abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2008 @ 08:57:58 #26
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58081570
Zo te lezen dus niks meer gemist gisteravond.

Jammer, ik zat te hopen op enkele versprekingen van sementah.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:59:11 #27
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58081589
Iedereen ligt nog te rotten in zijn bed zeker? Ik begrijp dat die mogelijke vriendin Semtex van Amanda niks is?
pi_58081595
Weer een geinig stukje uit het nachtverslag op NL over de terror van Brian

Dus als iemand tegen je zegt: "hier heb je een IJS-truffel", dan proef je en vraag je vervolgens:
"Hmm lekker wat zit erin ? "

Ik ben In dat geval een voorstander van euthanasie waarom ? dan moet je tot een gemiddelde leeftijd van 76 jaar voor mannen, Dus 49 jaar worden verpleegd op kosten van de staat, En voor dat geld kunnen we beter een schooltje bouwen op Bonaire waar ze leren dat in IJS-truffels--- IJs zit .
Net als in hasj- cake--- hasj zit Brian en geen Ritalin, en in kippensoep zit kip pffffff.

Net als terror uitvoeren is : recht op je doel afgaan je door niets & niemand laten tegenhouden en doen wat je moet doen.
Ondanks de verbale & visuele voorbeelden van je ome Jaap begrijp je het nog steeds niet, en hebben we vandaag weer eens gezien dat je alleen aan het handje iets kan bewerkstelligen.
En alleen mensen er op uit kan sturen.

Ik heb even google voor je er op nageslagen, en ben tot de conclusie gekomen:
Dat je Rechter-hersenhelft in zijn totaliteit in beslag wordt genomen door het H.O.S
syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurt, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?
Ik weet dan zeker dat je niet hoeft te vragen: Wie heeft er gewonnen ?
  woensdag 16 april 2008 @ 09:03:12 #29
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58081636
TeVroegPost
Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Desii het volgende:

Dus als iemand tegen je zegt: "hier heb je een IJS-truffel", dan proef je en vraag je vervolgens:

Ik ben In dat geval een voorstander van euthanasie waarom ? dan moet je tot een gemiddelde leeftijd van 76 jaar voor mannen, Dus 49 jaar worden verpleegd op kosten van de staat, En voor dat geld kunnen we beter een schooltje bouwen op Bonaire waar ze leren dat in IJS-truffels--- IJs zit .
Net als in hasj- cake--- hasj zit Brian en geen Ritalin, en in kippensoep zit kip pffffff.

Net als terror uitvoeren is : recht op je doel afgaan je door niets & niemand laten tegenhouden en doen wat je moet doen.
Ondanks de verbale & visuele voorbeelden van je ome Jaap begrijp je het nog steeds niet, en hebben we vandaag weer eens gezien dat je alleen aan het handje iets kan bewerkstelligen.

Dat je Rechter-hersenhelft in zijn totaliteit in beslag wordt genomen door het H.O.S
syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurd, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?

the night shift is het eerste wat ik altijd lees smorgens
en ook deze was weer top
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58081647
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:03 schreef akveor het volgende:
TeVroegPost
geutmeurning...... vroeg hé swa
pi_58081684
zijn ze alle 3 weer in slaap gevallen?? Ik hoor me toch iemand snurken daar iemand een idee wie dat kan zijn?
pi_58081735
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Desii het volgende:

syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurt, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?

pi_58081741
Thys is de tafel aan het dekken hebben we geen palma vandaag?
  woensdag 16 april 2008 @ 09:10:37 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58081749
TerugVindPlaatjesbeugel
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58081767
bah die fahreed heeft een babbels , op NL is hij geband vanwege zijn arrogante houding dat hij in de kooi werkte en dacht een VIP behandeling te krijgen.
pi_58081792
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
Thys is de tafel aan het dekken hebben we geen palma vandaag?
hebben ze strafwerk gekregen vw het omkoopschandaal
pi_58081799
geen Palma?
Tijs breekt zijn mooie hoofdje over het koffie apparaat
pi_58081813
Palma niet aanwezig?
Moeten we hat vandaag met de henkies doen?
Goedemorgen :W
pi_58081829
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
bah die fahreed heeft een babbels , op NL is hij geband vanwege zijn arrogante houding dat hij in de kooi werkte en dacht een VIP behandeling te krijgen.
serieus, de eerste zeven zinnen die ik hem hoor zeggen is
"wat?' "Wat?""Wat?"etcetera
pi_58081846
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
geen Palma?
Tijs breekt zijn mooie hoofdje over het koffie apparaat
leuk hoor die speciale koffie apparaten..........
pi_58081848
Herma er ook niet? Dan lijkt het wel op pikstraf of zo, ja. Hoe zo werkt die dan niet?
  woensdag 16 april 2008 @ 09:18:22 #43
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58081867
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef milk-shake het volgende:

[..]

leuk hoor die speciale koffie apparaten..........
rotdingen, heb er gisteren ook een uur over gedaan voordat ik thuis mijn espressomachine'tje helemaal volgens de handleiding moest schoonmaken.

Maarre,.. al wannabee's wakker? Ik zit hier te F5'en tot ik een ons weeg maar er is nog weinig actie blijkbaar!
pi_58081934
ik zou ze wel een keertje wakker willen maken ....heb nog zo'n konninigendag/voetbal toeter
pi_58081938
Moeten we het met Tim en Fred doen vandaag? Tim gaat z'n rondje doen...hij is duidelijk niet zo handig met zenders en baterijen.
Woensdag vandaag dus Claire en Brian moeten er uit....de rest mag nog ff blijven liggen.
pi_58081965
Palma is vandaag met haar zoon naar het ziekenhuis, heb ik gisteren begrepen, die moest er geloof ik om 10 uur zijn, ze had er nog wel problemen mee dat het been niet goed in de auto kon geloof ik en dat de zorgverzekering niet goed bereikbaar was, om fatsoenlijk vervoer te regelen.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:25:09 #47
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58081977
briljant die Google ad bovenin.

"vriendin gezocht?"
pi_58081997
staat er nog wat op de agenda vandaag? Of snode plannen?
pi_58082023
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef avonne het volgende:
staat er nog wat op de agenda vandaag? Of snode plannen?
Geen idee, maar de woensdag begint meestal met Yoga van zweefteef Nancy...
pi_58082083
Joris vandaag vertrekken, zou er dan iemand voor Jaap komen.
Sjoerd of Cora of zijn pa?
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')