Wat een mooie en vrolijke websitequote:Op woensdag 16 april 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
De sponsor van het bruidsboeket, ze hebben er zelfs een speciale pagina voor gemaakt.
http://www.funkyfleur.nl/de_gouden_kooi.htm
Dat zijn de hippe tuinmeubels van dit seizoen... bij de Intratuin ook al zien staan: lullig 2-persoons bankje van steigerplanken (geen geintje, het stond op het label) ¤ 795,=quote:Op woensdag 16 april 2008 14:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor rare houten kistjes waar ze op zitten
met duikers die de stukken snijden en al zwemmend aan de gasten uitdelenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk nog een hele originele en veilige plek zijn ook... de taart op een display in de vijver
Niet nodig... er is toch zo'n pad met stenen door de vijver?? Daar de display in de buurt, en degene die dan met de taart wil klieren loopt zelf iig ook flink risico... plus dat je gewoon 2 stevige jongens neer kunt zetten, één aan iedere kant van het padquote:Op woensdag 16 april 2008 14:04 schreef miesy het volgende:
[..]
met duikers die de stukken snijden en al zwemmend aan de gasten uitdelen
Net wakker? Dat is toch al lang duidelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef fleurtjemichel het volgende:
Nena en Eveline wilden toch ook weddingplanner worden, hoezo doorgestoken kaart?! Er moet en zal een huwelijk plaatsvinden in dat hok.
Vreselijk hè? Als je aan bloemen denkt verwacht je idd een kleurrijke site.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:02 schreef Dementor het volgende:
Wat een mooie en vrolijke website
Waar kan ik de kleur van de kist bepalen?
Wat was het leuk geweest als Nena de planning voor Huub en Claire had gedaan. Had haar toch een leuk bedrag geboden om het te doen. Gemiste kans.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef fleurtjemichel het volgende:
Nena en Eveline wilden toch ook weddingplanner worden, hoezo doorgestoken kaart?! Er moet en zal een huwelijk plaatsvinden in dat hok.
allemaal leuke ideeén,quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig... er is toch zo'n pad met stenen door de vijver?? Daar de display in de buurt, en degene die dan met de taart wil klieren loopt zelf iig ook flink risico... plus dat je gewoon 2 stevige jongens neer kunt zetten, één aan iedere kant van het pad
Precies maakt niet uit hoe, koste wat het kost en waarom?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef fleurtjemichel het volgende:
Ach dat geeft wel weer aan dat er gewoon geen budget is vrijgemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk hè? Als je aan bloemen denkt verwacht je idd een kleurrijke site.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 16 april 2008 14:13 schreef diedirk het volgende:
[..]
Precies maakt niet uit hoe, koste wat het kost en waarom?
Nadat Cora, Natasia, Lieke en Eric neit wilde hadden ze zelfs Mickey met zijn hond laten trouwen denk ik.
Het moet dus echt op een gescripte soap gaan lijken.
daarom mag er ook niemand meer uit gestemd worden
denk het niet hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach dat geeft wel weer aan dat er gewoon geen budget is vrijgemaakt.
Zoals Jaap ooit zei alles moet gratis.
Als Huub zou weten hoe erg hij in de maling word genomen zou hij direct de boel afblazen.
de normale gang van zaken, tegenwoordig, wat brian betreft.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt een telefoontje van de FEBO en zegt dat hij Kenniet mag bellen. Waar gaat dit nu weer over?
Zeker ook weer zonder betaling van ceepees.
'allo!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef miesy het volgende:
[..]
denk het niet hoor.
zoals hij zelf steeds weer zegt, "alles voor de show".
Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.quote:
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
the excorsistquote:Op woensdag 16 april 2008 14:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.
je weet niet wat zijn verwachting ervan was.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.
Met hun amateuristische websites en bijverdiensten.
Het is allemaal voor nop en het moet zo goedkoop mogelijk, ze trekken een miljoen kijkers en RTL steekt de opbrengsten van reclameblokken in hun zak.
Alles voor de show slaat op de bereidheid van de spelers om alles te doen wat nodig is.
Welkom, veel plezier .quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.
ja die o.a.quote:
Ik weet echt niet alles hoor en wat ik weet zie ik op streams. Ik kan je hier dus geen antwoord op geven, zou puur speculatie zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:37 schreef fleurtjemichel het volgende:
BeeQueen, jij schijnt alles te weten. Wa Brian een paar dagen geleden nu zo gestressed (op zijn verjaardag) omdat bekend aan hem was gemaakt, dat het gesprek tussen hem en Kennith was uitgelekt?
Huh?quote:
Of niet en beloven ze hem gouden bergen en een bruiloft van 50.000 eetjes.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef miesy het volgende:
[..]
je weet niet wat zijn verwachting ervan was.
hij zal wel geweten hebben van het lage budget dat ze er ervoor kunnen/willen uitgeven.
VInd ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
en toch Jaap liever bij Huub als bij Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |