die hele relasie is ook alleen gebaseerd op sex, he?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Brian en Sandy gaan samen in bad na de Yoga.
Brian trekt dus maar weer z'n spijkerbroek uit en loopt in z'n boxer langs Amanda, die hem vervolgens grijpt en niet meer los laat.![]()
ziet er toch altijd beter uit dan die uigewoonde pruik!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft haar pet weer op. Ze heeft werkelijk overal schijt aan dat verwende nest.
Als ze dan maar een gouden hart heeft, dat maakt al veel goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.
[ afbeelding ]
Haar merk stond vorige week weer op de bestellijst, huub vroeg aan haar,quote:Op woensdag 16 april 2008 12:22 schreef agter het volgende:
Vroeg Amanda nou een sigaret aan Huub?
Ze zal wel erg veel last van stress hebben...gelukkig slaat hij haar niet...quote:Op woensdag 16 april 2008 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Haar merk stond vorige week weer op de bestellijst, huub vroeg aan haar,
heb je lekker gerookt bij de buren.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow boy, een beetje zon op m'n raam en wat lentegevoel en ik lees:
"Aman is Cement aan het pijpen"
wat een ontzettend sneu wijf zeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Haar merk stond vorige week weer op de bestellijst, huub vroeg aan haar,
heb je lekker gerookt bij de buren.
Ben je niet in de war met 2 andere broers?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef Dementor het volgende:
[quote]Op woensdag 16 april 2008 12:27 schreef akveor het volgende:
De broertjes van Ballegooy...
[ [ afbeelding[i/mg]
Klasse
VS
[img]http://i27.tinypic.com/2z5ndd4.jpg]afbeelding ]
Plebs
Mijn post is naaar de klote.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met 2 andere broers?
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Liefde is......haar nagels vijlen.![]()
[ afbeelding ]
Polijstenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, wat zeg je nou? Ik zag dat je een cap wilde plaatsen, lukt dat niet?quote:
Ik weet niet hoor. De laatste dagen wordt me steeds duidelijker dat ze niet bij elkaar passen. Volgens mij vindt Huub haar maar mwa-mwa. En daarbij komt dat het lijkt dat ze geen klik met Joris heeft..quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Die imagehost doet te stoer en wil het plaatje hier niet laten zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zeg je nou? Ik zag dat je een cap wilde plaatsen, lukt dat niet?
Ok, polijsten.![]()
ik zie net het tegenovergesteldequote:Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. De laatste dagen wordt me steeds duidelijker dat ze niet bij elkaar passen. Volgens mij vindt Huub haar maar mwa-mwa. En daarbij komt dat het lijkt dat ze geen klik met Joris heeft..
Ja, en met 4 fouten gehaald. Overigens heeft ze het destijds 5x gedaan, dus we komen op een totaal van 7 keer. Knap he.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb het dan geloof ik even gemist, maar heeft Amanda nu inmiddels al een tweede keer theorie-examen gedaan?
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb het dan geloof ik even gemist, maar heeft Amanda nu inmiddels al een tweede keer theorie-examen gedaan?
Yep, met zijn swa Sandy.quote:
Nou... misschien wel ja, gezien haar hersencapaciteit.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en met 4 fouten gehaald. Overigens heeft ze het destijds 5x gedaan, dus we komen op een totaal van 7 keer. Knap he.
Ja Sandy gaat vanavond weg,dus moet Brian weer met Jaap aanpappen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
Brian is goed hé...... hij weet precies wat Huub denkt![]()
Huub is nog steeds bang voor Brian, want Huub maakt een schrikbeweging toen Sandy hem vanochtend een aai gaf (hij deed Claire na)
ze zijn plan om vanavond Huub wakker te houden met trommels en een mini motor.... ben benieuwd... heb wel zin in terror
lekker subtiel, he?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil een motortje om de boel vol rook te zetten.
Brian: Weet je wat leuk is, de boel vol rook zetten.
Het idee komt van Jaap, Brian neemt het over, stumper.![]()
In 1984 was hij de mooiste man van het eiland Curacau,quote:Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
Alhoewel Sandy vanavond weg is, ziet hij het plan van Jaap en Brian om Huub wakker te houden helemaal zitten.
[ afbeelding ]
Sandy mooi? Voor mij heeft hij een volkomen inwisselbare kop. Niets bijzonders aan te zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In 1984 was hij de mooiste man van het eiland Curacau,
na het over yoga juf, Nancy Neede te hebben,
die in 1984 miss holland werd.
Middag Sis.... dit is een betere tijd.quote:
ori-gi-neeeeeee-eel!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
ze zijn plan om vanavond Huub wakker te houden met trommels en een mini motor.... ben benieuwd... heb wel zin in terror
Dan is Jaap ook een slappe zak,hij speelt toch niet tegen Huub ,maar alleen tegen het huwelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Nu willen ze Huub's motorpak verstoppen.
Strak plan, dat is persoonlijk bezit, doen dus. Jaap en Brian een ton aan hun broek.
Oh wacht......dat mag Jaap dan doen van Brian hè? Brian heeft een hart van goud.
Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Nu willen ze Huub's motorpak verstoppen.
Strak plan, dat is persoonlijk bezit, doen dus. Jaap en Brian een ton aan hun broek.
Oh wacht......dat mag Jaap dan doen van Brian hè? Brian heeft een hart van goud.
Ik vraag me vaak af hoe de redactie op al deze plannen reageert, met een glimlach op hun gezicht?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.
Tegen Brian???? Bedoel je misschien tegen Huub?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.
In 1984?? Hoe oud is hij?? Brian is van 1981... en dan heeft hij een vriend die in 1984 de mooiste man was?? Of was het gewoon de kleutercompetitie??quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In 1984 was hij de mooiste man van het eiland Curacau,
na het over yoga juf, Nancy Neede te hebben,
die in 1984 miss holland werd.
omgquote:
ik meen te weten dat het niet mag van de febo ivm de schaduw op dr smoel.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:18 schreef miesy het volgende:
[..]
ziet er toch altijd beter uit dan die uigewoonde pruik!
Ik denk dat Jaap elke wannabee als speler minacht... maar Brian helemaal... gisteren kon je dat goed op TV zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef miesy het volgende:
ik vraag me soms af hoe japie nou echt over brian denkt..
[ afbeelding ]
Tijdens die zogenaamde terror van gisteren keek die ook al zo minachtend naar hemquote:Op woensdag 16 april 2008 13:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap elke wannabee als speler minacht... maar Brian helemaal... gisteren kon je dat goed op TV zien.
hehehe, had je wat anders verwacht....quote:
Wat een zelfkastijding!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
ff kijken naar natasia![]()
op uitzending gemist, neem ik aan?
Tuurlijk tegen Brian. De febo kan toch geen toestemming geven voor dit plan om iets met het PB van Huub doen zonder toestemming van Huub? Jaap checked alles....quote:Op woensdag 16 april 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen Brian???? Bedoel je misschien tegen Huub?
Ze waren aan het brianstormen, ik weet natuurlijk niet of het doorgaat.
Kom net van de tandarts, kan nooit erger zijnquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom net van de tandarts, kan nooit erger zijn
3 verstandskiezen lichter en een zenuwbehandelingetje plus 4 gaten?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom net van de tandarts, kan nooit erger zijn
Groot gelijk heeft hij, zijn twee verschillende dingen en hij is al anderhalf jaar aan het knokken om te winnen.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:36 schreef Disana het volgende:
Huub vindt de ontslagronde belangrijker dan de hele trouwerij. Uiteindelijk gaat het om de hoofdprijs.
Misschien droomt hij heel levendig??quote:Op woensdag 16 april 2008 13:38 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat toch waarschijnlijk weer zoals alle suffe na-aapplannen van Brian. Ligt ie zelf vanavond om 11 uur in bed met z'n snollie. En dat is het cunning plan morgenochtend weer een groot succes gebleken in zijn verknipte hoofd.
Kijk, dat is nu origineel en grappig steken uitdelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef Kaat38 het volgende:
Moooooooooooi, Huub wil voor Brian en Amandel een corsage van distels, Japio wil er een van brandnetels
Wat heeft die rat toch een rotkop.quote:
begint er steeds meer als de dorpsgek uit te zien...quote:
Kijk, dat zijn nog eens leuke ideeën. Ik hou durfan.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef Kaat38 het volgende:
Moooooooooooi, Huub wil voor Brian en Amandel een corsage van distels, Japio wil er een van brandnetels
Wat zijn dat voor rare houten kistjes waar ze op zittenquote:Op woensdag 16 april 2008 13:46 schreef Leandra het volgende:
Nam Jaap de honneurs waar zolang Huub er zelf niet was??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou waarschijnlijk nog een hele originele en veilige plek zijn ook... de taart op een display in de vijverquote:Op woensdag 16 april 2008 13:59 schreef T-lex het volgende:
Wat gaan ze doen die weddingpeople?
Gaat Huub laten zien waar de taart moet komen? In de vijver!
Wat een mooie en vrolijke websitequote:Op woensdag 16 april 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
De sponsor van het bruidsboeket, ze hebben er zelfs een speciale pagina voor gemaakt.
http://www.funkyfleur.nl/de_gouden_kooi.htm
Dat zijn de hippe tuinmeubels van dit seizoen... bij de Intratuin ook al zien staan: lullig 2-persoons bankje van steigerplanken (geen geintje, het stond op het label) ¤ 795,=quote:Op woensdag 16 april 2008 14:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor rare houten kistjes waar ze op zitten
met duikers die de stukken snijden en al zwemmend aan de gasten uitdelenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk nog een hele originele en veilige plek zijn ook... de taart op een display in de vijver
Niet nodig... er is toch zo'n pad met stenen door de vijver?? Daar de display in de buurt, en degene die dan met de taart wil klieren loopt zelf iig ook flink risico... plus dat je gewoon 2 stevige jongens neer kunt zetten, één aan iedere kant van het padquote:Op woensdag 16 april 2008 14:04 schreef miesy het volgende:
[..]
met duikers die de stukken snijden en al zwemmend aan de gasten uitdelen
Net wakker? Dat is toch al lang duidelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef fleurtjemichel het volgende:
Nena en Eveline wilden toch ook weddingplanner worden, hoezo doorgestoken kaart?! Er moet en zal een huwelijk plaatsvinden in dat hok.
Vreselijk hè? Als je aan bloemen denkt verwacht je idd een kleurrijke site.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:02 schreef Dementor het volgende:
Wat een mooie en vrolijke website
Waar kan ik de kleur van de kist bepalen?
Wat was het leuk geweest als Nena de planning voor Huub en Claire had gedaan. Had haar toch een leuk bedrag geboden om het te doen. Gemiste kans.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef fleurtjemichel het volgende:
Nena en Eveline wilden toch ook weddingplanner worden, hoezo doorgestoken kaart?! Er moet en zal een huwelijk plaatsvinden in dat hok.
allemaal leuke ideeén,quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig... er is toch zo'n pad met stenen door de vijver?? Daar de display in de buurt, en degene die dan met de taart wil klieren loopt zelf iig ook flink risico... plus dat je gewoon 2 stevige jongens neer kunt zetten, één aan iedere kant van het pad
Precies maakt niet uit hoe, koste wat het kost en waarom?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef fleurtjemichel het volgende:
Ach dat geeft wel weer aan dat er gewoon geen budget is vrijgemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk hè? Als je aan bloemen denkt verwacht je idd een kleurrijke site.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 16 april 2008 14:13 schreef diedirk het volgende:
[..]
Precies maakt niet uit hoe, koste wat het kost en waarom?
Nadat Cora, Natasia, Lieke en Eric neit wilde hadden ze zelfs Mickey met zijn hond laten trouwen denk ik.
Het moet dus echt op een gescripte soap gaan lijken.
daarom mag er ook niemand meer uit gestemd worden
denk het niet hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach dat geeft wel weer aan dat er gewoon geen budget is vrijgemaakt.
Zoals Jaap ooit zei alles moet gratis.
Als Huub zou weten hoe erg hij in de maling word genomen zou hij direct de boel afblazen.
de normale gang van zaken, tegenwoordig, wat brian betreft.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt een telefoontje van de FEBO en zegt dat hij Kenniet mag bellen. Waar gaat dit nu weer over?
Zeker ook weer zonder betaling van ceepees.
'allo!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef miesy het volgende:
[..]
denk het niet hoor.
zoals hij zelf steeds weer zegt, "alles voor de show".
Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.quote:
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
the excorsistquote:Op woensdag 16 april 2008 14:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.
je weet niet wat zijn verwachting ervan was.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.
Met hun amateuristische websites en bijverdiensten.
Het is allemaal voor nop en het moet zo goedkoop mogelijk, ze trekken een miljoen kijkers en RTL steekt de opbrengsten van reclameblokken in hun zak.
Alles voor de show slaat op de bereidheid van de spelers om alles te doen wat nodig is.
Welkom, veel plezier .quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.
ja die o.a.quote:
Ik weet echt niet alles hoor en wat ik weet zie ik op streams. Ik kan je hier dus geen antwoord op geven, zou puur speculatie zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:37 schreef fleurtjemichel het volgende:
BeeQueen, jij schijnt alles te weten. Wa Brian een paar dagen geleden nu zo gestressed (op zijn verjaardag) omdat bekend aan hem was gemaakt, dat het gesprek tussen hem en Kennith was uitgelekt?
Huh?quote:
Of niet en beloven ze hem gouden bergen en een bruiloft van 50.000 eetjes.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef miesy het volgende:
[..]
je weet niet wat zijn verwachting ervan was.
hij zal wel geweten hebben van het lage budget dat ze er ervoor kunnen/willen uitgeven.
VInd ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
en toch Jaap liever bij Huub als bij Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |