Tegen Brian???? Bedoel je misschien tegen Huub?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.
In 1984?? Hoe oud is hij?? Brian is van 1981... en dan heeft hij een vriend die in 1984 de mooiste man was?? Of was het gewoon de kleutercompetitie??quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In 1984 was hij de mooiste man van het eiland Curacau,
na het over yoga juf, Nancy Neede te hebben,
die in 1984 miss holland werd.
omgquote:
ik meen te weten dat het niet mag van de febo ivm de schaduw op dr smoel.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:18 schreef miesy het volgende:
[..]
ziet er toch altijd beter uit dan die uigewoonde pruik!
Ik denk dat Jaap elke wannabee als speler minacht... maar Brian helemaal... gisteren kon je dat goed op TV zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef miesy het volgende:
ik vraag me soms af hoe japie nou echt over brian denkt..
[ afbeelding ]
Tijdens die zogenaamde terror van gisteren keek die ook al zo minachtend naar hemquote:Op woensdag 16 april 2008 13:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap elke wannabee als speler minacht... maar Brian helemaal... gisteren kon je dat goed op TV zien.
hehehe, had je wat anders verwacht....quote:
Wat een zelfkastijding!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
ff kijken naar natasia![]()
op uitzending gemist, neem ik aan?
Tuurlijk tegen Brian. De febo kan toch geen toestemming geven voor dit plan om iets met het PB van Huub doen zonder toestemming van Huub? Jaap checked alles....quote:Op woensdag 16 april 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen Brian???? Bedoel je misschien tegen Huub?
Ze waren aan het brianstormen, ik weet natuurlijk niet of het doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |