Hmm, aan de andere kant, ik denk niet dat ik haar in een donker steegje zonder make-up wil tegenkomen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn er nog oude foto's van haar vóór ze zich zo liet verminken door die mislukte "beauty" meiden?
Mijn God zeg, wat een mislukte kop, wat was het ook weer?
Dreams of Beauty?
Het is een fucking nightmare geworden, een verlopen kop flink accentueren, jupieeee.
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:
Zijn er nog oude foto's van haar vóór ze zich zo liet verminken door die mislukte "beauty" meiden?
Mijn God zeg, wat een mislukte kop, wat was het ook weer?
Dreams of Beauty?
Het is een fucking nightmare geworden, een verlopen kop flink accentueren, jupieeee.
ach, moet je eens kijken wat de echte rijken dragen,... dat schurkt toch vaak wel heel dicht tegen de Albert Cuyp glamour aan hoor!quote:
Zonder make-up zie je getatoueerde wenkbrauwen, getatoueerde ooglijntjes en getatoueerde lippenboog.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant, ik denk niet dat ik haar in een donker steegje zonder make-up wil tegenkomen.![]()
Zonder make-up is het denk ik helemaal horror.
Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef RSie het volgende:
[..]
ach, moet je eens kijken wat de echte rijken dragen,... dat schurkt toch vaak wel heel dicht tegen de Albert Cuyp glamour aan hoor!
zebra/tijger/panterprintjes, Gouden accesoires, dikke lagen plamuur, geblondeerde pruiken, getekende wenkbrauwen, zonnebank/tanningspray bruin etc. etc. !
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.
Precies, "oud geld" zie je echt niet in een Albert Cuyp outfit.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:13 schreef yvonne het volgende:
Dat zijn de "snel rijk geworden", ik durf met zekerheid te stellen dat écht rijk zich zo niet uitdost.
o my god please BQ ik schrik me kapot ze hebebn die kop zo op dr schouders gepland ze is net zo een trol als amandaquote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.
[ afbeelding ]
Het is gewoon echt Jabba the Hutt, die had toch ook altijd zo'n rattenaapje bij zich (met hyenalachje en al) ?!?!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft altijd al zo'n rotkop gehad hoor. Dit is een cap van ruim een jaar geleden.
Is dat dan weer niet die Freggles trol? Een of andere hoop vuilnis?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef elcastel het volgende:
Het is gewoon echt Jabba the Hutt, die had toch ook altijd zo'n rattenaapje bij zich (met hyenalachje en al) ?!?!
Zie edit.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat dan weer niet die Freggles trol? Een of andere hoop vuilnis?
Hmm, best een grote familie dus.quote:
Verdomd ik zie die ogen nu pas, ze liggen er ook zo sneaky bij (quote:Op woensdag 16 april 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
Alleen Netty met naast haar Brian en Kenny.
Sprekend!!!!!!!quote:
Ik kan me voorstellen dat zoiets inderdaad nogal karikaturesk overkomt dan, die mevrouw had er zelf gelukkig geen weet meer van, maar dat Netty is verspookt is geen twijfel over mogelijk, ik zeg: "Ik hou durfan!"quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder make-up zie je getatoueerde wenkbrauwen, getatoueerde ooglijntjes en getatoueerde lippenboog.
"Ja, het vervaagt hoor" Ammenooitniet!
Ik heb in de verpleging een mevrouw gekend die al heel vroeg dement werd, een heel mooie vrouw geweest, maar ook met díe schoonheidstatouages, ik kan je verzekeren dat het níet vervaagd en als je iets over komt het er totaal niet meer uitziet.
Ik ben eik best wel benieuwd hoe netty er 10 jaar geleden uitzag.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zoiets inderdaad nogal karikaturesk overkomt dan, die mevrouw had er zelf gelukkig geen weet meer van, maar dat Netty is verspookt is geen twijfel over mogelijk, ik zeg: "Ik hou durfan!"
Misschien dat ouderen er wat langer 'plezier' van hebben omdat hun huid zowiezo al minder snel regenereert? Geen idee hoor maar dat kan ik me zo voorstellen.
Dat is om lippenstift beter te laten hechten, eerst een laagje poeder dan lippenstift en afhappen van overtollig lippenstift op een tissue zorgt ervoor dat die beter blijft zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda poederd zelfs haar lippen!!!
Wel, wel, wel, wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Disana het volgende:
Helemaal moeders mooiste is Joris niet![]()
[ afbeelding ]
Van zijn figuur moet hij het niet hebben nee, maar dat koppie.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, okee. Maar vind je niet dat zijn lijf een béétje op dat van Dennis lijkt?
Wat sneu zeg, maar goed, ze had er geen weet van denk ik dan maar, lijkt me wel erg voor de andere gezinsleden.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben eik best wel benieuwd hoe netty er 10 jaar geleden uitzag.
( Oh, de demente mevrouw.. ze was pas 45...)
Met die x pootjes van hem....quote:Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
Hij staat gewoon even een beetje onflatteus.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Daar voel je in bed niks vanquote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Met die x pootjes van hem....
On-topic: Yoga is afgelopen! OLE!!!![]()
Ow boy, een beetje zon op m'n raam en wat lentegevoel en ik lees:quote:Op woensdag 16 april 2008 11:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik durfde het al bijna niet te zeggen met al die verliefde vrouwen hier, maar ik dacht hetzelfde![]()
Aman is Cement aan het pimpen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, een beetje zon op m'n raam en wat lentegevoel en ik lees:
"Aman is Cement aan het pijpen"
helemaal mee eens..... met één positieve uitzondering "Claire"quote:Op woensdag 16 april 2008 11:52 schreef rooie3 het volgende:
Nu al die gasten er zijn,kan je zien hoe erg moeilijk iedereen het gaat krijgen in de buitenwereld.De miljonairs denken dat de hele wereld om hun draait en kunnen nog alleen maar praten over ik ik ik.De interesse voor andere is echt weg en manieren kennen ze niet meer.
Die zit er dan ook nog kort in en die gaat het buiten wel redden.Ook Huub zal het moeilijk krijgen,zag je gisteren al hoe chagerijnig hij op Joris reageerde omdat hij honger had.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Desii het volgende:
[..]
helemaal mee eens..... met één positieve uitzondering "Claire"
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
en opeens vier streams op die zoolquote:Op woensdag 16 april 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
De rat gaat weer tv maken.......
[ afbeelding ]
die hele relasie is ook alleen gebaseerd op sex, he?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Brian en Sandy gaan samen in bad na de Yoga.
Brian trekt dus maar weer z'n spijkerbroek uit en loopt in z'n boxer langs Amanda, die hem vervolgens grijpt en niet meer los laat.![]()
ziet er toch altijd beter uit dan die uigewoonde pruik!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft haar pet weer op. Ze heeft werkelijk overal schijt aan dat verwende nest.
Als ze dan maar een gouden hart heeft, dat maakt al veel goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:11 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Haar merk stond vorige week weer op de bestellijst, huub vroeg aan haar,quote:Op woensdag 16 april 2008 12:22 schreef agter het volgende:
Vroeg Amanda nou een sigaret aan Huub?
Ze zal wel erg veel last van stress hebben...gelukkig slaat hij haar niet...quote:Op woensdag 16 april 2008 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Haar merk stond vorige week weer op de bestellijst, huub vroeg aan haar,
heb je lekker gerookt bij de buren.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow boy, een beetje zon op m'n raam en wat lentegevoel en ik lees:
"Aman is Cement aan het pijpen"
wat een ontzettend sneu wijf zeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Haar merk stond vorige week weer op de bestellijst, huub vroeg aan haar,
heb je lekker gerookt bij de buren.
Ben je niet in de war met 2 andere broers?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef Dementor het volgende:
[quote]Op woensdag 16 april 2008 12:27 schreef akveor het volgende:
De broertjes van Ballegooy...
[ [ afbeelding[i/mg]
Klasse
VS
[img]http://i27.tinypic.com/2z5ndd4.jpg]afbeelding ]
Plebs
Mijn post is naaar de klote.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met 2 andere broers?
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Liefde is......haar nagels vijlen.![]()
[ afbeelding ]
Polijstenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, wat zeg je nou? Ik zag dat je een cap wilde plaatsen, lukt dat niet?quote:
Ik weet niet hoor. De laatste dagen wordt me steeds duidelijker dat ze niet bij elkaar passen. Volgens mij vindt Huub haar maar mwa-mwa. En daarbij komt dat het lijkt dat ze geen klik met Joris heeft..quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Die imagehost doet te stoer en wil het plaatje hier niet laten zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zeg je nou? Ik zag dat je een cap wilde plaatsen, lukt dat niet?
Ok, polijsten.![]()
ik zie net het tegenovergesteldequote:Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. De laatste dagen wordt me steeds duidelijker dat ze niet bij elkaar passen. Volgens mij vindt Huub haar maar mwa-mwa. En daarbij komt dat het lijkt dat ze geen klik met Joris heeft..
Ja, en met 4 fouten gehaald. Overigens heeft ze het destijds 5x gedaan, dus we komen op een totaal van 7 keer. Knap he.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb het dan geloof ik even gemist, maar heeft Amanda nu inmiddels al een tweede keer theorie-examen gedaan?
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb het dan geloof ik even gemist, maar heeft Amanda nu inmiddels al een tweede keer theorie-examen gedaan?
Yep, met zijn swa Sandy.quote:
Nou... misschien wel ja, gezien haar hersencapaciteit.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en met 4 fouten gehaald. Overigens heeft ze het destijds 5x gedaan, dus we komen op een totaal van 7 keer. Knap he.
Ja Sandy gaat vanavond weg,dus moet Brian weer met Jaap aanpappen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
Brian is goed hé...... hij weet precies wat Huub denkt![]()
Huub is nog steeds bang voor Brian, want Huub maakt een schrikbeweging toen Sandy hem vanochtend een aai gaf (hij deed Claire na)
ze zijn plan om vanavond Huub wakker te houden met trommels en een mini motor.... ben benieuwd... heb wel zin in terror
lekker subtiel, he?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap wil een motortje om de boel vol rook te zetten.
Brian: Weet je wat leuk is, de boel vol rook zetten.
Het idee komt van Jaap, Brian neemt het over, stumper.![]()
In 1984 was hij de mooiste man van het eiland Curacau,quote:Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
Alhoewel Sandy vanavond weg is, ziet hij het plan van Jaap en Brian om Huub wakker te houden helemaal zitten.
[ afbeelding ]
Sandy mooi? Voor mij heeft hij een volkomen inwisselbare kop. Niets bijzonders aan te zien.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
In 1984 was hij de mooiste man van het eiland Curacau,
na het over yoga juf, Nancy Neede te hebben,
die in 1984 miss holland werd.
Middag Sis.... dit is een betere tijd.quote:
ori-gi-neeeeeee-eel!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
ze zijn plan om vanavond Huub wakker te houden met trommels en een mini motor.... ben benieuwd... heb wel zin in terror
Dan is Jaap ook een slappe zak,hij speelt toch niet tegen Huub ,maar alleen tegen het huwelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Nu willen ze Huub's motorpak verstoppen.
Strak plan, dat is persoonlijk bezit, doen dus. Jaap en Brian een ton aan hun broek.
Oh wacht......dat mag Jaap dan doen van Brian hè? Brian heeft een hart van goud.
Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Nu willen ze Huub's motorpak verstoppen.
Strak plan, dat is persoonlijk bezit, doen dus. Jaap en Brian een ton aan hun broek.
Oh wacht......dat mag Jaap dan doen van Brian hè? Brian heeft een hart van goud.
Ik vraag me vaak af hoe de redactie op al deze plannen reageert, met een glimlach op hun gezicht?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.
Tegen Brian???? Bedoel je misschien tegen Huub?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
Als dit mag... lijkt het me duidelijk dat de Febo meewerkt met de plannen tegen Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |