Hmm, aan de andere kant, ik denk niet dat ik haar in een donker steegje zonder make-up wil tegenkomen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn er nog oude foto's van haar vóór ze zich zo liet verminken door die mislukte "beauty" meiden?
Mijn God zeg, wat een mislukte kop, wat was het ook weer?
Dreams of Beauty?
Het is een fucking nightmare geworden, een verlopen kop flink accentueren, jupieeee.
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:
Zijn er nog oude foto's van haar vóór ze zich zo liet verminken door die mislukte "beauty" meiden?
Mijn God zeg, wat een mislukte kop, wat was het ook weer?
Dreams of Beauty?
Het is een fucking nightmare geworden, een verlopen kop flink accentueren, jupieeee.
ach, moet je eens kijken wat de echte rijken dragen,... dat schurkt toch vaak wel heel dicht tegen de Albert Cuyp glamour aan hoor!quote:
Zonder make-up zie je getatoueerde wenkbrauwen, getatoueerde ooglijntjes en getatoueerde lippenboog.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant, ik denk niet dat ik haar in een donker steegje zonder make-up wil tegenkomen.![]()
Zonder make-up is het denk ik helemaal horror.
Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef RSie het volgende:
[..]
ach, moet je eens kijken wat de echte rijken dragen,... dat schurkt toch vaak wel heel dicht tegen de Albert Cuyp glamour aan hoor!
zebra/tijger/panterprintjes, Gouden accesoires, dikke lagen plamuur, geblondeerde pruiken, getekende wenkbrauwen, zonnebank/tanningspray bruin etc. etc. !
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.
Precies, "oud geld" zie je echt niet in een Albert Cuyp outfit.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:13 schreef yvonne het volgende:
Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.
o my god please BQ ik schrik me kapot ze hebebn die kop zo op dr schouders gepland ze is net zo een trol als amandaquote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.
[ afbeelding ]
Het is gewoon echt Jabba the Hutt, die had toch ook altijd zo'n rattenaapje bij zich (met hyenalachje en al) ?!?!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.
Is dat dan weer niet die Freggles trol? Een of andere hoop vuilnis?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef elcastel het volgende:
Het is gewoon echt Jabba the Hutt, die had toch ook altijd zo'n rattenaapje bij zich (met hyenalachje en al) ?!?!
Zie edit.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat dan weer niet die Freggles trol? Een of andere hoop vuilnis?
Hmm, best een grote familie dus.quote:
Verdomd ik zie die ogen nu pas, ze liggen er ook zo sneaky bij (quote:Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
Alleen Netty met naast haar Brian en Kenny.
).
Sprekend!!!!!!!quote:
Ik kan me voorstellen dat zoiets inderdaad nogal karikaturesk overkomt dan, die mevrouw had er zelf gelukkig geen weet meer van, maar dat Netty is verspookt is geen twijfel over mogelijk, ik zeg: "Ik hou durfan!"quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder make-up zie je getatoueerde wenkbrauwen, getatoueerde ooglijntjes en getatoueerde lippenboog.
"Ja, het vervaagt hoor" Ammenooitniet!
Ik heb in de verpleging een mevrouw gekend die al heel vroeg dement werd, een heel mooie vrouw geweest, maar ook met díe schoonheidstatouages, ik kan je verzekeren dat het níet vervaagd en als je iets over komt het er totaal niet meer uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |