan gelijk weer getankt worden.
In het bed van B&A is iedereen dus wakker....B drinkt ook wat en kruipt weer tegen A aan.
Amanda haar vriendin ligt er ook, dus ws heeft Brian zijn frustratie niet weg kunnen seksen.
Goedemorgen :W
pi_58081077
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
Vandaag de laatste dag van Joris jammer ,vandaag gaat Joris met Huub praten zoals hij bij binnenkomst had gezegd .
Ben benieuwd....
Heb Joris al een paar keer zien proberen Huub toch ff met z'n voetjes op de grond te krijgen. Tevergeefs, en aan z'n kop zie je keer op keer dat hij het ook niet meer weet. Lijkt me lastig als je moedeloos aan het worden bent van je eigen broertje.
pi_58081140
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:20 schreef blomst het volgende:

[..]

Amanda haar vriendin ligt er ook, dus ws heeft Brian zijn frustratie niet weg kunnen seksen.
Ze hebben gisteren Sem belooft dat ze geen "Nadia'tje" zouden doen. Dat wil zeggen, een tent bouwen terwijl ze er naast ligt Waarschijnlijk slaapt Sem na vandaag dus ergens anders...want net als nu alleen maar koetsiekoe'en gaat hem niet worden 3 dagen lang.
pi_58081164
TerugVindParkeerplek!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 16 april 2008 @ 08:57:58 #26
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58081570
Zo te lezen dus niks meer gemist gisteravond.

Jammer, ik zat te hopen op enkele versprekingen van sementah.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:59:11 #27
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58081589
Iedereen ligt nog te rotten in zijn bed zeker? Ik begrijp dat die mogelijke vriendin Semtex van Amanda niks is?
pi_58081595
Weer een geinig stukje uit het nachtverslag op NL over de terror van Brian

Dus als iemand tegen je zegt: "hier heb je een IJS-truffel", dan proef je en vraag je vervolgens:
"Hmm lekker wat zit erin ? "

Ik ben In dat geval een voorstander van euthanasie waarom ? dan moet je tot een gemiddelde leeftijd van 76 jaar voor mannen, Dus 49 jaar worden verpleegd op kosten van de staat, En voor dat geld kunnen we beter een schooltje bouwen op Bonaire waar ze leren dat in IJS-truffels--- IJs zit .
Net als in hasj- cake--- hasj zit Brian en geen Ritalin, en in kippensoep zit kip pffffff.

Net als terror uitvoeren is : recht op je doel afgaan je door niets & niemand laten tegenhouden en doen wat je moet doen.
Ondanks de verbale & visuele voorbeelden van je ome Jaap begrijp je het nog steeds niet, en hebben we vandaag weer eens gezien dat je alleen aan het handje iets kan bewerkstelligen.
En alleen mensen er op uit kan sturen.

Ik heb even google voor je er op nageslagen, en ben tot de conclusie gekomen:
Dat je Rechter-hersenhelft in zijn totaliteit in beslag wordt genomen door het H.O.S
syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurt, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?
Ik weet dan zeker dat je niet hoeft te vragen: Wie heeft er gewonnen ?
  woensdag 16 april 2008 @ 09:03:12 #29
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58081636
TeVroegPost
Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Desii het volgende:

Dus als iemand tegen je zegt: "hier heb je een IJS-truffel", dan proef je en vraag je vervolgens:

Ik ben In dat geval een voorstander van euthanasie waarom ? dan moet je tot een gemiddelde leeftijd van 76 jaar voor mannen, Dus 49 jaar worden verpleegd op kosten van de staat, En voor dat geld kunnen we beter een schooltje bouwen op Bonaire waar ze leren dat in IJS-truffels--- IJs zit .
Net als in hasj- cake--- hasj zit Brian en geen Ritalin, en in kippensoep zit kip pffffff.

Net als terror uitvoeren is : recht op je doel afgaan je door niets & niemand laten tegenhouden en doen wat je moet doen.
Ondanks de verbale & visuele voorbeelden van je ome Jaap begrijp je het nog steeds niet, en hebben we vandaag weer eens gezien dat je alleen aan het handje iets kan bewerkstelligen.

Dat je Rechter-hersenhelft in zijn totaliteit in beslag wordt genomen door het H.O.S
syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurd, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?

the night shift is het eerste wat ik altijd lees smorgens
en ook deze was weer top
pi_58081647
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:03 schreef akveor het volgende:
TeVroegPost
geutmeurning...... vroeg hé swa
pi_58081684
zijn ze alle 3 weer in slaap gevallen?? Ik hoor me toch iemand snurken daar iemand een idee wie dat kan zijn?
pi_58081735
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Desii het volgende:

syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurt, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?

pi_58081741
Thys is de tafel aan het dekken hebben we geen palma vandaag?
  woensdag 16 april 2008 @ 09:10:37 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58081749
TerugVindPlaatjesbeugel
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58081767
bah die fahreed heeft een babbels , op NL is hij geband vanwege zijn arrogante houding dat hij in de kooi werkte en dacht een VIP behandeling te krijgen.
pi_58081792
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
Thys is de tafel aan het dekken hebben we geen palma vandaag?
hebben ze strafwerk gekregen vw het omkoopschandaal
pi_58081799
geen Palma?
Tijs breekt zijn mooie hoofdje over het koffie apparaat
pi_58081813
Palma niet aanwezig?
Moeten we hat vandaag met de henkies doen?
pi_58081829
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
bah die fahreed heeft een babbels , op NL is hij geband vanwege zijn arrogante houding dat hij in de kooi werkte en dacht een VIP behandeling te krijgen.
serieus, de eerste zeven zinnen die ik hem hoor zeggen is
"wat?' "Wat?""Wat?"etcetera
pi_58081846
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
geen Palma?
Tijs breekt zijn mooie hoofdje over het koffie apparaat
leuk hoor die speciale koffie apparaten..........
pi_58081848
Herma er ook niet? Dan lijkt het wel op pikstraf of zo, ja. Hoe zo werkt die dan niet?
  woensdag 16 april 2008 @ 09:18:22 #43
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58081867
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef milk-shake het volgende:

[..]

leuk hoor die speciale koffie apparaten..........
rotdingen, heb er gisteren ook een uur over gedaan voordat ik thuis mijn espressomachine'tje helemaal volgens de handleiding moest schoonmaken.

Maarre,.. al wannabee's wakker? Ik zit hier te F5'en tot ik een ons weeg maar er is nog weinig actie blijkbaar!
pi_58081934
ik zou ze wel een keertje wakker willen maken ....heb nog zo'n konninigendag/voetbal toeter
pi_58081938
Moeten we het met Tim en Fred doen vandaag? Tim gaat z'n rondje doen...hij is duidelijk niet zo handig met zenders en baterijen.
Woensdag vandaag dus Claire en Brian moeten er uit....de rest mag nog ff blijven liggen.
pi_58081965
Palma is vandaag met haar zoon naar het ziekenhuis, heb ik gisteren begrepen, die moest er geloof ik om 10 uur zijn, ze had er nog wel problemen mee dat het been niet goed in de auto kon geloof ik en dat de zorgverzekering niet goed bereikbaar was, om fatsoenlijk vervoer te regelen.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:25:09 #47
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58081977
briljant die Google ad bovenin.

"vriendin gezocht?"
pi_58081997
staat er nog wat op de agenda vandaag? Of snode plannen?
pi_58082023
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef avonne het volgende:
staat er nog wat op de agenda vandaag? Of snode plannen?
Geen idee, maar de woensdag begint meestal met Yoga van zweefteef Nancy...
pi_58082083
Joris vandaag vertrekken, zou er dan iemand voor Jaap komen.
Sjoerd of Cora of zijn pa?
pi_58082120
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:27 schreef T-lex het volgende:

[..]

Geen idee, maar de woensdag begint meestal met Yoga van zweefteef Nancy...
Vind je nancy niet leuk?
Ze glijd anders behoorlijk ook Brian.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:33:18 #52
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_58082139
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:22 schreef milk-shake het volgende:
ik zou ze wel een keertje wakker willen maken ....heb nog zo'n konninigendag/voetbal toeter
Vooral die RAT.
pi_58082217
Gaat Sandy vandaag ook naar huis?
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 09:38:21 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_58082221
Goedemorgen
Benieuwd naar het script van vandaag? VV helpt ons een handje.
quote:
Goed nieuws voor Amanda! Gisteravond arriveerde dan eindelijk iemand uit haar achterban. Vriendin Samantha kwam de Villa binnen en uiteraard was Amanda enorm blij. Ter vergroting van de feestvreugde mocht ze slapen in het bed van Brian en Amanda, maar Amanda is natuurlijk wel in het midden gaan liggen. Met de komst van de vriendin van Amanda is haar kamp een stuk groter worden. Brian en Amanda hebben beloofd om de gang van zaken rondom het huwelijk vandaag te gaan verstoren, dus dan kunnen Sandy én Samantha daar mooi bij helpen!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 16 april 2008 @ 09:42:33 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58082290
Gelukkig herkennen de professionals van VV wel terror als er terror is:
quote:
19:43 - Hossende chaos!

Brian heeft het toch voor elkaar gekregen, er wordt flink gekibbeld aan de tafel in het kantoor. Amanda heeft haar pijlen op Claire gericht. “Kan de taart ook zwemmen?”, vraagt de Amsterdamse aan de bruid in spé. De koks maken wat grapjes over dat de taart als het goed is, moet blijven drijven. Brian jut Huub op dat hij alles goed moet proeven terwijl hij zelf zoveel mogelijk hapjes in zijn mond propt. “Claire, je moet even tegen Huub zeggen dat hij wel moet proeven. Hij moet zich niet zo druk maken om mij, want hij proeft helemaal niets meer”, adviseert de Antiliaan de het vriendinnetje van zijn rivaal. Plotseling komt er een zanger het kantoor in lopen. Danny Lucassen is de naam van de muzikant en binnen de kortste keren zet Jaap hem de Bassie-pruik op en zelf zet hij een clownsneus op. “Hij heeft wat moeite om te genieten vanavond, dus misschien kan je hem een hart onder de riem steken”, vraagt Brian aan Danny wijzend naar Huub. Bij het tweede nummer verandert het kantoor in één grote hossende chaos.
quote:
20:40 - Plan geslaagd!

Brian en Amanda evalueren het verloop van het diner van eerder deze avond in de kapsalon. “Ik vind het f*cking geweldig. Ik praat met Huub en krijg hem over de zeik met de dingen die ik zeg. Hij ging staan, zitten, staan, zitten. Ik had hem aan alle kanten. Ik vind het heerlijk dat hij zich verlaagt. Brian die praat, en die raakt. Joris moest hem even spreken, Claire moest hem terugroepen”, vertelt Brian. “Hij werd weer helemaal gek”, zegt Amanda ook. Het stel vindt hun plannetje geslaagd.
pi_58082299
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:38 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
[..]

Toch fijn dat ze het niet onder banken of stoelen schuiven, want zo werkt het daar gewoon. Hun kamp moest groter want met z'n tweetjes komen ze niet verder dan,' hmmmm, dat is lekker!' Of het wordt weer een keukentafeldiscussie met,' Je vader, je vader!!'
Sandy's terror was praten met Huub over dieren die gevoed worden met de hand. *zucht*
Als Samantha terror gaat plegen dan wil Amanda het vast even over haar kapsel of nagels hebben.
Go hard or go home
  woensdag 16 april 2008 @ 09:43:28 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58082309
En ook Huub praat meer en meer Brianiaans:

Op naar dé miljoen, jongens!
quote:
20:48 - "Op naar de miljoen!"

Het is Brian en Amanda de laatste tijd steeds meer opgevallen dat Huub gewoon trouwt voor het spel. Brian hoorde hem zelfs zeggen: “Op naar de miljoen!”. “Z’n eigen spelpartner ziet precies wat Huub los geeft”, vertelt hij over Jaap. “Hij zegt het gewoon in het open. Niemand reageert erop, behalve zijn tegenstanders”, voegt Brian er aan toe. Ze weten dat hij steeds wel zegt dat ze trouwen in de Kooi omdat het een meerwaarde heeft. “Maar als je dat weghaalt… Ja: op naar de miljoen”, meldt de Antilliaan. De twee zijn het er helemaal over eens dat Huub zichzelf steeds meer verraadt. Zal Huub dat misschien expres doen?
pi_58082335
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:43 schreef Copycat het volgende:

[..]
Ik snap er niks van.
Go hard or go home
pi_58082356
Sandy en Brian zijn met hun goeie been uit bed gestapt en hebben hun lolbroek al aan.
Ze dollen wat met Amanda en Sem en besluiten dan toch maar de dames nog ff met rust te laten.
pi_58082360
Is het ratten gespuis er al uit onze held van gisteren whahahhaha
pi_58082388
quote:

[..]

heel slim van Huub want die 2 raken steeds meer over de zeik en zijn natuurlijk doodsbang dat hierdoor Huub een winnaar wordt .
  woensdag 16 april 2008 @ 09:48:18 #62
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58082396
volgens mij is die VV redactie onder hypnose door Brain's glijdende en zalvende toontje als hij praat, ze nemen zijn wartaal klakkeloos over!

Hmmm,.. misschien is het wel Brian de de stukjes op VV schrijft? hij is natuurlijk een groot en begenadigd schrijver!
pi_58082435
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:38 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
[..]

o fijn als sandy net zoveel doet als gisteren in het kantoor komt het zeer zeker wel goed.
Op vv zijn ze net zo debiellig als brajen
pi_58082459
Wie zit er op de wc ik hoor net een hele grote drol in de pot vallen.
pi_58082467

Amanda haar hoofd heeft een vreemde vorm, als je er vanuit gaat dat de scheding bij de hoofdhuid begint.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:53:11 #66
111260 Charmian
a little joy
pi_58082481
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
too much information
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 09:54:53 #67
135305 beequeen
Lost.
pi_58082508
quote:

Ik begrijp er geen moer van, wat zou PoekieRoekie bedoelen?

On Topic: Brian en Sandy lullen weer Papiamento.
― Mark Twain
pi_58082510
Wat en half wat.

woensdag 16 april 2008 @ 09:57:59 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58082568
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in dat stukje amper verder heb gekeken dan de titel. Nu lees ik het even met wat meer aandacht (en met wat meer koffie achter mijn kiezen) en ik snap er ook geen iota van.
Wat is dat voor een onsamenhangende woordenbrij?
pi_58082587
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
Net als Brain ook geinteresseerd in het poepgedrag van anderen?
pi_58082630
Brian heeft Sandy ff een shirtje geleend...hij heeft hem voor de grap een shirt gegeven met daarop een foto van B&A en de tekst "toppers"
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 10:03:52 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_58082682
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:01 schreef T-lex het volgende:
Brian heeft Sandy ff een shirtje geleend...hij heeft hem voor de grap een shirt gegeven met daarop een foto van B&A en de tekst "toppers"
Die twee zijn hilarsch samen hè?
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 10:07:51 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_58082741
Ach, daar is zweefteef Nancy, tijd voor iets anders........tot later.
― Mark Twain
pi_58082752
ooooooooooo ik was een bericht aan het maken op het 10 forum
en ik ben geband ineens hoe kan dat nou???
  woensdag 16 april 2008 @ 10:09:11 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58082774
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
Je hebt zeker stoute dingen gezegd over Brian of Amanda?
  woensdag 16 april 2008 @ 10:09:41 #76
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58082784
quote:
moet je ook niet zo kritisch zijn over ST.Brainless en zijn apostelen!!
  woensdag 16 april 2008 @ 10:10:21 #77
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58082800
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er geen moer van, wat zou PoekieRoekie bedoelen?
Bedoelde Huub niet gewoon 'op naar de miljoen' kijkers ivm dat huwelijk ? Dat heb ik steeds begrepen als hij dat zei ...

-edit- Dat is namelijk n'og frusterender voor Brian, want door hem zal die grens niet worden gehaald ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58082809
quote:
Ik denk dat je dat beter aan de beheerders van het 10 forum kunt vragen..
pi_58082841
quote:
ik had daar een topic geopend, maar ze hebben het even snel weggehaald.
Post jij daar regelmatig?
pi_58082874
Ricardo krijgt het altijd weer voorelkaar om het onderwerp van gesprek op hem te betrekken.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:15:38 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58082916
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:13 schreef blomst het volgende:
Ricardo krijgt het altijd weer voorelkaar om het onderwerp van gesprek op hem te betrekken.
Ik lees deze post en zie direct eronder een advertentie mbt 'Huilbabies'.
pi_58083234
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt zeker stoute dingen gezegd over Brian of Amanda?
niet echt gewoon mijn menig en wat tips voor de febo
pi_58083269
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef blomst het volgende:

[..]

ik had daar een topic geopend, maar ze hebben het even snel weggehaald.
Post jij daar regelmatig?
nee nooit maar dacht ik kijk eens even en zag een topic voor Huub heb wat geplaatst en bij amanda en toen had ik een heel verhaal getypt voor de febo en was ik ineens gebanned raar hoor
pi_58083274
Brian: Aiii miljonairs brother, yoga, golflesss
pi_58083309
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef RSie het volgende:

[..]

moet je ook niet zo kritisch zijn over ST.Brainless en zijn apostelen!!
tja blijkbaar , ik dacht vrij land vrije uiting van mening .....................tja niet dus ik denk dat Flens op dat moment aan het moderaten was.
pi_58083358
bah volgens mij is die nancy helemaal weg van brajen.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:40:32 #87
167977 DGK_Tegengas
pi_58083482
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
bah volgens mij is die nancy helemaal weg van brajen.
Zou wel de ideale gastspeler zijn dan .......

Goede morgen allen
.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:41:02 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58083489
Ik zie net een pic op VOL (wat een puinhoop daar) van een Nancy die de Down Facing Dog positie inneemt. Met haar hakken zo'n tien cm van de grond. Zo heb ik dat heul niet geleerd. Plat op de grond met die voeten!
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 10:41:22 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_58083494
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef elcastel het volgende:

Bedoelde Huub niet gewoon 'op naar de miljoen' kijkers ivm dat huwelijk ? Dat heb ik steeds begrepen als hij dat zei ...

-edit- Dat is namelijk n'og frusterender voor Brian, want door hem zal die grens niet worden gehaald ...
Ik denk dat je gelijk hebt, dat verklaart "de miljoen" ipv "het miljoen". Fijn dat jij het wel begrijpt, thnx.
― Mark Twain
pi_58083529
wie heeft er foto van de moeder van de rat van afgelopen maandag?
er moet iets zijn met een ketting die ze om had las ik op nowlive
pi_58083548
is er al bekend wanneer ricardo ophoepeld daar?
  woensdag 16 april 2008 @ 10:45:15 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58083583
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:42 schreef fredfik het volgende:
Dat Talpa-logo geval?
pi_58083599
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:42 schreef fredfik het volgende:
  woensdag 16 april 2008 @ 10:47:28 #94
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58083635
is een vaker gebruikt ontwerp bij Juwelen, hoeft niet per definitie iets met Talpa te maken te hebben.

mijn ma heeft oorbellen met datzelfde ontwerpje, maar die heeft ze al van voor RTL veronique
pi_58083700
wat heeft die vrouw een naar hoofd en zo een kille ogen toen ze aan kwam zei amanda halloooooooooo je bent helemaal glamour , nouuuuuuu ik heb het gezien het za in een veels te strakke jeans en waggelde op pornstar schoenen als een kip zonder kop.
pi_58084037
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is een complot.
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:05:34 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58084060
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn er nog oude foto's van haar vóór ze zich zo liet verminken door die mislukte "beauty" meiden?
Mijn God zeg, wat een mislukte kop, wat was het ook weer?
Dreams of Beauty?
Het is een fucking nightmare geworden, een verlopen kop flink accentueren, jupieeee.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:06:21 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58084079
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat heeft die vrouw een naar hoofd en zo een kille ogen toen ze aan kwam zei amanda halloooooooooo je bent helemaal glamour , nouuuuuuu ik heb het gezien het za in een veels te strakke jeans en waggelde op pornstar schoenen als een kip zonder kop.
Ja, Albert Cuyp-glamour.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 16 april 2008 @ 11:07:22 #99
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58084094
Goedemorgen allemaal, wat een gedoe, het lijkt er niet op dat de gasten rust en back-up verzorgen, ik zeg ik hou durfan.
be nice or go away
pi_58084104
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, Albert Cuyp-glamour.
ik houw dr van
pi_58084138
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het is een complot.
Vertel !!!
  woensdag 16 april 2008 @ 11:08:58 #102
145755 kahaarin
pi_58084142
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zijn er nog oude foto's van haar vóór ze zich zo liet verminken door die mislukte "beauty" meiden?
Dreams of Beauty?
Het is een fucking nightmare geworden, een verlopen kop flink accentueren, jupieeee.
Hmm, aan de andere kant, ik denk niet dat ik haar in een donker steegje zonder make-up wil tegenkomen.
Zonder make-up is het denk ik helemaal horror.
be nice or go away
pi_58084144
Nou mensen...Amanda is d'r nest uit.
Correctie: ze gaat er weer in zitten.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:11:10 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_58084185
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:

Dreams of Beauty?
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.

― Mark Twain
  woensdag 16 april 2008 @ 11:11:19 #105
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58084188
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, Albert Cuyp-glamour.
ach, moet je eens kijken wat de echte rijken dragen,... dat schurkt toch vaak wel heel dicht tegen de Albert Cuyp glamour aan hoor!
zebra/tijger/panterprintjes, Gouden accesoires, dikke lagen plamuur, geblondeerde pruiken, getekende wenkbrauwen, zonnebank/tanningspray bruin etc. etc. !
  woensdag 16 april 2008 @ 11:11:54 #106
167977 DGK_Tegengas
pi_58084194
FEBO, wakker worden, moeten die meiden geen zenders om ........

Regels, weten jullie wel .......
.
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:11:58 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58084196
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, aan de andere kant, ik denk niet dat ik haar in een donker steegje zonder make-up wil tegenkomen.
Zonder make-up is het denk ik helemaal horror.
Zonder make-up zie je getatoueerde wenkbrauwen, getatoueerde ooglijntjes en getatoueerde lippenboog.
"Ja, het vervaagt hoor" Ammenooitniet!
Ik heb in de verpleging een mevrouw gekend die al heel vroeg dement werd, een heel mooie vrouw geweest, maar ook met díe schoonheidstatouages, ik kan je verzekeren dat het níet vervaagd en als je iets over komt het er totaal niet meer uitziet.

Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:13:13 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58084216
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef RSie het volgende:

[..]

ach, moet je eens kijken wat de echte rijken dragen,... dat schurkt toch vaak wel heel dicht tegen de Albert Cuyp glamour aan hoor!
zebra/tijger/panterprintjes, Gouden accesoires, dikke lagen plamuur, geblondeerde pruiken, getekende wenkbrauwen, zonnebank/tanningspray bruin etc. etc. !
Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.

pi_58084232
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.
Dat heb je goed gezien.
Dat zijn vaak de vrouwen van slagers en patatbakkers.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:16:41 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_58084284
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:13 schreef yvonne het volgende:

Precies, "oud geld" zie je echt niet in een Albert Cuyp outfit.
― Mark Twain
pi_58084304
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.

[ afbeelding ]
o my god please BQ ik schrik me kapot ze hebebn die kop zo op dr schouders gepland ze is net zo een trol als amanda
pi_58084305
regie graag nancy uit beeld, ik wil Huub en Joris volgen met geluid
  woensdag 16 april 2008 @ 11:19:52 #113
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58084375
quote:
Het is gewoon echt Jabba the Hutt, die had toch ook altijd zo'n rattenaapje bij zich (met hyenalachje en al) ?!?!
-edit-
dit figuur was dat :
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58084413
Daar komt Tilly...
  woensdag 16 april 2008 @ 11:21:51 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58084415
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef elcastel het volgende:

Het is gewoon echt Jabba the Hutt, die had toch ook altijd zo'n rattenaapje bij zich (met hyenalachje en al) ?!?!
Is dat dan weer niet die Freggles trol? Een of andere hoop vuilnis?
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:21:58 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_58084421
Waar is Claire eigenlijk? Ze heeft geen uitslaapdag maar doet niet mee met yoga.......

Edit: Ik zie haar boven bij Tilly.
― Mark Twain
  woensdag 16 april 2008 @ 11:23:00 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58084446
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat dan weer niet die Freggles trol? Een of andere hoop vuilnis?
Zie edit.
.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:24:49 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58084482
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:23 schreef elcastel het volgende:
Zie edit.
.
Ik dacht hieraan:
  woensdag 16 april 2008 @ 11:26:30 #119
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58084513
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:24 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht hieraan:
[ afbeelding ]
Hmm, best een grote familie dus.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:27:11 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58084533
Alleen Netty met naast haar Brian en Kenny.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:29:03 #121
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58084586
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
Alleen Netty met naast haar Brian en Kenny.
Verdomd ik zie die ogen nu pas, ze liggen er ook zo sneaky bij ( ).
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:29:14 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_58084590
quote:

Ik dacht hieraan:
[ afbeelding ]
Sprekend!!!!!!!

On Topic: Claire zit gezellig te babbelen met Tilly, ze hebben het over de trouwjurk en de bruiloft.
― Mark Twain
pi_58084638
Netty the Hutt en Huub Solo?
pi_58084668
is claire aan de beurt bij tilly, del is vorige week al geweest
  woensdag 16 april 2008 @ 11:35:20 #125
145755 kahaarin
pi_58084723
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zonder make-up zie je getatoueerde wenkbrauwen, getatoueerde ooglijntjes en getatoueerde lippenboog.
"Ja, het vervaagt hoor" Ammenooitniet!
Ik heb in de verpleging een mevrouw gekend die al heel vroeg dement werd, een heel mooie vrouw geweest, maar ook met díe schoonheidstatouages, ik kan je verzekeren dat het níet vervaagd en als je iets over komt het er totaal niet meer uitziet.
Ik kan me voorstellen dat zoiets inderdaad nogal karikaturesk overkomt dan, die mevrouw had er zelf gelukkig geen weet meer van, maar dat Netty is verspookt is geen twijfel over mogelijk, ik zeg: "Ik hou durfan!"
Misschien dat ouderen er wat langer 'plezier' van hebben omdat hun huid zowiezo al minder snel regenereert? Geen idee hoor maar dat kan ik me zo voorstellen.
be nice or go away
pi_58084735
amanda poederd zelfs haar lippen!!!
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:41:57 #127
137949 Disana
pi_58084873
Helemaal moeders mooiste is Joris niet

Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:44:08 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58084935
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat zoiets inderdaad nogal karikaturesk overkomt dan, die mevrouw had er zelf gelukkig geen weet meer van, maar dat Netty is verspookt is geen twijfel over mogelijk, ik zeg: "Ik hou durfan!"
Misschien dat ouderen er wat langer 'plezier' van hebben omdat hun huid zowiezo al minder snel regenereert? Geen idee hoor maar dat kan ik me zo voorstellen.
Ik ben eik best wel benieuwd hoe netty er 10 jaar geleden uitzag.
( Oh, de demente mevrouw.. ze was pas 45...)

woensdag 16 april 2008 @ 11:44:20 #129
145755 kahaarin
pi_58084939
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda poederd zelfs haar lippen!!!
Dat is om lippenstift beter te laten hechten, eerst een laagje poeder dan lippenstift en afhappen van overtollig lippenstift op een tissue zorgt ervoor dat die beter blijft zitten.
be nice or go away
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:44:48 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58084951
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Disana het volgende:

[ afbeelding ]
Wel, wel, wel, wel!

† In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:45:28 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_58084961
quote:

Van zijn figuur moet hij het niet hebben nee, maar dat koppie.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:46:09 #132
137949 Disana
pi_58084977
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wel, wel, wel, wel!
LOL, okee. Maar vind je niet dat zijn lijf een béétje op dat van Dennis lijkt?
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:46:44 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58084986
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Disana het volgende:

[..]

LOL, okee. Maar vind je niet dat zijn lijf een béétje op dat van Dennis lijkt?
Neen!

woensdag 16 april 2008 @ 11:46:52 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58084992
Hij staat gewoon even een beetje onflatteus.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:47:14 #135
137949 Disana
  woensdag 16 april 2008 @ 11:47:20 #136
145755 kahaarin
pi_58085005
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben eik best wel benieuwd hoe netty er 10 jaar geleden uitzag.
( Oh, de demente mevrouw.. ze was pas 45...)
Wat sneu zeg, maar goed, ze had er geen weet van denk ik dan maar, lijkt me wel erg voor de andere gezinsleden.

Netty is toch nog niet zo oud idd, jammer dat ze zich die tattouages heeft laten aanpraten, een lijntje boven/onder je ogen is nog tot daar aan toe maar lipliner en wenkbrauwen.....
Noodkijk.
be nice or go away
pi_58085051
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
Hij staat gewoon even een beetje onflatteus.
Met die x pootjes van hem....

On-topic: Yoga is afgelopen! OLE!!!
pi_58085058
quote:

[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Ik durfde het al bijna niet te zeggen met al die verliefde vrouwen hier, maar ik dacht hetzelfde

Aman is Cement aan het pimpen.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_58085091
Nu al die gasten er zijn,kan je zien hoe erg moeilijk iedereen het gaat krijgen in de buitenwereld.De miljonairs denken dat de hele wereld om hun draait en kunnen nog alleen maar praten over ik ik ik.De interesse voor andere is echt weg en manieren kennen ze niet meer.
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:53:16 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58085113
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef T-lex het volgende:

[..]

Met die x pootjes van hem....

On-topic: Yoga is afgelopen! OLE!!!
Daar voel je in bed niks van

† In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:53:31 #141
135305 beequeen
Lost.
pi_58085116
Sandy mag kiezen: Zijn nagels laten doen door Tilly of door Amanda. Hij kiest voor Amanda.

Succes Sandy, bekijk je handen nog maar even goed, straks heb je geen vingers meer over.
― Mark Twain
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 11:54:20 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58085137
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:50 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Goeiemorgen.
Ik durfde het al bijna niet te zeggen met al die verliefde vrouwen hier, maar ik dacht hetzelfde

Aman is Cement aan het pimpen.
Ow boy, een beetje zon op m'n raam en wat lentegevoel en ik lees:
"Aman is Cement aan het pijpen"

† In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 11:55:16 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_58085158
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef yvonne het volgende:

A dirty mind is a joy for ever.
― Mark Twain
pi_58085252
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:52 schreef rooie3 het volgende:
Nu al die gasten er zijn,kan je zien hoe erg moeilijk iedereen het gaat krijgen in de buitenwereld.De miljonairs denken dat de hele wereld om hun draait en kunnen nog alleen maar praten over ik ik ik.De interesse voor andere is echt weg en manieren kennen ze niet meer.
helemaal mee eens..... met één positieve uitzondering "Claire"
pi_58085313
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Desii het volgende:

[..]

helemaal mee eens..... met één positieve uitzondering "Claire"
Die zit er dan ook nog kort in en die gaat het buiten wel redden.Ook Huub zal het moeilijk krijgen,zag je gisteren al hoe chagerijnig hij op Joris reageerde omdat hij honger had.
pi_58085384
Goedensmiddags, kom ook even langsvliegen!
Leuk dt Tilly er is, lieve rustige vrouw die niet haar voorkeur uitspreekt
pi_58085413
quote:

[ afbeelding ]

Weg illusie
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:09:23 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_58085464
De rat gaat weer tv maken.......

― Mark Twain
pi_58085476
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
De rat gaat weer tv maken.......

[ afbeelding ]
en opeens vier streams op die zool
pi_58085479
Brian en Sandy gaan samen in bad na de Yoga.
Brian trekt dus maar weer z'n spijkerbroek uit en loopt in z'n boxer langs Amanda, die hem vervolgens grijpt en niet meer los laat.
Sandy en Brian nu in bad....en de dames zijn volgens mij eindelijk naar boven aan het ontbijt.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:11:59 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_58085511
Amanda heeft haar pet weer op. Ze heeft werkelijk overal schijt aan dat verwende nest.
― Mark Twain
pi_58085620
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Brian en Sandy gaan samen in bad na de Yoga.
Brian trekt dus maar weer z'n spijkerbroek uit en loopt in z'n boxer langs Amanda, die hem vervolgens grijpt en niet meer los laat.
die hele relasie is ook alleen gebaseerd op sex, he?
van oprechte intimiteit is geen sprake, koetsikoetiekoe
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58085655
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft haar pet weer op. Ze heeft werkelijk overal schijt aan dat verwende nest.
ziet er toch altijd beter uit dan die uigewoonde pruik!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  woensdag 16 april 2008 @ 12:18:58 #154
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58085657
quote:

[ afbeelding ]
Als ze dan maar een gouden hart heeft, dat maakt al veel goed.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:21:13 #155
137949 Disana
pi_58085708
Ook Samantha kent onflatteuze poses

pi_58085715
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58085730
Vroeg Amanda nou een sigaret aan Huub?
Make my day!
  woensdag 16 april 2008 @ 12:23:03 #158
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58085741
och jee, aan de cap hierboven te zien wordt cementa ge"amanda"ifficeerd!
  woensdag 16 april 2008 @ 12:24:35 #159
162917 tuinfluiter
pi_58085780
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:22 schreef agter het volgende:
Vroeg Amanda nou een sigaret aan Huub?
Haar merk stond vorige week weer op de bestellijst, huub vroeg aan haar,
heb je lekker gerookt bij de buren.
pi_58085824
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ze zal wel erg veel last van stress hebben...gelukkig slaat hij haar niet...
Make my day!
  woensdag 16 april 2008 @ 12:27:41 #161
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58085859
De broertjes van Ballegooy...
Fucking niet normaal de hele dag is het zo traag als stroop.
pi_58085949
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is.......
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_58085955
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

wat een ontzettend sneu wijf zeg.
en maar met trots aan iedereen verkondigen hoe makkelijk het stoppen met roken voor haar was
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:32:44 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_58085969
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef Dementor het volgende:
[quote]Op woensdag 16 april 2008 12:27 schreef akveor het volgende:
De broertjes van Ballegooy...
[ [ afbeelding[i/mg]
Klasse

VS

[img]http://i27.tinypic.com/2z5ndd4.jpg]afbeelding
]
Plebs
Ben je niet in de war met 2 andere broers?
― Mark Twain
pi_58085993
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met 2 andere broers?
Mijn post is naaar de klote.
pi_58086003
tilly heeft last van een flinke hoestaanval.
heeft ze wel vaker de laatste tijd.
huub raad haar aan naar de dokter te gaan.
ja, zegt ze, maar wel na het huwelijk.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:37:32 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_58086048
Liefde is......haar nagels vijlen.

― Mark Twain
pi_58086070
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58086075
quote:

[ afbeelding ]
Polijsten
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:38:37 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_58086077
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:

Mijn post is naaar de klote.
Ik dacht al, wat zeg je nou? Ik zag dat je een cap wilde plaatsen, lukt dat niet?

Ok, polijsten.
― Mark Twain
  woensdag 16 april 2008 @ 12:39:33 #172
130755 Kinga
versier hier
pi_58086102
quote:

[ afbeelding ]
Ik weet niet hoor. De laatste dagen wordt me steeds duidelijker dat ze niet bij elkaar passen. Volgens mij vindt Huub haar maar mwa-mwa. En daarbij komt dat het lijkt dat ze geen klik met Joris heeft..
pi_58086109
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik dacht al, wat zeg je nou? Ik zag dat je een cap wilde plaatsen, lukt dat niet?

Ok, polijsten.
Die imagehost doet te stoer en wil het plaatje hier niet laten zien.
Tja dan niet he.
pi_58086211
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor. De laatste dagen wordt me steeds duidelijker dat ze niet bij elkaar passen. Volgens mij vindt Huub haar maar mwa-mwa. En daarbij komt dat het lijkt dat ze geen klik met Joris heeft..
ik zie net het tegenovergestelde
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:45:37 #175
137949 Disana
pi_58086219
Overleg Jaap - Brian - Sandy.

Jaap noemt het motorrijbewijs morgen.
  woensdag 16 april 2008 @ 12:47:46 #176
162917 tuinfluiter
pi_58086274
Fok is traag, ik kreeg 3 keer blanke pagina's .......

Huub had afgesproken dat zijn motorijexamen niet op de weekagenda kwam,
maar er werkt iemand achter die wel vaker het toch op de lijst zet, niet de eerste keer,

Jaap gunt Huub best het examen, maar is wel wat van plan, hij wil graag TV maken,
hoe zal Jaap vanavond of later deze week eindigen in de popipoll?

het wordt trommelen vannacht........
  woensdag 16 april 2008 @ 12:48:44 #177
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58086294
Zat Brain nou met een gozer in bad?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_58086307
Brian is goed hé...... hij weet precies wat Huub denkt
Huub is nog steeds bang voor Brian, want Huub maakt een schrikbeweging toen Sandy hem vanochtend een aai gaf (hij deed Claire na)

ze zijn plan om vanavond Huub wakker te houden met trommels en een mini motor.... ben benieuwd... heb wel zin in terror
pi_58086314
Gelukkig is Cem er nu voor de diepe gesprekken
  Moderator woensdag 16 april 2008 @ 12:49:50 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58086322
Ik heb het dan geloof ik even gemist, maar heeft Amanda nu inmiddels al een tweede keer theorie-examen gedaan?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:50:12 #181
137949 Disana
pi_58086333
Alhoewel Sandy vanavond weg is, ziet hij het plan van Jaap en Brian om Huub wakker te houden helemaal zitten.

† In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:50:27 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_58086340
Jaap wil een motortje om de boel vol rook te zetten.

Brian: Weet je wat leuk is, de boel vol rook zetten.

Het idee komt van Jaap, Brian neemt het over, stumper.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:51:27 #183
137949 Disana
pi_58086360
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb het dan geloof ik even gemist, maar heeft Amanda nu inmiddels al een tweede keer theorie-examen gedaan?
Ja, en met 4 fouten gehaald. Overigens heeft ze het destijds 5x gedaan, dus we komen op een totaal van 7 keer. Knap he.
pi_58086370
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
4 fouten, als ik het goed heb, dus geslaagd.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:52:51 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_58086393
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zat Brain nou met een gozer in bad?
Yep, met zijn swa Sandy.
― Mark Twain
  Moderator woensdag 16 april 2008 @ 12:53:04 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58086397
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, en met 4 fouten gehaald. Overigens heeft ze het destijds 5x gedaan, dus we komen op een totaal van 7 keer. Knap he.
Nou... misschien wel ja, gezien haar hersencapaciteit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58086402
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
Brian is goed hé...... hij weet precies wat Huub denkt
Huub is nog steeds bang voor Brian, want Huub maakt een schrikbeweging toen Sandy hem vanochtend een aai gaf (hij deed Claire na)

ze zijn plan om vanavond Huub wakker te houden met trommels en een mini motor.... ben benieuwd... heb wel zin in terror
Ja Sandy gaat vanavond weg,dus moet Brian weer met Jaap aanpappen.
pi_58086427
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil een motortje om de boel vol rook te zetten.

Brian: Weet je wat leuk is, de boel vol rook zetten.

Het idee komt van Jaap, Brian neemt het over, stumper.
lekker subtiel, he?
zo overduidelijk en zonder enige schaamte.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  woensdag 16 april 2008 @ 12:56:08 #189
162917 tuinfluiter
pi_58086479
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
Alhoewel Sandy vanavond weg is, ziet hij het plan van Jaap en Brian om Huub wakker te houden helemaal zitten.

[ afbeelding ]
In 1984 was hij de mooiste man van het eiland Curacau,
na het over yoga juf, Nancy Neede te hebben,
die in 1984 miss holland werd.
pi_58086489
76% is voor terror op de bruiloft.Ja nieuwe poll van VV.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:56:59 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_58086511
Nu willen ze Huub's motorpak verstoppen.

Strak plan, dat is persoonlijk bezit, doen dus. Jaap en Brian een ton aan hun broek.
Oh wacht......dat mag Jaap dan doen van Brian hè? Brian heeft een hart van goud.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 12:57:35 #192
137949 Disana
pi_58086525
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Sandy mooi? Voor mij heeft hij een volkomen inwisselbare kop. Niets bijzonders aan te zien.
  woensdag 16 april 2008 @ 12:58:33 #193
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58086548
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef Desii het volgende:

[..]

ik zie net het tegenovergestelde
Middag Sis.... dit is een betere tijd.
Ik vind Huub en Claire elkaar ook goed aanvullen en mooi bij elkaar passen. Maar ik vraag me af of ze genoeg spanning in de relatie kan brengen. Ik heb ook wel een beetje het idee dat het een beetje uit de hand gelopen grap is van Huub's kant. Hij houd wel echt van haar en vica versa... maar er zijn zoveel manieren om van iemand te houden. Maar het oorspronkelijke idee om Claire te dumpen wordt steeds moeilijker zo niet onmogelijk.
  woensdag 16 april 2008 @ 12:58:41 #194
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58086551
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Desii het volgende:

ori-gi-neeeeeee-eel!
pi_58086568
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:

Strak plan, dat is persoonlijk bezit, doen dus. Jaap en Brian een ton aan hun broek.
Oh wacht......dat mag Jaap dan doen van Brian hè? Brian heeft een hart van goud.
Dan is Jaap ook een slappe zak,hij speelt toch niet tegen Huub ,maar alleen tegen het huwelijk.
Dit heeft niks met het huwelijk te maken.
pi_58086591
jaap moet weer met plannen komen
rattie kan er zelf niet opkomen
  woensdag 16 april 2008 @ 13:00:59 #197
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58086596
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:

Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  woensdag 16 april 2008 @ 13:07:09 #199
162917 tuinfluiter
pi_58086714
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:

Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.
Ik vraag me vaak af hoe de redactie op al deze plannen reageert, met een glimlach op hun gezicht?

Plannen?:
Motorpak verstoppen van Huub.
Met een mini-motor in de slaapkamer rijden,zwart van de rook, daardoor niet kunnen slapen.
Eventueel Jaap zijn opblaasspeeltje Gea het motorpak laten dragen.
pi_58086720
Motorpak persoonlijk bezit.

Huub wakker houden zal moeilijk gaan lukken, bedtijd 1 uur en wie ligt er altijd als laatste in? Huub.
Kamer vol met rook zetten zal Amanda blij mee zijn, want die ligt er als eerste in.

Allemaal goede plannen dus.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:07:54 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_58086726
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:

Tegen Brian???? Bedoel je misschien tegen Huub?
Ze waren aan het brianstormen, ik weet natuurlijk niet of het doorgaat.
― Mark Twain
pi_58086732
Jaap weet er is 50% kans dat ie er uit gaat en denkt :
Dan neem ik er wel effe één mee in ieder geval!
Wie dat is kan hem geen lor schelen!
Als er maar iemand mee gaat met hem daar is ie op uit!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:10:42 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58086790
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In 1984?? Hoe oud is hij?? Brian is van 1981... en dan heeft hij een vriend die in 1984 de mooiste man was?? Of was het gewoon de kleutercompetitie??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58086798
Hoe kunnen ze nou zeggen achter tegen Jaap dat het top gaat.Sinds Jaap zo doet en alle ballen weer op Huub zijn,zijn de kijkcijfers echt gedaald.
pi_58086799
quote:

[..]

Ik dacht hieraan:
[ afbeelding ]
omg jeugdtrauma
Ik vind dat we deze foto voortaan moeten gebruiken als het over Netty gaat
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58086871
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:18 schreef miesy het volgende:

[..]

ziet er toch altijd beter uit dan die uigewoonde pruik!
ik meen te weten dat het niet mag van de febo ivm de schaduw op dr smoel.
pi_58086879
ze gaan weer bekkies vullen
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:16:16 #208
137949 Disana
pi_58086885
Bovendien heeft Sandy flaporen, dus wat nou 'mooiste man'.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:16:17 #209
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58086886
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef miesy het volgende:
ik vraag me soms af hoe japie nou echt over brian denkt..

[ afbeelding ]
Ik denk dat Jaap elke wannabee als speler minacht... maar Brian helemaal... gisteren kon je dat goed op TV zien.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:17:55 #210
137949 Disana
pi_58086920
Huub en Joris vinden de 'actie' van Brian gisteren tijdens het proeven niet origineel.
pi_58086942
Maar Huub is degene die sowieso het laatst gaat slapen daar. Ze hebben zichzelf er meer mee dan Huub.
Go hard or go home
  woensdag 16 april 2008 @ 13:20:06 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58086964
Gezellig in de kapsalon..

Huub vertelt aan Tilly wat er zondag gebeurde:

Het ene meisje liep zo langs me heen de andere begroette me wel, en ik vroeg "wat is dat" waarop ze antwoordde "dat is m'n zusje"
Waarop ik zei "wat is dat voor asociaal wijf, ze begroet me niet eens"
Vervolgens weigerde Netty me te begroeten en toen zei ik "Hedda begroet Brian toch ook gewoon?!"
Toen nog wat lelijke opmerkingen, toen liepen ze naar buiten en ik liep er achteraan, en daar stond Kenneth al...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 april 2008 @ 13:22:51 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087007
Huub vindt motorrijden erg gaaf, Tilly vraagt of hij het wil blijven doen...

Hij weet zelfs al wat voor motor hij wil hebben, een Super GSX, is zelfs al bij de Suzuki-dealer geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 16-04-2008 13:56:48 (pfffff) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 april 2008 @ 13:23:00 #214
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58087010
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:16 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat Jaap elke wannabee als speler minacht... maar Brian helemaal... gisteren kon je dat goed op TV zien.
Tijdens die zogenaamde terror van gisteren keek die ook al zo minachtend naar hem
Tja, rat is niet gewend om zelf iets te doen. Hij staat altijd op de achtergrond aan te moedigen. Dit keer kon hij niemand voor zijn karretje spannen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58087017
candy is ook bekkie aan het vullen
pi_58087049
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:58 schreef Prosac het volgende:

[..]

ori-gi-neeeeeee-eel!
hehehe, had je wat anders verwacht....
het mooiste is dat ze Huub willen wakker houden..... hoe dan.... Brian slaapt altijd als eerste
  woensdag 16 april 2008 @ 13:25:37 #217
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58087063
ff kijken naar natasia
op uitzending gemist, neem ik aan?
  woensdag 16 april 2008 @ 13:25:47 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087069
Joris vraagt hoe vaak Tilly komt, tegenwoordig minder maar vroeger wekelijks.

Huub: toen had je ook al 5 dames, daar ben je veel langer mee bezig dan met een man, bij een man duurt de meest uitgebreide behandeling hoogstens een uur (incl het paraffine-bad)
Tilly: en dan ging Huub me helpen....
Tilly: Natasia moest wel elke week, met haar nagels...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 april 2008 @ 13:26:32 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58087082
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
ff kijken naar natasia
op uitzending gemist, neem ik aan?
Wat een zelfkastijding!
  woensdag 16 april 2008 @ 13:26:46 #220
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58087087
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tegen Brian???? Bedoel je misschien tegen Huub?
Ze waren aan het brianstormen, ik weet natuurlijk niet of het doorgaat.
Tuurlijk tegen Brian. De febo kan toch geen toestemming geven voor dit plan om iets met het PB van Huub doen zonder toestemming van Huub? Jaap checked alles....
Ben overigens benieuwd of Jaap Brian dit zal proberen te laten opknappen. Waarschijnlijk staat ie weer om een hoekje te lachen en als alles afgelopen is probeert ie nog wat te laten doen voor op TV. Gisteren in de uitzending (sparringspartnerverhaal) viel me op dat Jaap met ongeloof naar Brian in het kantoor zat te luisteren dat HIJ Brian Huub helemaal over de zeik kreeg toen HIJ begon over het sparren met Huub.
Precies het punt wat Huub ook altijd duidelijk maakt aan Jaap.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:27:27 #221
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58087099
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een zelfkastijding!
Kom net van de tandarts, kan nooit erger zijn
  woensdag 16 april 2008 @ 13:32:07 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58087217
Zit ik gewoon opeens naar adje te kijken die aan het paaldansen is
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:34:09 #223
137949 Disana
pi_58087259
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

De wedding planners hebben nog twee mensen meegenomen. Ze willen buiten in de zon zitten, maar ja, daar zit de hele club van Amanda en Brian.
pi_58087281
haha, die toon van brainles, ze komen nu de bloemen verzorgen voor het trouwen.
spreekt hij uit op een sneue toon.
ik begrijp dat brainles op een minimotortje Huub wil wakker houden? Gaat um niet worden, Huub is niet bepaald een vroege slaper en inderdaad, motorpak is persoonlijk bezit.
Dus ze gaan weer af als een gieter.
pi_58087297
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

3 verstandskiezen lichter en een zenuwbehandelingetje plus 4 gaten?
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:36:57 #226
137949 Disana
pi_58087313
Huub vindt de ontslagronde belangrijker dan de hele trouwerij. Uiteindelijk gaat het om de hoofdprijs.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:38:08 #227
137949 Disana
pi_58087341
Huub: Ik krijg sowieso half Nederland over me heen. Of hij Jaap of Claire er nou uit stemt, of dat hij beiden erin houdt.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:38:31 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58087356
Dat gaat toch waarschijnlijk weer zoals alle suffe na-aapplannen van Brian. Ligt ie zelf vanavond om 11 uur in bed met z'n snollie. En dat is het cunning plan morgenochtend weer een groot succes gebleken in zijn verknipte hoofd.
pi_58087363
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:36 schreef Disana het volgende:
Huub vindt de ontslagronde belangrijker dan de hele trouwerij. Uiteindelijk gaat het om de hoofdprijs.
Groot gelijk heeft hij, zijn twee verschillende dingen en hij is al anderhalf jaar aan het knokken om te winnen.
Dit weet Claire ook, staat los van elkaar.
Ik ben blij dat hij dit gewoon duidelijk heeft besproken met Claire en geen sneaky (ala brian) spel speelt.
  woensdag 16 april 2008 @ 13:42:06 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087428
De gasten zijn tegenwoordig wel heel zelfstandig, de dame in de rode broek nam de drankjes mee...
Kunnen ze Rico niet aan het werk zetten als er gasten zijn? Zelfs zonder inwonende butler moet het toch niet zo moeilijk zijn de drankjes even zelf naar buiten te brengen...

En Jaap zit er weer bovenop... hij kickt op weddingplans??

[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 16-04-2008 13:55:21 (typo) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:42:51 #231
137949 Disana
pi_58087449
De dames zijn nog maar een jaar respectievelijk anderhalf jaar wedding planner. Jaap hoort ze uit over hun bedrijf.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:44:11 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_58087478
De sponsor van het bruidsboeket, ze hebben er zelfs een speciale pagina voor gemaakt.

http://www.funkyfleur.nl/de_gouden_kooi.htm
― Mark Twain
  woensdag 16 april 2008 @ 13:46:41 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087533
Nam Jaap de honneurs waar zolang Huub er zelf niet was??

Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 16 april 2008 @ 13:52:15 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087641
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat toch waarschijnlijk weer zoals alle suffe na-aapplannen van Brian. Ligt ie zelf vanavond om 11 uur in bed met z'n snollie. En dat is het cunning plan morgenochtend weer een groot succes gebleken in zijn verknipte hoofd.
Misschien droomt hij heel levendig??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58087650
Moooooooooooi, Huub wil voor Brian en Amandel een corsage van distels, Japio wil er een van brandnetels
pi_58087707
Goede middag, zijn er nog straffen uitgedeeld, de afgelopen dagen?
pi_58087709
pi_58087716
Huub vraagt of er ook al distels gekweekt worden met weerhaken.
Verder is hij niet vals hoor, ik zeg: ik houw ervan
  woensdag 16 april 2008 @ 13:57:00 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58087738
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef Kaat38 het volgende:
Moooooooooooi, Huub wil voor Brian en Amandel een corsage van distels, Japio wil er een van brandnetels
Kijk, dat is nu origineel en grappig steken uitdelen.
pi_58087742
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
viezerik
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:58:46 #241
135305 beequeen
Lost.
pi_58087773
quote:
[ afbeelding ]
Wat heeft die rat toch een rotkop.
― Mark Twain
pi_58087780
Wat gaan ze doen die weddingpeople?
Gaat Huub laten zien waar de taart moet komen? In de vijver!
pi_58087784
quote:
[ afbeelding ]
begint er steeds meer als de dorpsgek uit te zien...
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58087789
Wat een ramp die vijver, iedere week vullen ze die vijver bij
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:00:11 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_58087807
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef Kaat38 het volgende:
Kijk, dat zijn nog eens leuke ideeën. Ik hou durfan.
― Mark Twain
  woensdag 16 april 2008 @ 14:00:28 #246
111260 Charmian
a little joy
pi_58087811
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:46 schreef Leandra het volgende:
Nam Jaap de honneurs waar zolang Huub er zelf niet was??

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor rare houten kistjes waar ze op zitten
pi_58087828
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58087834
Jaap: "Je moet oppassen voor kroko"

woensdag 16 april 2008 @ 14:01:34 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087841
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:59 schreef T-lex het volgende:
Wat gaan ze doen die weddingpeople?
Gaat Huub laten zien waar de taart moet komen? In de vijver!
Dat zou waarschijnlijk nog een hele originele en veilige plek zijn ook... de taart op een display in de vijver
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58087849
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58087859
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
De sponsor van het bruidsboeket, ze hebben er zelfs een speciale pagina voor gemaakt.

http://www.funkyfleur.nl/de_gouden_kooi.htm
Wat een mooie en vrolijke website
Waar kan ik de kleur van de kist bepalen?
pi_58087888
"Boks!"
  woensdag 16 april 2008 @ 14:04:22 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087893
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor rare houten kistjes waar ze op zitten
Dat zijn de hippe tuinmeubels van dit seizoen... bij de Intratuin ook al zien staan: lullig 2-persoons bankje van steigerplanken (geen geintje, het stond op het label) ¤ 795,=

De kans is groot dat de tuinmeubels in DGK niet bij de Intratuin vandaan komen en hetzelfde steigerplanken-bankje dus het dubbele kost
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58087896
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou waarschijnlijk nog een hele originele en veilige plek zijn ook... de taart op een display in de vijver
met duikers die de stukken snijden en al zwemmend aan de gasten uitdelen
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58087907
  woensdag 16 april 2008 @ 14:06:11 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58087945
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:04 schreef miesy het volgende:
[..]
met duikers die de stukken snijden en al zwemmend aan de gasten uitdelen
Niet nodig... er is toch zo'n pad met stenen door de vijver?? Daar de display in de buurt, en degene die dan met de taart wil klieren loopt zelf iig ook flink risico... plus dat je gewoon 2 stevige jongens neer kunt zetten, één aan iedere kant van het pad
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58087968
Nena en Eveline wilden toch ook weddingplanner worden, hoezo doorgestoken kaart?! Er moet en zal een huwelijk plaatsvinden in dat hok.
pi_58087977
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:07:56 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_58087991
Het wordt toch wel een heel gebeuren die bruiloft, als je de plannen zo hoort.
― Mark Twain
  woensdag 16 april 2008 @ 14:08:33 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58088000
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef fleurtjemichel het volgende:
Nena en Eveline wilden toch ook weddingplanner worden, hoezo doorgestoken kaart?! Er moet en zal een huwelijk plaatsvinden in dat hok.
Net wakker? Dat is toch al lang duidelijk.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:09:03 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_58088014
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:02 schreef Dementor het volgende:

Wat een mooie en vrolijke website
Waar kan ik de kleur van de kist bepalen?
Vreselijk hè? Als je aan bloemen denkt verwacht je idd een kleurrijke site.
― Mark Twain
pi_58088061
quote:
Wat was het leuk geweest als Nena de planning voor Huub en Claire had gedaan. Had haar toch een leuk bedrag geboden om het te doen. Gemiste kans.
pi_58088073
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet nodig... er is toch zo'n pad met stenen door de vijver?? Daar de display in de buurt, en degene die dan met de taart wil klieren loopt zelf iig ook flink risico... plus dat je gewoon 2 stevige jongens neer kunt zetten, één aan iedere kant van het pad
allemaal leuke ideeén,
hoop dat "ze" een beetje meelezen hier
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58088105
quote:
Precies maakt niet uit hoe, koste wat het kost en waarom?

Nadat Cora, Natasia, Lieke en Eric neit wilde hadden ze zelfs Mickey met zijn hond laten trouwen denk ik.
Het moet dus echt op een gescripte soap gaan lijken.

daarom mag er ook niemand meer uit gestemd worden
pi_58088114
Jaap is denk ik bang dat Huub een week lang tv gaat vullen met de voorbereiding van zijn huwelijk, en daarom is hij overal bij.
pi_58088119
pi_58088132
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vreselijk hè? Als je aan bloemen denkt verwacht je idd een kleurrijke site.
Ach dat geeft wel weer aan dat er gewoon geen budget is vrijgemaakt.
Zoals Jaap ooit zei alles moet gratis.

Als Huub zou weten hoe erg hij in de maling word genomen zou hij direct de boel afblazen.
pi_58088152
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:13 schreef diedirk het volgende:

[..]

Precies maakt niet uit hoe, koste wat het kost en waarom?

Nadat Cora, Natasia, Lieke en Eric neit wilde hadden ze zelfs Mickey met zijn hond laten trouwen denk ik.
Het moet dus echt op een gescripte soap gaan lijken.

daarom mag er ook niemand meer uit gestemd worden
Jij snapt het Waarom nog reageren op deze bullshit?!
pi_58088164
pi_58088179
jaap zal ook wel denken, als er geen heftige terror op de bruiloft mag komen, dan maar volledig erbij betrokken zijn..
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58088230
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ach dat geeft wel weer aan dat er gewoon geen budget is vrijgemaakt.
Zoals Jaap ooit zei alles moet gratis.

Als Huub zou weten hoe erg hij in de maling word genomen zou hij direct de boel afblazen.
denk het niet hoor.
zoals hij zelf steeds weer zegt, "alles voor de show".
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58088241
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58088269

† In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:24:17 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_58088300
Brian krijgt een telefoontje van de FEBO en zegt dat hij Kenniet mag bellen. Waar gaat dit nu weer over?
Zeker ook weer zonder betaling van ceepees.
― Mark Twain
pi_58088384
pi_58088397
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt een telefoontje van de FEBO en zegt dat hij Kenniet mag bellen. Waar gaat dit nu weer over?
Zeker ook weer zonder betaling van ceepees.
de normale gang van zaken, tegenwoordig, wat brian betreft.
kan er niet meer eens over vallen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58088420
Jaap: "Wat voor cupmaat heb je eigenlijk?"
pi_58088460
Claire ontpopt zich nu echt als een wapen van Huub
pi_58088463
pi_58088465
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
pi_58088519
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
'allo!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58088536
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef miesy het volgende:

[..]

denk het niet hoor.
zoals hij zelf steeds weer zegt, "alles voor de show".
Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.
Met hun amateuristische websites en bijverdiensten.
Het is allemaal voor nop en het moet zo goedkoop mogelijk, ze trekken een miljoen kijkers en RTL steekt de opbrengsten van reclameblokken in hun zak.

Alles voor de show slaat op de bereidheid van de spelers om alles te doen wat nodig is.

Ik heb nog nooit een gerenomeerd bedrijf de kooi in zien stappen hooguit een enkele keer een kleermaker meer niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dementor op 16-04-2008 14:42:36 ]
  woensdag 16 april 2008 @ 14:36:07 #283
111260 Charmian
a little joy
pi_58088552
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.
pi_58088577
pi_58088579
BeeQueen, jij schijnt alles te weten. Was Brian een paar dagen geleden nu zo gestressed (op zijn verjaardag) omdat bekend aan hem was gemaakt, dat het gesprek tussen hem en Kennith was uitgelekt?
pi_58088581
waar is Joris?
pi_58088589
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:34 schreef miesy het volgende:

[..]

'allo!
hoi hoi, thx
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:38:58 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_58088613
quote:
Welkom op FOK!
Registreren hier is toch niet zo moeilijk?
― Mark Twain
pi_58088616
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Verstand op 0.
  woensdag 16 april 2008 @ 14:39:33 #290
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58088626
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:36 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.
the excorsist
pi_58088636
pi_58088645
en toch Jaap liever bij Huub als bij Brian.
pi_58088673
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:35 schreef Dementor het volgende:

[..]

Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.
Met hun amateuristische websites en bijverdiensten.
Het is allemaal voor nop en het moet zo goedkoop mogelijk, ze trekken een miljoen kijkers en RTL steekt de opbrengsten van reclameblokken in hun zak.

Alles voor de show slaat op de bereidheid van de spelers om alles te doen wat nodig is.
je weet niet wat zijn verwachting ervan was.
hij zal wel geweten hebben van het lage budget dat ze er ervoor kunnen/willen uitgeven.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  woensdag 16 april 2008 @ 14:41:53 #294
162917 tuinfluiter
pi_58088678
quote:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.
Welkom, veel plezier .
  woensdag 16 april 2008 @ 14:42:09 #295
111260 Charmian
a little joy
pi_58088686
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:39 schreef RSie het volgende:

[..]

the excorsist
ja die o.a.
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:42:40 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_58088694
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:37 schreef fleurtjemichel het volgende:
BeeQueen, jij schijnt alles te weten. Wa Brian een paar dagen geleden nu zo gestressed (op zijn verjaardag) omdat bekend aan hem was gemaakt, dat het gesprek tussen hem en Kennith was uitgelekt?
Ik weet echt niet alles hoor en wat ik weet zie ik op streams. Ik kan je hier dus geen antwoord op geven, zou puur speculatie zijn.
― Mark Twain
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 14:43:06 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58088705
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?
Brian's moeder weer terug?

pi_58088708
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef miesy het volgende:

[..]

je weet niet wat zijn verwachting ervan was.
hij zal wel geweten hebben van het lage budget dat ze er ervoor kunnen/willen uitgeven.
Of niet en beloven ze hem gouden bergen en een bruiloft van 50.000 eetjes.
pi_58088713
Tilly: "Zullen we een vluggertje maken?"
Jaap: "Nee ik wil gewoon een grote beurt"
pi_58088716
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
VInd ik ook.
Komt omdat ik vind dat Jaap - Huub veel humor oplevert.
Jaap - Brian levert erginis op.
Make my day!
pi_58088721
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
meer van hetzelfde nveau, en voornamelijk humor.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  Admin woensdag 16 april 2008 @ 14:44:11 #302
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58088731
quote:
Welkom hier!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')