Ik ben eik best wel benieuwd hoe netty er 10 jaar geleden uitzag.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zoiets inderdaad nogal karikaturesk overkomt dan, die mevrouw had er zelf gelukkig geen weet meer van, maar dat Netty is verspookt is geen twijfel over mogelijk, ik zeg: "Ik hou durfan!"
Misschien dat ouderen er wat langer 'plezier' van hebben omdat hun huid zowiezo al minder snel regenereert? Geen idee hoor maar dat kan ik me zo voorstellen.
Dat is om lippenstift beter te laten hechten, eerst een laagje poeder dan lippenstift en afhappen van overtollig lippenstift op een tissue zorgt ervoor dat die beter blijft zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda poederd zelfs haar lippen!!!
Wel, wel, wel, wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Disana het volgende:
Helemaal moeders mooiste is Joris niet![]()
[ afbeelding ]
Van zijn figuur moet hij het niet hebben nee, maar dat koppie.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, okee. Maar vind je niet dat zijn lijf een béétje op dat van Dennis lijkt?
Wat sneu zeg, maar goed, ze had er geen weet van denk ik dan maar, lijkt me wel erg voor de andere gezinsleden.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben eik best wel benieuwd hoe netty er 10 jaar geleden uitzag.
( Oh, de demente mevrouw.. ze was pas 45...)
Met die x pootjes van hem....quote:Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
Hij staat gewoon even een beetje onflatteus.
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Daar voel je in bed niks vanquote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Met die x pootjes van hem....
On-topic: Yoga is afgelopen! OLE!!!![]()
Ow boy, een beetje zon op m'n raam en wat lentegevoel en ik lees:quote:Op woensdag 16 april 2008 11:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik durfde het al bijna niet te zeggen met al die verliefde vrouwen hier, maar ik dacht hetzelfde![]()
Aman is Cement aan het pimpen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:54 schreef yvonne het volgende:
Ow boy, een beetje zon op m'n raam en wat lentegevoel en ik lees:
"Aman is Cement aan het pijpen"
helemaal mee eens..... met één positieve uitzondering "Claire"quote:Op woensdag 16 april 2008 11:52 schreef rooie3 het volgende:
Nu al die gasten er zijn,kan je zien hoe erg moeilijk iedereen het gaat krijgen in de buitenwereld.De miljonairs denken dat de hele wereld om hun draait en kunnen nog alleen maar praten over ik ik ik.De interesse voor andere is echt weg en manieren kennen ze niet meer.
Die zit er dan ook nog kort in en die gaat het buiten wel redden.Ook Huub zal het moeilijk krijgen,zag je gisteren al hoe chagerijnig hij op Joris reageerde omdat hij honger had.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Desii het volgende:
[..]
helemaal mee eens..... met één positieve uitzondering "Claire"
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:41 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
en opeens vier streams op die zoolquote:Op woensdag 16 april 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
De rat gaat weer tv maken.......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |