de normale gang van zaken, tegenwoordig, wat brian betreft.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt een telefoontje van de FEBO en zegt dat hij Kenniet mag bellen. Waar gaat dit nu weer over?
Zeker ook weer zonder betaling van ceepees.
'allo!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:19 schreef miesy het volgende:
[..]
denk het niet hoor.
zoals hij zelf steeds weer zegt, "alles voor de show".
Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.quote:
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.Valt niet mee voor een leek als ikke , maar heb het dus eindelijk gered................... En de bloemen zijn nu geregeld zie ik, en Jaap zwaait ze ff vrolijk uit en noemt nog ff de maat van de bh. waar het hart vol van is stroomt de mond van over, zak maar zegge
the excorsistquote:Op woensdag 16 april 2008 14:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een horrorfilm gezien met zo één erin, weet alleen ff zo gauw niet meer welke.
je weet niet wat zijn verwachting ervan was.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk het wel hoor vrijwel alle bedrijfjes die daar binnenkomen stellen buiten geen ene klote voor.
Met hun amateuristische websites en bijverdiensten.
Het is allemaal voor nop en het moet zo goedkoop mogelijk, ze trekken een miljoen kijkers en RTL steekt de opbrengsten van reclameblokken in hun zak.
Alles voor de show slaat op de bereidheid van de spelers om alles te doen wat nodig is.
Welkom, veel plezier .quote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef janny50 het volgende:
Hallo mensen, he he ik heb het gevonden, ik kan eindelijk posten op fok.
ja die o.a.quote:
Ik weet echt niet alles hoor en wat ik weet zie ik op streams. Ik kan je hier dus geen antwoord op geven, zou puur speculatie zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:37 schreef fleurtjemichel het volgende:
BeeQueen, jij schijnt alles te weten. Wa Brian een paar dagen geleden nu zo gestressed (op zijn verjaardag) omdat bekend aan hem was gemaakt, dat het gesprek tussen hem en Kennith was uitgelekt?
Huh?quote:
Of niet en beloven ze hem gouden bergen en een bruiloft van 50.000 eetjes.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:41 schreef miesy het volgende:
[..]
je weet niet wat zijn verwachting ervan was.
hij zal wel geweten hebben van het lage budget dat ze er ervoor kunnen/willen uitgeven.
VInd ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
en toch Jaap liever bij Huub als bij Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |