Hoeren Beroeps Opleiding?quote:
Hahahahahaaa ik las eerst je bericht en toen zag ik het pas op de streams. Wat een doosquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
Cementa gaat HBO doen in september, maar Amanda wil liever even over dr haar en tandjes praten.
Ze heeft net een beugel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef Lipsch het volgende:
Wat praat dit meisje moeilijk
Ik heb gewonnen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat sloeg er even hard in hier op Fok: HBO post explosie.![]()
(het was ook wel indrukwekkend)
Type: TrailerTrashquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef RSie het volgende:
ik zit me kapot te irriteren aan die domme doosjes.
echt prototype domme trutjes die achter de gast met de grootste bek aanlopen omdat ze die stoer vinden (types Brian dus).
dit soort meisjes worden geslagen etc. door hun vriendjes maar zeggen dan dat ze het doen omdat ze van ze houden etc.
kortom, potentiele tippelaars/loverboysvoer
Amanda zei waarschijnlijk niet voor niets dat ze haar moeder was kwijtgeraakt met haar intrek in dgk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
Het huis in Amsterdam is weg he.
(het huis van haar moeder)
Amanda: ik weet helemaal niks he.
Wat is dat toch voor een raar zooitje, die Fam. Amanda.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef Mika25 het volgende:
Gaat die vriendin haar adviseren om voor het geld te gaan![]()
Dalijk zit ze daar nog een jaar
Nou, alleen dat antwoord doet al vermoeden dat ze die studie niet gaat halen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat sloeg er even hard in hier op Fok: HBO post explosie.![]()
(het was ook wel indrukwekkend)
Omdat ie zijn stront tegen wil houdenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat Jaap interesse heeft in een buttplug?
Hoe kun je nou je moeder kwijtraken? Het is geen Ikeakind lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda zei waarschijnlijk niet voor niets dat ze haar moeder was kwijtgeraakt met haar intrek in dgk.
Dat geeft aan dat het meer om het niveau gaat dan om de daadwerkelijke opleiding, maar helaas het is zijn doel voorbij geschoten, Amanda was niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, alleen dat antwoord doet al vermoeden dat ze die studie niet gaat halen.
Dat is toch een raar antwoord, "HBO"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |